Misschien die firmware update waar de laatste 100 posts in het vorige topic over gesproken werd?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Djeez het volgende:
Ik krijg weer een update van 129 mB. Wat is deze?
Oh, dat zal dan wel. Is't wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien die firmware update waar de laatste 100 posts in het vorige topic over gesproken werd?
Nog geen idee eigenlijk.quote:
Nee, wat kansloze aanvullingen. Ik heb het idee dat mijn UI er trager door is geworden. De snelheidswinst die 4.1.1 bracht is wat mij betreft weer verdwenen.quote:
Multitasking (2 apps in een scherm) en een multitask bar. Shit lijk trager geworden en je kan 's nachts beter foto's maken. Eigenlijk heb je nu alles wat de Note ook heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Djeez het volgende:
Ik krijg weer een update van 129 mB. Wat is deze?
Wat is deze?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef judikaceci het volgende:
Galaxy S3 eigenaren moeten proberen de installatie van het Premium Pack. Het brengt een hoop nieuwe functies.
Is er een manier om die multitask bar uit te zetten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Xetran het volgende:
Multitasking (2 apps in een scherm) en een multitask bar. Shit lijk trager geworden en je kan 's nachts beter foto's maken. Eigenlijk heb je nu alles wat de Note ook heeft.
notificatio bar naar beneden halen, dan de settings bar uiterst rechts zit de functie om het snel uit te zetten.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is er een manier om die multitask bar uit te zetten?
ik reebootte en dan was ie wegquote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
bij mij werkte het prima, je moet wel ff kijken hoe j e het moet doen though.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Werkt dat hele ding eigenlijk wel?Als ik hem aanzet en ik klik zo'n app aan die dan verschijnt in dat lijstje, dan springt hij gewoon naar die app ipv dat ik beide zie op één scherm.
Oh ja? Heb eigenlijk geen idee.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef Xetran het volgende:
[..]
bij mij werkte het prima, je moet wel ff kijken hoe j e het moet doen though.
Geloof dat je hem moest slepen naar onderin of bovenin het grijze gedeelte dat je krijgt als je het menu opent?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja? Heb eigenlijk geen idee.Heb het toestel net een week en alles is nog nieuw.
Verrek, het werkte! Haha nice man.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:13 schreef Xetran het volgende:
[..]
Geloof dat je hem moest slepen naar onderin of bovenin het grijze gedeelte dat je krijgt als je het menu opent?
Er verschijnt niet zo'n grijs deel waar je 'm heen kan verslepen om te wissen. Je kan 'm wel van plek laten veranderen. Althans, de ene keer lukt het me wel, de andere keer niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:13 schreef Xetran het volgende:
Geloof dat je hem moest slepen naar onderin of bovenin het grijze gedeelte dat je krijgt als je het menu opent?
Naar je homescreen gaan en dan de terugknop ingedrukt houden. Zo zet je het trouwens ook aan. Was ook een toeval om daar achter te komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hee, bedankt!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Naar je homescreen gaan en dan de terugknop ingedrukt houden. Zo zet je het trouwens ook aan. Was ook een toeval om daar achter te komen.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:21 schreef Vaatwastablet het volgende:
Die multitaskbar is trouwens wel superhandig
[ afbeelding ]
Tot nu toe alleen met apps als Berichten, Facebook, Chrome, Internet, Galerij, Gmail, Youtube e.d.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar het werkt niet met alle apps? Of wel?
Dat lipje gaat weg en komt weer te voorschijn als je je back toets ingedrukt houd.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Oke en dan zit je dus steeds met zo'n lelijk lipje in je scherm. Hadden ze daar niks beters voor kunnen bedenken (bijvoorbeeld 2 keer heel snel op de app tikken op je homescreen ofzo). Ik zet het in ieder geval weer uit.
Ah, bedankt voor de tip. Ik vond het al zo lastig in de browserquote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat lipje gaat weg en komt weer te voorschijn als je je back toets ingedrukt houd.
Gewoon rooten en een Touchwizbased custom ROM er op gooien. Easy as pie en werkt vaak nog beter dan stock ROM.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Waarom zit ik nogsteeds op 4.04, en geeft mijn telefoon aan dat ik niet kan updaten vanwege een firmware of serverprobleem
Custom ROM > Stock ROM. Altijd, als development eenmaal op gang is gekomen. Heeft alleen maar voordelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:13 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap dat niet zo, mensen zijn touchwiz zat en dan flashen ze maar een andere rom?
Gewoon NOVA erop knallen en dan ben je klaar.
Nou niet per sé. Als de stockrom prima draait, is er niet écht een reden om een custom rom (wat meestal niet veel meer is dan een stockrom met een andere launcher en een andere kernel) te installeren. Natuurlijk kan je er wel wat mee winnen, maar het is niet per sé nodig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:39 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Custom ROM > Stock ROM. Altijd, als development eenmaal op gang is gekomen. Heeft alleen maar voordelen.
Zolang je er wat mee wint, is het goed tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou niet per sé. Als de stockrom prima draait, is er niet écht een reden om een custom rom (wat meestal niet veel meer is dan een stockrom met een andere launcher en een andere kernel) te installeren. Natuurlijk kan je er wel wat mee winnen, maar het is niet per sé nodig.
Nee hoor. Ik wil een custom ROM om de boel vloeiend te laten draaien met behoud van Touchwiz. Ook op developmentgebied zijn custom ROMs ook altijd veel verder dan Samsung.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou niet per sé. Als de stockrom prima draait, is er niet écht een reden om een custom rom (wat meestal niet veel meer is dan een stockrom met een andere launcher en een andere kernel) te installeren. Natuurlijk kan je er wel wat mee winnen, maar het is niet per sé nodig.
Veel verder? ik vind dat wel meevallen. Ik heb al behoorlijk veel geswitched (understatement), maar niet alle roms gebasseerd op lekken zijn altijd even ver.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil een custom ROM om de boel vloeiend te laten draaien met behoud van Touchwiz. Ook op developmentgebied zijn custom ROMs ook altijd veel verder dan Samsung.
O zeker wel, maar het is niet dat het per sé nodig is. Ik heb wel eens het idee dat mensen flashen om het flashen, maar als je software gewoon goed werkt is er geen reden om te flashen. Als je het leuk vindt moet je het gewoon doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:41 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zolang je er wat mee wint, is het goed toch.Vaak komen custom roms ook nog met leuke tweaks, maar dat is puur een persoonlijke voorkeur.
Geruchten he, 5" full HD...meer nog niet volgens mijquote:
Zonde, mijn abbo van mijn S1 loopt volgende maand af. Zit te twijfelen of ik voor de S3 ga, of nog een paar maandjes wacht om een S4 die er misschien voorlopig nog niet komt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Geruchten he, 5" full HD...meer nog niet volgens mij
Hoe kan je nu nog een abbo op de S1 hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:23 schreef onlogisch het volgende:
abbo van mijn S1 loopt volgende maand af. Zit te twijfelen of ik voor de S
Gewoon niet verlengen lijkt me. Heb ik ook een tijd gedaan met mijn vorige toestel, dan hou je je abo met oude condities, veelal goedkoper/meer data dan een nieuw abo, alleen je houdt een wat ouder toestel, maar als je daar happy mee bent is dat een prima keuze.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hoe kan je nu nog een abbo op de S1 hebben
Twee jarig abo en niet gelijk met de introductie gekocht hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hoe kan je nu nog een abbo op de S1 hebben
Pijltjeknop ingedrukt houden. Met dat flapje kan je apps tegelijkertijd laten draaien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb opeens op mijn S3 een irritant flapje links van mijn scherm. Als je er op klikt dan krijg je pictogrammen van facebook, email en een hoop andere. Ik vind dit alleen vreselijk irritant bij het lezen van sites of typen, hoe krijg ik dat vervelende flapje weg?
bagger met een rood lintje, haalde met een stockbased rom nog 70% aan het einde van de dag, met supernexus redde ik dat niet en stond ie rond een uurtje of 5 te schreeuwen om stroom, die is er dus snel vanaf gegaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:29 schreef Catch22- het volgende:
heb ik ook gedraaid op mijn note. hoe is de accutijd en camera op de s3?
ik wil dat weg hebben. ik heb er alleen maar last vanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Pijltjeknop ingedrukt houden. Met dat flapje kan je apps tegelijkertijd laten draaien.
Ik zeg juist dat je je pijltje ingedrukt moet houdenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik wil dat weg hebben. ik heb er alleen maar last van
Lukt niet, ik kan deze dan wel verplaatsen naar boven en beneden maar verder niksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat je je pijltje ingedrukt moet houden.
pijlknopje rechts onder op je toestel...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Lukt niet, ik kan deze dan wel verplaatsen naar boven en beneden maar verder niks
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Lukt niet, ik kan deze dan wel verplaatsen naar boven en beneden maar verder niks
Gemeen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Meer kan ik er ook echt niet over zeggen
Menu naar beneden slepen, zit ergens helemaal rechts een optie van multiscreen oid, die uitzetten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik wil dat weg hebben. ik heb er alleen maar last van
Okok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben ik alleen op FOK! hoor, irl ben ik weer te lief.
pijltje weer ingedrukt houdenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okok.
Maar nu heb ik ook een vraagje.. als je dat pijltje ingedrukt houdt, verdwijnt het. Maar hoe krijg ik dat flapje weer terug?
zolang je niet de hele dag GPS en bluetooth aan hebt staan moet ie toch heel makkelijk een dag doorkomenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe.
Alleen ben ik nog niet erg tevreden over de accu. Had er zoveel meer van verwacht.
Nee joh, die dingen heb ik vanaf het begin al uit gezet. Heb wel bijna altijd het internet aan staan en met name 3g. Verder doe ik er niks geks mee en dan gaat hij rond de 17 uur mee, waarvan 7/8uur slaap (dan internet wel uit). Misschien ook maar resetten ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je niet de hele dag GPS en bluetooth aan hebt staan moet ie toch heel makkelijk een dag doorkomen
had in het begin ook wat accuproblemen, ff een reset naar de fabrieksinstellingen gedaan en sindsdien geen problemen meer gehad
rond de 17 uur is een prima tijd toch, je komt met normaal gebruik de dag door en s'nachts aan de laderquote:Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh, die dingen heb ik vanaf het begin al uit gezet. Heb wel bijna altijd het internet aan staan en met name 3g. Verder doe ik er niks geks mee en dan gaat hij rond de 17 uur mee, waarvan 7/8uur slaap (dan internet wel uit). Misschien ook maar resetten ja.
Mja dat is het punt.. ik steek hem 's nachts niet meer de hele nacht in de oplader want dat schijnt slecht te zijn voor de accu.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
rond de 17 uur is een prima tijd toch, je komt met normaal gebruik de dag door en s'nachts aan de lader
flauwekul, ding van mij ligt elke nacht aan de lader en de accu gaat geen fuck korter meequote:Op zondag 20 januari 2013 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja dat is het punt.. ik steek hem 's nachts niet meer de hele nacht in de oplader want dat schijnt slecht te zijn voor de accu.Fwp.
Pijltjeknop weer ingedrukt houdenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okok.
Maar nu heb ik ook een vraagje.. als je dat pijltje ingedrukt houdt, verdwijnt het. Maar hoe krijg ik dat flapje weer terug?
17 uur vind ik erg kort hoor. Ik doe er 1 tot 2 dagen mee. Dan wel met gematigd gebruik. Maar sowieso de hele dag internet. Thuis wifi en buiten huis 3G. En dan meestal 1 uur tot anderhalf uur screentime.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
rond de 17 uur is een prima tijd toch, je komt met normaal gebruik de dag door en s'nachts aan de lader
Gratis van Samsung.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Meteen een vraagje: weet iemand een app waarbij je je telefoon kan traceren via GPS. En dan bedoel ik dus dat je via een PC naar je telefoon kan zoeken d.m.v. de GPS die aan staat. Als hij bijvoorbeeld gestolen zou zijn, dan kan ik thuis naar een website en de lokatie van m'n telefoon opvragen.
Preyquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Meteen een vraagje: weet iemand een app waarbij je je telefoon kan traceren via GPS. En dan bedoel ik dus dat je via een PC naar je telefoon kan zoeken d.m.v. de GPS die aan staat. Als hij bijvoorbeeld gestolen zou zijn, dan kan ik thuis naar een website en de lokatie van m'n telefoon opvragen.
Dat is een case, ik neem aan dat je het over batterijkleppen hebt. Ik heb een paar batterijkleppen van hier gehaald en ze bevallen mij prima.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef Mirel het volgende:
Ik zou graag een achterkantje willen voor m'n s3, niet zo'n protector die er nog bovenop komt. Dus in plaats van het standaard klepje wat over de accu gaat een andere. Zoekend op webshop kom ik alleen die protectors tegen, van plastic of van silicoon. Benieuwd of dit er een is maar zo te zien gaat het over je huidige achterkant heen. De volumeknoppen geven dat aan, aangezien die niet onderdeel zijn van het achterkantklepje. Zijkant is gewoon veel groter en dikker
http://dx.com/p/stylish-p(...)3-i9300-black-146417
Dit omdat ik die protective dingen zo lelijk en dik vindt, en omdat de gewone glad is.
De brushed metal batterijklep laat de telefoon ook iets zwaarder voelen zodat het niet zo goedkoop aanvoelt in zowel uiterlijk als in gewicht. Ik hoop dat de black leatherversie hetzelfde zal zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef Mirel het volgende:
yes, dat, thanksHet gaat me vooral om grip, de gewone zijn veel te glad. Laat maar weten hoe die black leather is als je hem uitgeprobeerd hebt!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:32 schreef Catch22- het volgende:
hallo ik heb ook een s3 nu.
Gelijk even LLA erop gezet voor de EMMc Brickbug en de Exynos bug.
het is dus aan te raden deze te installeren neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:10 schreef Catch22- het volgende:
LLA is een softwareversie. In deze versie zijn een tweetal bugs gefixt die ervoor kunnen zorgen dat je telefoon sterft.
xp? 2001 belde.. maarja, tegenwoordig is mtp standaard en werkt massstorage niet meer standaardquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef APK het volgende:
Ik probeerde laatst op een computer met XP foto's naar de harddisk te slepen en dat lukte niet meer, alle folders waren leeg en ik moest een wizzard gebruiken of Kies installeren.
Pleur op
Is dat nieuw sinds een of andere update?
je draait stock? Aospbased dus, of wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Leuk is dat een update uitgevoerd, waardoor ik nu het probleem heb dat niemand mij kan horen wanneer ik ze bel. Ooit eens eerder gehad met een andere S3 dit bleek alleen verholpen te kunnen worden met een volledige reset. Waar ik dus geen zin in heb aangezien ik stock Android heb waardoor een back-up nooit volledig is.
Nee, gewoon de standaard rom van Samsung.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je draait stock? Aospbased dus, of wat?
met de usb driver die bij KIES geļnstalleerd wordt heb ik gewoon alle folders onder XP (werkpcquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
xp? 2001 belde.. maarja, tegenwoordig is mtp standaard en werkt massstorage niet meer standaard
En waarom werkte het een paar maanden geleden dan nog gewoon?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
xp? 2001 belde.. maarja, tegenwoordig is mtp standaard en werkt massstorage niet meer standaard
het was de drank. Je kan even root fiksen en een echte backup maken. Enige dat je nu niet kan backuppen zijn appsettings. Ik zet nooit backups terug van settings overigens, komt nog wel eens gedonder vanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, gewoon de standaard rom van Samsung.
iirc is het met jelly bean eruit gehaald, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:35 schreef APK het volgende:
[..]
En waarom werkte het een paar maanden geleden dan nog gewoon?
Het is echt na een update veranderd.
Ik heb een 4.1.2 versie hier aan de xp bak van m'n werk hangen en kan (na installatie van Kies) gewoon de phone/sdcard storage via windows explorer benaderen. geen issue.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
iirc is het met jelly bean eruit gehaald, maar dat weet ik niet zeker
Edit: multiquote op mobiel is kak, vandaar de dubbele posts
Ja dat klopt, maar dat gaat over MTP waarschijnlijk, probeer maar eens 2 files tegelijk te kopieren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb een 4.1.2 versie hier aan de xp bak van m'n werk hangen en kan (na installatie van Kies) gewoon de phone/sdcard storage via windows explorer benaderen. geen issue.
En je hebt het scherm unlocked he? Als je dat probeert?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef APK het volgende:
Ik probeerde laatst op een computer met XP foto's naar de harddisk te slepen en dat lukte niet meer, alle folders waren leeg en ik moest een wizzard gebruiken of Kies installeren.
Pleur op
Is dat nieuw sinds een of andere update?
S4 komt in april toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
En ik moet nog steeds wachten op mijn S3![]()
![]()
Ik dacht mooi vanmiddag komt hij, staat er in eens op de postnl site dat hij vertraagd is![]()
![]()
en dat nadat ik al vorige week van HI de S3 mini ontving inplaats van de grote S3.
Yep, net via KIES binnengekregen. LLA is het inderdaad. (ik had er 4.1.2. LL4 op staan)quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef JohnB52 het volgende:
Hmmm. Nog meer mensen n software update?
Ik kan m nu niet nakijken
Omdat hij je complete systeem om moet gooien. Je moet je telefoon niet (willen) gebruiken tijdens het updaten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:01 schreef Mip1988 het volgende:
Ook hier via KIES een update
Waarom blijft dat firmwareupdate-proces altijd on-top..zooo irritant Samsung!
Jawel man!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat hij je complete systeem om moet gooien. Je moet je telefoon niet (willen) gebruiken tijdens het updaten.
Oke.quote:
Nee, ze zeggen het niet voor niets he, niet gebruiken tijdens de update. En zo lang duurde het nu ook weer niet.quote:
Die is er helemaal nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Was m'n [sarcasm] tags weer eens vergeten zie ik
Ik doelde eigenlijk op het voortgangs-proces-windowtje op je pcquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat hij je complete systeem om moet gooien. Je moet je telefoon niet (willen) gebruiken tijdens het updaten.
oo ik wist niet dat mensen dat nog gebruikten. Maar kies is moeilijk inferieur dus dan kan je zulke grappen verwachten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het voortgangs-proces-windowtje op je pc
Jazeker.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:44 schreef Fendy het volgende:
En je hebt het scherm unlocked he? Als je dat probeert?
Ik heb er niet veel verstand van maar ik gebruik zelf dropbox en dat werkt geweldig. Is dat een idee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker.
Kan de telefoon ook gewoon zien onder 'My Computer' maar alle folders lijken leeg als je die wizzard of Kies niet gebruikt.
Bij beide opties (USB / Camera oid. Heb hier W7.)
Met Windows 7 gaat alles goed, op XP lukt het sinds kort niet meer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Fendy het volgende:
Mja, dropbox is tof, maar win7 moet hem gewoon als station zien. Vreemd, bij mij ziet ie altijd alleen data als het scherm unlocked is
ik ga geen 3 euro hoesje van de action om een mooie telefoon doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:20 schreef makkie88 het volgende:
bij de action hebben ze silecone hoesjes voor s3 voor 2 euro ofzo
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ga geen 3 euro hoesje van de action om een mooie telefoon doen.
quote:
Jeetje, ik heb 20 euro betaald voor een hoesje. Maar ja, wel een mooie van leer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:20 schreef makkie88 het volgende:
bij de action hebben ze silecone hoesjes voor s3 voor 2 euro ofzo
Is die ook! Mooi opvallend kleurtje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind die flipcover mooier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Better be preparedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:42 schreef makkie88 het volgende:
Ik heb nu wel een hoesje, maar geen S3
Ja, elke keer maar zwart/donkerblauw/grijs is ook zo watquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is die ook! Mooi opvallend kleurtje.
Je krijgt nu die flipcover gratis zie ik in de commercial op tv steeds.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, ik heb 20 euro betaald voor een hoesje. Maar ja, wel een mooie van leer.
Had ik toch nog even moeten wachten met de aanschaf van mijn S3 dus. Oh well, niks aan te doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je krijgt nu die flipcover gratis zie ik in de commercial op tv steeds.
quote:Elke keer als ik een bestand (met name pdf/word/enz) wil downloaden via internet, krijg ik te lezen dat het downloaden mislukt is. Na een aantal mislukte zoekpogingen op google, ben ik nog geen steek verder gekomen. Ik vroeg mij af of anderen dit ook hebben? En hoe jullie dit dan opgelost hebben.Ik heb geprobeerd een andere browser te gebruiken (chrome), maar zonder resultaat. Het is best irritant, aangezien ik niet altijd een laptop bij me heb.
Van intranet. Maar op mn desire hd ging dat nooit mis en werkte het perfect.. echt erg hinderlijk is dit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef Catch22- het volgende:
waar download je het vandaan? is niet herkenbaar
Dus je bedrijfsnetwerk? Misschien een securitysetting oid?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van intranet. Maar op mn desire hd ging dat nooit mis en werkte het perfect.. echt erg hinderlijk is dit.
Geen idee? Maar het is toch raar dat het op mijn vorige mobiel/smartphone wel gewoon goed ging?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:41 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dus je bedrijfsnetwerk? Misschien een securitysetting oid?
Als je zegt intranet lijkt me dat de eerste optie...maar misschien gaat je S3 op 4.1.2 net effe anders om met een bepaalde securitypolicy van jullie intranet dan je DHD deed...geen idee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee? Maar het is toch raar dat het op mijn vorige mobiel/smartphone wel gewoon goed ging?
Meh zou kunnen ja, op de tablet (note 10.1) lukt het ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:49 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als je zegt intranet lijkt me dat de eerste optie...maar misschien gaat je S3 op 4.1.2 net effe anders om met een bepaalde securitypolicy van jullie intranet dan je DHD deed...geen idee.
Ik heb nooit anders dan problemen ervaren met LEAP in de afgelopen 4 jaar eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef Fendy het volgende:
Ik kan sinds de update naar 4.1.2 niet meer op mijn bedrijfswifi wat met cisco leap beveiligd is. Moet dus weer een fix in de agent voor komen, dus het kan zo maar aan je androidversie liggen...
Herkenbaar. Ook bij de VU lukt het me niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
S3specialisten, ik heb jullie hulp nodig! Ik heb dit ook op een ander forum geplaatst maar niet echt oplossingen of andere dingen erover gehoord..
[..]
Oh verrek, had chrome en mozilla al geprobeerd zonder resultaat. Opera mini werkte wel!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook bij de VU lukt het me niet.
Met Opera Mini lukt het wel om documenten te downloaden.Misschien dat ook proberen?
Flash naar jellybam rom met siyah kernel, ben je gelijk van alle gezeik af.. Na mijn mening de beste rom ooit voor een s3!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:40 schreef Mirel het volgende:
Na die ene grote update (niet de nieuwste maar die daarvoor) kregen we dus de optie om de knopjes in het pulldownmenu te veranderen. Ik vond het altijd irritant dat de knopjes die ik nodig had buiten het scherm zaten. Ik heb nu dus mooi 5 knopjes ipv 8 ofzo staan zodat ik niet horizontaal hoef te scrollen. Voordat die update er was zag je direct nadat je de pulldown deed het rechterstuk, wat dan automatisch naar rechts scrollde zodat je de knopjes helemaal links kon zien.
Omdat ik er dus 5 knopjes had ingesteld, was er dus geen autoscroll meer.
Na die 2e kleine update (de allernieuwste) is die autoscroll weer terug.Alleen nu zie je dus een leeg stukje als je weinig knopjes plaatst. Beetje lelijk.
[ afbeelding ]
Heb hetzelfde probleem.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:40 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Hallo,
ik heb sinds een paar dagen last van een accu die erg snel leeg gaat. Als ik er niks mee doe, op de spaar stand en met het beeldscherm op het minst felle, houd ik het nog geen dag uit op één volle oplaad beurt.
Weet iemand toevallig wat ik hier aan kan doen?
nice. heb je wat meer pics misschien? ik heb nu Omega maar behalve de snelheid valt het mij vrij tegen.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Flash naar jellybam rom met siyah kernel, ben je gelijk van alle gezeik af.. Na mijn mening de beste rom ooit voor een s3!
[ afbeelding ]
Heb ik altijd al gehad, terwijl de batterij oh zo goed was aldus de reviews en shit.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:40 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Hallo,
ik heb sinds een paar dagen last van een accu die erg snel leeg gaat. Als ik er niks mee doe, op de spaar stand en met het beeldscherm op het minst felle, houd ik het nog geen dag uit op ƩƩn volle oplaad beurt.
Weet iemand toevallig wat ik hier aan kan doen?
Dat was tot voor een paar dagen ook zo. Nu loopt hij nog sneller dan een gieter leegquote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik altijd al gehad, terwijl de batterij oh zo goed was aldus de reviews en shit.
wat staat er bij Instellingen > Batterij ?quote:
4 uur 51m 14s op batterijquote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat staat er bij Instellingen > Batterij ?
Scherm staat 58% bij. Terwijl ik dat al steeds uitzet nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef Catch22- het volgende:
En welke applicaties staan daaronder? En hoeveel procent staat er bij?
1u 31m 14squote:Op maandag 4 februari 2013 16:16 schreef Catch22- het volgende:
en als je op scherm drukt, hoeveel tijd staat daar dan ?
Telefoon is van oktober, dus nieuw.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:19 schreef Catch22- het volgende:
En hoeveel procent accu heb je nog ? Hoe oud is je telefoon?
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
nice. heb je wat meer pics misschien? ik heb nu Omega maar behalve de snelheid valt het mij vrij tegen.
hoeveel procent accu heb je nog ?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Telefoon is van oktober, dus nieuw.
Dat is toch de batterij? 5u 3m 20 squote:Op maandag 4 februari 2013 16:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoeveel procent accu heb je nog ?
thxquote:Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik draai nou nog op een verouderd versie, dit omdat ik nu even geen laptop tot mijn beschikking heb mocht het flashen mis gaan..
Heb add.service verwijderd. Nam 68 mb.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoeveel procent accu heb je nog ?
uhh? Er staat boven het grafiekje toch gewoon XX% - Ontladen?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb add.service verwijderd. Nam 68 mb.
Klopt. Browsers gebruiken altijd veel.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
thxIk ga het eens opzoeken op xda. moet je nog iets speciaals doen voor die aparte kernel?
Mijn batterij leek ook trouwens snel leeg te gaan, nu ben ik gaan kijken.. gebruikt chrome 20% ervan. dat is best wel veel ;x
61% ontladen staat er nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
uhh? Er staat boven het grafiekje toch gewoon XX% - Ontladen?
[..]
Klopt. Browsers gebruiken altijd veel.
http://www.igio90.net/quote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
thxIk ga het eens opzoeken op xda. moet je nog iets speciaals doen voor die aparte kernel?
Mijn batterij leek ook trouwens snel leeg te gaan, nu ben ik gaan kijken.. gebruikt chrome 20% ervan. dat is best wel veel ;x
Geen ramp inderdaad, maar niet wat er beloofd is plus hinderlijk als je ergens bent waar je niet kan laden. Ik heb de telefoon nog maar een aantal weken maar de accu valt echt tegen zeg, terwijl ik er geen zware apps op draai of gebruik.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
61% ontladen staat er nu.
Nou ja, het is geen ramp, laadt het ding gewoon wat vaker op.
Ik vind het ook heel vreemd hoor. Ik draai er ook geen zware apps op, dus kan het niet verklaren.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen ramp inderdaad, maar niet wat er beloofd is plus hinderlijk als je ergens bent waar je niet kan laden. Ik heb de telefoon nog maar een aantal weken maar de accu valt echt tegen zeg, terwijl ik er geen zware apps op draai of gebruik.
wtf. Mijn schermtijd is 1u 38.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb daar dus echt geen last van. Waar mijn note met 20u stdby en 3 uur schermtijd leeg was, zingt deze 20 uur door met 4-5 uur schermtijd.
Je moet even de BetterBatteryStats van xda downloaden. Het zou mij niets verbazen als de locatieservices een groot gedeelte van jouw accu leegzuipen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:25 schreef Metalfreak het volgende:
Sinds een week ongeveer heb ik ook gigantisch veel last van een leeglopende batterij. Maar heb verder niets anders draaien dan voorheen... Meeste accucapaciteit gaat naar het Android-systeem volgens mijn control panel.
vriendin van me had dat ook...garantie of verzekering?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:50 schreef ondeugend het volgende:
Mijne maandag weer terug in mijn bezit.
Na 6 weken afwezigheid nav een barst in scherm en verzekeringswerk.
Wat ik dus ook iedereen afraadt te doen.
Verzekering.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
vriendin van me had dat ook...garantie of verzekering?
wel vreemd toch die barsten...quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:11 schreef ondeugend het volgende:
Verzekering; 90 euro voor een jaar.
Eigen risico : 25 euro
Leentoestel ; Geen smartphone. Dus 10 euro internetabonnement weggegooid.
Telefoonkosten bellen om mijn S3 te lokaliseren; 15 euro
Kosten 140 euro
vervangingswaarde scherm 185 euro
verschil 45 euro maar dan moest ik dus ook 6 weken op wachten.
Kortom; volgende keer laat ik hem wel repareren en wacht een uur.
ja dat was dus bij vriendin ook, en kreeg geen garantie.. wtf..quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef ondeugend het volgende:
Ja spontane barst! En het gebeurt regelmatig naar het schijnt.
Inderdaad, beter leg je een paar euro per maand op zij.
gaat ook niet om vallen, maar om een spontane barstquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef relativity het volgende:
Hmm die van mij is al een paar keer gevallen, vrij hard... zelfs van de trap.
Zit enkel een beschadiging in het kapje rechts in de hoek
Waarom niet..?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:46 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia Galaxy -> Galaxy 3
wel wennen zeg, geen custom rom
Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik heb gerootquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:30 schreef o.us het volgende:
Daarom rooten en flashen. Daar koop je een Android voor
Meer vrijheid, meer snelheid, meer batterijbesparing. In principe kan je je telefoon volledig eigen maken naar eigen smaak en behoeftes wat met stock ROMs (stock OS) vrijwel niet kan. Denk aan Vanilla Android (pure Android zonder mikmak, zoals Google het bedoelde en wat je op Nexustoestellen kan vinden), veeeel meer verbeterde Touchwiz, extra tweaks en features dan dat er nu al is etc.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:01 schreef HyperViper het volgende:
Wat heb je aan rooten en flashen? Wat kan ik dan bereiken?
http://www.igio90.net/quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik heb gerootik weet niet meer hoe het moet
Yep, maar blijf bij 4.1.. Ik heb vernomen dat het nog beetje onstabiel is.quote:
Install JellyBam custom ROM is very simple. What you need:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:32 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand een stap-voor-stap gids voor root+flash?
Ik heb mn sgs geroot, ben er bekend mee, maar hoe t moet vind ik elke keer weer vaagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Alvast melden dat het wel op eigen risico is he!
ik had het over flashen e.d. maar goed, dat klopt wat je zegt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb mn sgs geroot, ben er bekend mee, maar hoe t moet vind ik elke keer weer vaag
Ik zit nu op CM10.1 maar vind de camera als het moet flitsen kut en de gallerij stopt steeds. Ook zo bij JellyBam?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep, maar blijf bij 4.1.. Ik heb vernomen dat het nog beetje onstabiel is.
Ik ga het nu wel ff proberen, dus wish me good luck
Yep.. is idd vervelend, en dat je soms dat melding krijgt van: Kan geen verbinding maken met de camera.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zit nu op CM10.1 maar vind de camera als het moet flitsen kut en de gallerij stopt steeds. Ook zo bij JellyBam?
Dan ga ik maar denk ik terug naar stockbased custom ROMs, puur vanwege de camera.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep.. is idd vervelend, en dat je soms dat melding krijgt van: Kan geen verbinding maken met de camera.
Heb eens puur en alleen voor de MultiView een Stockbased custom rom geinstalleerd. Na 1 week trok ik het echt niet meer, gelijk back 2 JellyBam en vergeten dat er een MultiView optie bestaat..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ga ik maar denk ik terug naar stockbased custom ROMs, puur vanwege de camera.Echt een dooddoener helaas
Slimbean...?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ga ik maar denk ik terug naar stockbased custom ROMs, puur vanwege de camera.Echt een dooddoener helaas
Multitasken met 2 schermen..quote:
Hoe is de camera?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smart keyboard pro en Swiftkey 3 worden hier vaak als goede alternatieven gezien. Vind zelf Smart keyboard pro het fijnst.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef Parafernalia het volgende:
Ligt t aan mij of is keyboard van s3 gewoon kut?
Swiftkey for the win, komt vaak voor dat ik nog niet eens hoef te typen en hij raad al alles wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Smart keyboard pro en Swiftkey 3 worden hier vaak als goede alternatieven gezien. Vind zelf Smart keyboard pro het fijnst.
Klopt ja, ik heb de swype beta weer geinstalleerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef Parafernalia het volgende:
Ligt t aan mij of is keyboard van s3 gewoon kut?
Stockbased custom rom.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:34 schreef Dimitri_ het volgende:
Kreeg eergisteren weer een kleine updaten.. Installeren duurde maar zo'n 5 minuten.
Alleen sindsdien is de telefoon traag, en de 3G-verbinding erg slecht.
Is het mogelijk om een updaten ongedaan te maken ofzo? Of iemand een andere oplossing?
Dat is een beetje abracadabra voor mij. Is flashen lastig? Wat is een goede guide om te volgen?quote:
volgens mij vervalt de garantie niet..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen die niet weten wat flashen is of een custom rom er op zetten inhoud: Weet wel dat ALS je het doet dat het op eigen risico is en dat je garantie hierbij ook vervalt. (Tenzij je de teller op 0 weet te zetten en de telefoon kan terughalen naar factory rom voor het terug sturen ivm. garantie oid.)
Is normaal, dat is je processortje die op 1,4GHz volle toeren zit te draaien, ga eens er van uit hoe warm de mijne wordt met 1,7Ghz..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Telefoon wordt vaak warm/heet bij gebruik of opladen.Misschien maar binnenkort Samsung contacten meh.
Als het goed is zie je een getal staan wanneer je reboot in Download Modus. Dat is de counter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:00 schreef Catch22- het volgende:
Jawel. Als je counter niet op nul staat is je garantie weg
Waarom zou dat normaal zijn dan? Zoveel geks doe ik er ook niet mee. Of is internet zo zwaar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is normaal, dat is je processortje die op 1,4GHz volle toeren zit te draaien, ga eens er van uit hoe warm de mijne wordt met 1,7Ghz..
Reset je telefoon eens?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Telefoon wordt vaak warm/heet bij gebruik of opladen.Misschien maar binnenkort Samsung contacten meh.
Internet is idd zwaar en je hebt een hele krachtige -kleine- processor wat behoorlijk warm kan worden zonder koeling..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou dat normaal zijn dan? Zoveel geks doe ik er ook niet mee. Of is internet zo zwaar?
Welke media-apps gebruik je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:56 schreef exile79 het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een leegstromende batterij. binnen vijf uur 50 procent weg. Bij instellingen>>batterij staat dan 'Media' bovenaan met 75%. Aanklikken en op gedwongen stoppen klikken helpt even, maar dan heb ik na een tijdje hetzelfde probleem.
Iemand enig idee welke app of instelling hier verantwoordelijk voor is?
Stock radio, uitzending gemist, stock mp3 speler, nk Music player (altijd al gehad), Radio 1, Radio 2, Shazam.quote:
Sluit je die apps ook correct af dmv de multi-tasker?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Stock radio, uitzending gemist, stock mp3 speler, nk Music player (altijd al gehad), Radio 1, Radio 2, Shazam.
Waarom niet S-Planner via applicatie beheer volledig blokkeren en de Google agenda er op zetten als je die fijner vind? Hier nergens last van.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:57 schreef swollywood het volgende:
Ik had de Google Agenda-app gedownload vanuit de Play Store.
Nu kreeg ik opeens meldingen van én S-Planner én Google Agenda-app...![]()
Meldingen bij één van beide uitzetten werkte niet, die werden automatisch weer ingeschakeld.
Google Agenda-app er weer afgegooid, maar toen wilde S-Planner niet meer synchroniseren met de online Google Agenda.![]()
Uiteindelijk na veel googlen de oplossing daarvoor gevonden:
• Google account verwijderen van telefoon
• Telefoon uitzetten
• Opstarten met Power+Menu+VolumeUp
• Cache wissen
• Rebooten
• Google account opnieuw toevoegen
En nu synct S-Planner weer als vanouds!
Google Agenda was niet wat ik er van verwacht had en ik vind S-Planner dus fijner.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waarom niet S-Planner via applicatie beheer volledig blokkeren en de Google agenda er op zetten als je die fijner vind? Hier nergens last van.
Ja ook dat. Het slurpt zoveel dat hij zelfs heel langzaam oplaadtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Sluit je die apps ook correct af dmv de multi-tasker?
bij apps de standaardinstellingen wissen van de huidige browserquote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef APK het volgende:
Na de laatste kleine firmware update (?) is Chrome niet meer mijn standaard browser.
Weet iemand hoe ik dat terug kan zetten?
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:
bij apps de standaardinstellingen wissen van de huidige browser
Weet niemand .Wordt op de MWC aangekondigdquote:
Deze werkt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef Parafernalia het volgende:
pfff zoveel info altijd op XDA...weet niet eens waar ik moet beginnen
http://www.rootandroid.nl/samsung/samsung-galaxy-s3-rooten/
Is dit een goeie? Op andere sites hebben ze het over allemaal verschillende versies van de S3, en hier niet...
zit alweer aan de slimbeanquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Deze werkt.
Tip : Omega v40 ROM
Ben tevreden met mijn S3 hoor. Verkeerde topic misschien?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand al de Jiayu G3 besteld?
http://tweakers.net/productreview/71187/jiayu-g3-zwart.html
Woeps..je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ben tevreden met mijn S3 hoor. Verkeerde topic misschien?
Who cares. Ik zou niet weten waarom iemand behoefte zou kunnen hebben aan een nieuwere/snellere telefoon.quote:
Volgens mij maakt het niet eens veel uit. Met Slimbean rom is mijn S1 in gewoon dagelijkse dingen doen niet eens veel langzamer dan mijn S3. (en mn S1 is veel handzamerquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Who cares. Ik zou niet weten waarom iemand behoefte zou kunnen hebben aan een nieuwere/snellere telefoon.
Zo denk ik nu ook een beetje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Who cares. Ik zou niet weten waarom iemand behoefte zou kunnen hebben aan een nieuwere/snellere telefoon.
Ik vind m op de fiets en in bed erg onhandigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zo denk ik nu ook een beetje.
Ik had eerst een Galaxy S2, maar toen mijn abbo afgelopen was had ik meteen een Galaxy S3 genomen. Om heel eerlijk te zijn kon ik beter bij de S2 blijven. Bedoel zoveel boeiende dingen doe ik ook niet op die telefoon.
Het is voor mij ook een beetje overkill eigenlijk, Het enige wat ik nu nog doe is een beetje internetten en wat YouTube kijken. Natuurlijk ook bellen en smsen, maar dat wordt gek genoeg ook steeds minder. Gamen doe ik er al helemaal niet op.
HIj is wel groot jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vind m op de fiets en in bed erg onhandig
Dat zeer zeker, maar dat probleem is voor mij verholpen door die metalen batterijklepje. Voelt een stuk zwaarder aan, mooie brushed metal achterkant met dito logo's. Alleen jammer dat dat niet standaard is idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een geweldige smartphone inderdaad maar het mag wel wat meer premium aanvoelen.
Nah, ik vind het verder een heel fijn ding. Maar ik vind m te breed. En ik heb lange vingers.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:41 schreef o.us het volgende:
Zoveel onvrede over de S3? Het materiaal is idd mwah (heb dan ook een mooie metalen batterijklepje besteld, toestel ziet er nu 10x mooier uit) maar het grote scherm vind ik geweldig (stuk kleiner naast de Note) en qua software vind ik 'm baas. Ik draai zelfs custom ROM's met Touchwiz er op (de TW-apps die er toe doen of course, niet die spammige bloatware).
Is dat stock of custom?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:44 schreef Catch22- het volgende:
ga zo de 4.2.1 leak flashen!
https://mega.co.nz/#!c9kk(...)xRmE-C1grOmaTd2m0cFY
werkt wel soepel vooralsnog. Weinig verschil nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |