Scherm staat 58% bij. Terwijl ik dat al steeds uitzet nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef Catch22- het volgende:
En welke applicaties staan daaronder? En hoeveel procent staat er bij?
1u 31m 14squote:Op maandag 4 februari 2013 16:16 schreef Catch22- het volgende:
en als je op scherm drukt, hoeveel tijd staat daar dan ?
Telefoon is van oktober, dus nieuw.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:19 schreef Catch22- het volgende:
En hoeveel procent accu heb je nog ? Hoe oud is je telefoon?
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
nice. heb je wat meer pics misschien? ik heb nu Omega maar behalve de snelheid valt het mij vrij tegen.
hoeveel procent accu heb je nog ?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Telefoon is van oktober, dus nieuw.
Dat is toch de batterij? 5u 3m 20 squote:Op maandag 4 februari 2013 16:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoeveel procent accu heb je nog ?
thxquote:Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik draai nou nog op een verouderd versie, dit omdat ik nu even geen laptop tot mijn beschikking heb mocht het flashen mis gaan..
Heb add.service verwijderd. Nam 68 mb.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoeveel procent accu heb je nog ?
uhh? Er staat boven het grafiekje toch gewoon XX% - Ontladen?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb add.service verwijderd. Nam 68 mb.
Klopt. Browsers gebruiken altijd veel.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
thxIk ga het eens opzoeken op xda. moet je nog iets speciaals doen voor die aparte kernel?
Mijn batterij leek ook trouwens snel leeg te gaan, nu ben ik gaan kijken.. gebruikt chrome 20% ervan. dat is best wel veel ;x
61% ontladen staat er nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
uhh? Er staat boven het grafiekje toch gewoon XX% - Ontladen?
[..]
Klopt. Browsers gebruiken altijd veel.
http://www.igio90.net/quote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
thxIk ga het eens opzoeken op xda. moet je nog iets speciaals doen voor die aparte kernel?
Mijn batterij leek ook trouwens snel leeg te gaan, nu ben ik gaan kijken.. gebruikt chrome 20% ervan. dat is best wel veel ;x
Geen ramp inderdaad, maar niet wat er beloofd is plus hinderlijk als je ergens bent waar je niet kan laden. Ik heb de telefoon nog maar een aantal weken maar de accu valt echt tegen zeg, terwijl ik er geen zware apps op draai of gebruik.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
61% ontladen staat er nu.
Nou ja, het is geen ramp, laadt het ding gewoon wat vaker op.
Ik vind het ook heel vreemd hoor. Ik draai er ook geen zware apps op, dus kan het niet verklaren.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen ramp inderdaad, maar niet wat er beloofd is plus hinderlijk als je ergens bent waar je niet kan laden. Ik heb de telefoon nog maar een aantal weken maar de accu valt echt tegen zeg, terwijl ik er geen zware apps op draai of gebruik.
wtf. Mijn schermtijd is 1u 38.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb daar dus echt geen last van. Waar mijn note met 20u stdby en 3 uur schermtijd leeg was, zingt deze 20 uur door met 4-5 uur schermtijd.
Je moet even de BetterBatteryStats van xda downloaden. Het zou mij niets verbazen als de locatieservices een groot gedeelte van jouw accu leegzuipen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:25 schreef Metalfreak het volgende:
Sinds een week ongeveer heb ik ook gigantisch veel last van een leeglopende batterij. Maar heb verder niets anders draaien dan voorheen... Meeste accucapaciteit gaat naar het Android-systeem volgens mijn control panel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |