Misschien die firmware update waar de laatste 100 posts in het vorige topic over gesproken werd?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Djeez het volgende:
Ik krijg weer een update van 129 mB. Wat is deze?
Oh, dat zal dan wel. Is't wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien die firmware update waar de laatste 100 posts in het vorige topic over gesproken werd?
Nog geen idee eigenlijk.quote:
Nee, wat kansloze aanvullingen. Ik heb het idee dat mijn UI er trager door is geworden. De snelheidswinst die 4.1.1 bracht is wat mij betreft weer verdwenen.quote:
Multitasking (2 apps in een scherm) en een multitask bar. Shit lijk trager geworden en je kan 's nachts beter foto's maken. Eigenlijk heb je nu alles wat de Note ook heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Djeez het volgende:
Ik krijg weer een update van 129 mB. Wat is deze?
Wat is deze?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef judikaceci het volgende:
Galaxy S3 eigenaren moeten proberen de installatie van het Premium Pack. Het brengt een hoop nieuwe functies.
Is er een manier om die multitask bar uit te zetten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Xetran het volgende:
Multitasking (2 apps in een scherm) en een multitask bar. Shit lijk trager geworden en je kan 's nachts beter foto's maken. Eigenlijk heb je nu alles wat de Note ook heeft.
notificatio bar naar beneden halen, dan de settings bar uiterst rechts zit de functie om het snel uit te zetten.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is er een manier om die multitask bar uit te zetten?
ik reebootte en dan was ie wegquote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
bij mij werkte het prima, je moet wel ff kijken hoe j e het moet doen though.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Werkt dat hele ding eigenlijk wel?Als ik hem aanzet en ik klik zo'n app aan die dan verschijnt in dat lijstje, dan springt hij gewoon naar die app ipv dat ik beide zie op één scherm.
Oh ja? Heb eigenlijk geen idee.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef Xetran het volgende:
[..]
bij mij werkte het prima, je moet wel ff kijken hoe j e het moet doen though.
Geloof dat je hem moest slepen naar onderin of bovenin het grijze gedeelte dat je krijgt als je het menu opent?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja? Heb eigenlijk geen idee.Heb het toestel net een week en alles is nog nieuw.
Verrek, het werkte! Haha nice man.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:13 schreef Xetran het volgende:
[..]
Geloof dat je hem moest slepen naar onderin of bovenin het grijze gedeelte dat je krijgt als je het menu opent?
Er verschijnt niet zo'n grijs deel waar je 'm heen kan verslepen om te wissen. Je kan 'm wel van plek laten veranderen. Althans, de ene keer lukt het me wel, de andere keer niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:13 schreef Xetran het volgende:
Geloof dat je hem moest slepen naar onderin of bovenin het grijze gedeelte dat je krijgt als je het menu opent?
Naar je homescreen gaan en dan de terugknop ingedrukt houden. Zo zet je het trouwens ook aan. Was ook een toeval om daar achter te komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hee, bedankt!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Naar je homescreen gaan en dan de terugknop ingedrukt houden. Zo zet je het trouwens ook aan. Was ook een toeval om daar achter te komen.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:21 schreef Vaatwastablet het volgende:
Die multitaskbar is trouwens wel superhandig
[ afbeelding ]
Tot nu toe alleen met apps als Berichten, Facebook, Chrome, Internet, Galerij, Gmail, Youtube e.d.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar het werkt niet met alle apps? Of wel?
Dat lipje gaat weg en komt weer te voorschijn als je je back toets ingedrukt houd.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Oke en dan zit je dus steeds met zo'n lelijk lipje in je scherm. Hadden ze daar niks beters voor kunnen bedenken (bijvoorbeeld 2 keer heel snel op de app tikken op je homescreen ofzo). Ik zet het in ieder geval weer uit.
Ah, bedankt voor de tip. Ik vond het al zo lastig in de browserquote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat lipje gaat weg en komt weer te voorschijn als je je back toets ingedrukt houd.
Gewoon rooten en een Touchwizbased custom ROM er op gooien. Easy as pie en werkt vaak nog beter dan stock ROM.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Waarom zit ik nogsteeds op 4.04, en geeft mijn telefoon aan dat ik niet kan updaten vanwege een firmware of serverprobleem
Custom ROM > Stock ROM. Altijd, als development eenmaal op gang is gekomen. Heeft alleen maar voordelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:13 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap dat niet zo, mensen zijn touchwiz zat en dan flashen ze maar een andere rom?
Gewoon NOVA erop knallen en dan ben je klaar.
Nou niet per sé. Als de stockrom prima draait, is er niet écht een reden om een custom rom (wat meestal niet veel meer is dan een stockrom met een andere launcher en een andere kernel) te installeren. Natuurlijk kan je er wel wat mee winnen, maar het is niet per sé nodig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:39 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Custom ROM > Stock ROM. Altijd, als development eenmaal op gang is gekomen. Heeft alleen maar voordelen.
Zolang je er wat mee wint, is het goed tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou niet per sé. Als de stockrom prima draait, is er niet écht een reden om een custom rom (wat meestal niet veel meer is dan een stockrom met een andere launcher en een andere kernel) te installeren. Natuurlijk kan je er wel wat mee winnen, maar het is niet per sé nodig.
Nee hoor. Ik wil een custom ROM om de boel vloeiend te laten draaien met behoud van Touchwiz. Ook op developmentgebied zijn custom ROMs ook altijd veel verder dan Samsung.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou niet per sé. Als de stockrom prima draait, is er niet écht een reden om een custom rom (wat meestal niet veel meer is dan een stockrom met een andere launcher en een andere kernel) te installeren. Natuurlijk kan je er wel wat mee winnen, maar het is niet per sé nodig.
Veel verder? ik vind dat wel meevallen. Ik heb al behoorlijk veel geswitched (understatement), maar niet alle roms gebasseerd op lekken zijn altijd even ver.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil een custom ROM om de boel vloeiend te laten draaien met behoud van Touchwiz. Ook op developmentgebied zijn custom ROMs ook altijd veel verder dan Samsung.
O zeker wel, maar het is niet dat het per sé nodig is. Ik heb wel eens het idee dat mensen flashen om het flashen, maar als je software gewoon goed werkt is er geen reden om te flashen. Als je het leuk vindt moet je het gewoon doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:41 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zolang je er wat mee wint, is het goed toch.Vaak komen custom roms ook nog met leuke tweaks, maar dat is puur een persoonlijke voorkeur.
Geruchten he, 5" full HD...meer nog niet volgens mijquote:
Zonde, mijn abbo van mijn S1 loopt volgende maand af. Zit te twijfelen of ik voor de S3 ga, of nog een paar maandjes wacht om een S4 die er misschien voorlopig nog niet komt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Geruchten he, 5" full HD...meer nog niet volgens mij
Hoe kan je nu nog een abbo op de S1 hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:23 schreef onlogisch het volgende:
abbo van mijn S1 loopt volgende maand af. Zit te twijfelen of ik voor de S
Gewoon niet verlengen lijkt me. Heb ik ook een tijd gedaan met mijn vorige toestel, dan hou je je abo met oude condities, veelal goedkoper/meer data dan een nieuw abo, alleen je houdt een wat ouder toestel, maar als je daar happy mee bent is dat een prima keuze.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hoe kan je nu nog een abbo op de S1 hebben
Twee jarig abo en niet gelijk met de introductie gekocht hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hoe kan je nu nog een abbo op de S1 hebben
Pijltjeknop ingedrukt houden. Met dat flapje kan je apps tegelijkertijd laten draaien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb opeens op mijn S3 een irritant flapje links van mijn scherm. Als je er op klikt dan krijg je pictogrammen van facebook, email en een hoop andere. Ik vind dit alleen vreselijk irritant bij het lezen van sites of typen, hoe krijg ik dat vervelende flapje weg?
bagger met een rood lintje, haalde met een stockbased rom nog 70% aan het einde van de dag, met supernexus redde ik dat niet en stond ie rond een uurtje of 5 te schreeuwen om stroom, die is er dus snel vanaf gegaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:29 schreef Catch22- het volgende:
heb ik ook gedraaid op mijn note. hoe is de accutijd en camera op de s3?
ik wil dat weg hebben. ik heb er alleen maar last vanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Pijltjeknop ingedrukt houden. Met dat flapje kan je apps tegelijkertijd laten draaien.
Ik zeg juist dat je je pijltje ingedrukt moet houdenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik wil dat weg hebben. ik heb er alleen maar last van
Lukt niet, ik kan deze dan wel verplaatsen naar boven en beneden maar verder niksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat je je pijltje ingedrukt moet houden.
pijlknopje rechts onder op je toestel...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Lukt niet, ik kan deze dan wel verplaatsen naar boven en beneden maar verder niks
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Lukt niet, ik kan deze dan wel verplaatsen naar boven en beneden maar verder niks
Gemeen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Meer kan ik er ook echt niet over zeggen
Menu naar beneden slepen, zit ergens helemaal rechts een optie van multiscreen oid, die uitzetten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik wil dat weg hebben. ik heb er alleen maar last van
Okok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben ik alleen op FOK! hoor, irl ben ik weer te lief.
pijltje weer ingedrukt houdenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okok.
Maar nu heb ik ook een vraagje.. als je dat pijltje ingedrukt houdt, verdwijnt het. Maar hoe krijg ik dat flapje weer terug?
zolang je niet de hele dag GPS en bluetooth aan hebt staan moet ie toch heel makkelijk een dag doorkomenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe.
Alleen ben ik nog niet erg tevreden over de accu. Had er zoveel meer van verwacht.
Nee joh, die dingen heb ik vanaf het begin al uit gezet. Heb wel bijna altijd het internet aan staan en met name 3g. Verder doe ik er niks geks mee en dan gaat hij rond de 17 uur mee, waarvan 7/8uur slaap (dan internet wel uit). Misschien ook maar resetten ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je niet de hele dag GPS en bluetooth aan hebt staan moet ie toch heel makkelijk een dag doorkomen
had in het begin ook wat accuproblemen, ff een reset naar de fabrieksinstellingen gedaan en sindsdien geen problemen meer gehad
rond de 17 uur is een prima tijd toch, je komt met normaal gebruik de dag door en s'nachts aan de laderquote:Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh, die dingen heb ik vanaf het begin al uit gezet. Heb wel bijna altijd het internet aan staan en met name 3g. Verder doe ik er niks geks mee en dan gaat hij rond de 17 uur mee, waarvan 7/8uur slaap (dan internet wel uit). Misschien ook maar resetten ja.
Mja dat is het punt.. ik steek hem 's nachts niet meer de hele nacht in de oplader want dat schijnt slecht te zijn voor de accu.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
rond de 17 uur is een prima tijd toch, je komt met normaal gebruik de dag door en s'nachts aan de lader
flauwekul, ding van mij ligt elke nacht aan de lader en de accu gaat geen fuck korter meequote:Op zondag 20 januari 2013 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja dat is het punt.. ik steek hem 's nachts niet meer de hele nacht in de oplader want dat schijnt slecht te zijn voor de accu.Fwp.
Pijltjeknop weer ingedrukt houdenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okok.
Maar nu heb ik ook een vraagje.. als je dat pijltje ingedrukt houdt, verdwijnt het. Maar hoe krijg ik dat flapje weer terug?
17 uur vind ik erg kort hoor. Ik doe er 1 tot 2 dagen mee. Dan wel met gematigd gebruik. Maar sowieso de hele dag internet. Thuis wifi en buiten huis 3G. En dan meestal 1 uur tot anderhalf uur screentime.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
rond de 17 uur is een prima tijd toch, je komt met normaal gebruik de dag door en s'nachts aan de lader
Gratis van Samsung.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Meteen een vraagje: weet iemand een app waarbij je je telefoon kan traceren via GPS. En dan bedoel ik dus dat je via een PC naar je telefoon kan zoeken d.m.v. de GPS die aan staat. Als hij bijvoorbeeld gestolen zou zijn, dan kan ik thuis naar een website en de lokatie van m'n telefoon opvragen.
Preyquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Meteen een vraagje: weet iemand een app waarbij je je telefoon kan traceren via GPS. En dan bedoel ik dus dat je via een PC naar je telefoon kan zoeken d.m.v. de GPS die aan staat. Als hij bijvoorbeeld gestolen zou zijn, dan kan ik thuis naar een website en de lokatie van m'n telefoon opvragen.
Dat is een case, ik neem aan dat je het over batterijkleppen hebt. Ik heb een paar batterijkleppen van hier gehaald en ze bevallen mij prima.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef Mirel het volgende:
Ik zou graag een achterkantje willen voor m'n s3, niet zo'n protector die er nog bovenop komt. Dus in plaats van het standaard klepje wat over de accu gaat een andere. Zoekend op webshop kom ik alleen die protectors tegen, van plastic of van silicoon. Benieuwd of dit er een is maar zo te zien gaat het over je huidige achterkant heen. De volumeknoppen geven dat aan, aangezien die niet onderdeel zijn van het achterkantklepje. Zijkant is gewoon veel groter en dikker
http://dx.com/p/stylish-p(...)3-i9300-black-146417
Dit omdat ik die protective dingen zo lelijk en dik vindt, en omdat de gewone glad is.
De brushed metal batterijklep laat de telefoon ook iets zwaarder voelen zodat het niet zo goedkoop aanvoelt in zowel uiterlijk als in gewicht. Ik hoop dat de black leatherversie hetzelfde zal zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef Mirel het volgende:
yes, dat, thanksHet gaat me vooral om grip, de gewone zijn veel te glad. Laat maar weten hoe die black leather is als je hem uitgeprobeerd hebt!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:32 schreef Catch22- het volgende:
hallo ik heb ook een s3 nu.
Gelijk even LLA erop gezet voor de EMMc Brickbug en de Exynos bug.
het is dus aan te raden deze te installeren neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:10 schreef Catch22- het volgende:
LLA is een softwareversie. In deze versie zijn een tweetal bugs gefixt die ervoor kunnen zorgen dat je telefoon sterft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |