volgens mij vervalt de garantie niet..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen die niet weten wat flashen is of een custom rom er op zetten inhoud: Weet wel dat ALS je het doet dat het op eigen risico is en dat je garantie hierbij ook vervalt. (Tenzij je de teller op 0 weet te zetten en de telefoon kan terughalen naar factory rom voor het terug sturen ivm. garantie oid.)
Is normaal, dat is je processortje die op 1,4GHz volle toeren zit te draaien, ga eens er van uit hoe warm de mijne wordt met 1,7Ghz..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Telefoon wordt vaak warm/heet bij gebruik of opladen.Misschien maar binnenkort Samsung contacten meh.
Als het goed is zie je een getal staan wanneer je reboot in Download Modus. Dat is de counter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:00 schreef Catch22- het volgende:
Jawel. Als je counter niet op nul staat is je garantie weg
Waarom zou dat normaal zijn dan? Zoveel geks doe ik er ook niet mee. Of is internet zo zwaar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is normaal, dat is je processortje die op 1,4GHz volle toeren zit te draaien, ga eens er van uit hoe warm de mijne wordt met 1,7Ghz..
Reset je telefoon eens?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Telefoon wordt vaak warm/heet bij gebruik of opladen.Misschien maar binnenkort Samsung contacten meh.
Internet is idd zwaar en je hebt een hele krachtige -kleine- processor wat behoorlijk warm kan worden zonder koeling..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou dat normaal zijn dan? Zoveel geks doe ik er ook niet mee. Of is internet zo zwaar?
Welke media-apps gebruik je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:56 schreef exile79 het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een leegstromende batterij. binnen vijf uur 50 procent weg. Bij instellingen>>batterij staat dan 'Media' bovenaan met 75%. Aanklikken en op gedwongen stoppen klikken helpt even, maar dan heb ik na een tijdje hetzelfde probleem.
Iemand enig idee welke app of instelling hier verantwoordelijk voor is?
Stock radio, uitzending gemist, stock mp3 speler, nk Music player (altijd al gehad), Radio 1, Radio 2, Shazam.quote:
Sluit je die apps ook correct af dmv de multi-tasker?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Stock radio, uitzending gemist, stock mp3 speler, nk Music player (altijd al gehad), Radio 1, Radio 2, Shazam.
Waarom niet S-Planner via applicatie beheer volledig blokkeren en de Google agenda er op zetten als je die fijner vind? Hier nergens last van.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:57 schreef swollywood het volgende:
Ik had de Google Agenda-app gedownload vanuit de Play Store.
Nu kreeg ik opeens meldingen van én S-Planner én Google Agenda-app...![]()
Meldingen bij één van beide uitzetten werkte niet, die werden automatisch weer ingeschakeld.
Google Agenda-app er weer afgegooid, maar toen wilde S-Planner niet meer synchroniseren met de online Google Agenda.![]()
Uiteindelijk na veel googlen de oplossing daarvoor gevonden:
• Google account verwijderen van telefoon
• Telefoon uitzetten
• Opstarten met Power+Menu+VolumeUp
• Cache wissen
• Rebooten
• Google account opnieuw toevoegen
En nu synct S-Planner weer als vanouds!
Google Agenda was niet wat ik er van verwacht had en ik vind S-Planner dus fijner.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waarom niet S-Planner via applicatie beheer volledig blokkeren en de Google agenda er op zetten als je die fijner vind? Hier nergens last van.
Ja ook dat. Het slurpt zoveel dat hij zelfs heel langzaam oplaadtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Sluit je die apps ook correct af dmv de multi-tasker?
bij apps de standaardinstellingen wissen van de huidige browserquote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef APK het volgende:
Na de laatste kleine firmware update (?) is Chrome niet meer mijn standaard browser.
Weet iemand hoe ik dat terug kan zetten?
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:
bij apps de standaardinstellingen wissen van de huidige browser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |