Misschien die firmware update waar de laatste 100 posts in het vorige topic over gesproken werd?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Djeez het volgende:
Ik krijg weer een update van 129 mB. Wat is deze?
Oh, dat zal dan wel. Is't wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien die firmware update waar de laatste 100 posts in het vorige topic over gesproken werd?
Nog geen idee eigenlijk.quote:
Nee, wat kansloze aanvullingen. Ik heb het idee dat mijn UI er trager door is geworden. De snelheidswinst die 4.1.1 bracht is wat mij betreft weer verdwenen.quote:
Multitasking (2 apps in een scherm) en een multitask bar. Shit lijk trager geworden en je kan 's nachts beter foto's maken. Eigenlijk heb je nu alles wat de Note ook heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef Djeez het volgende:
Ik krijg weer een update van 129 mB. Wat is deze?
Wat is deze?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef judikaceci het volgende:
Galaxy S3 eigenaren moeten proberen de installatie van het Premium Pack. Het brengt een hoop nieuwe functies.
Is er een manier om die multitask bar uit te zetten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Xetran het volgende:
Multitasking (2 apps in een scherm) en een multitask bar. Shit lijk trager geworden en je kan 's nachts beter foto's maken. Eigenlijk heb je nu alles wat de Note ook heeft.
notificatio bar naar beneden halen, dan de settings bar uiterst rechts zit de functie om het snel uit te zetten.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is er een manier om die multitask bar uit te zetten?
ik reebootte en dan was ie wegquote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
bij mij werkte het prima, je moet wel ff kijken hoe j e het moet doen though.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Werkt dat hele ding eigenlijk wel?Als ik hem aanzet en ik klik zo'n app aan die dan verschijnt in dat lijstje, dan springt hij gewoon naar die app ipv dat ik beide zie op één scherm.
Oh ja? Heb eigenlijk geen idee.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef Xetran het volgende:
[..]
bij mij werkte het prima, je moet wel ff kijken hoe j e het moet doen though.
Geloof dat je hem moest slepen naar onderin of bovenin het grijze gedeelte dat je krijgt als je het menu opent?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja? Heb eigenlijk geen idee.Heb het toestel net een week en alles is nog nieuw.
Verrek, het werkte! Haha nice man.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:13 schreef Xetran het volgende:
[..]
Geloof dat je hem moest slepen naar onderin of bovenin het grijze gedeelte dat je krijgt als je het menu opent?
Er verschijnt niet zo'n grijs deel waar je 'm heen kan verslepen om te wissen. Je kan 'm wel van plek laten veranderen. Althans, de ene keer lukt het me wel, de andere keer niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:13 schreef Xetran het volgende:
Geloof dat je hem moest slepen naar onderin of bovenin het grijze gedeelte dat je krijgt als je het menu opent?
Naar je homescreen gaan en dan de terugknop ingedrukt houden. Zo zet je het trouwens ook aan. Was ook een toeval om daar achter te komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hee, bedankt!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Naar je homescreen gaan en dan de terugknop ingedrukt houden. Zo zet je het trouwens ook aan. Was ook een toeval om daar achter te komen.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:21 schreef Vaatwastablet het volgende:
Die multitaskbar is trouwens wel superhandig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |