Die is er helemaal nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Was m'n [sarcasm] tags weer eens vergeten zie ik
Ik doelde eigenlijk op het voortgangs-proces-windowtje op je pcquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat hij je complete systeem om moet gooien. Je moet je telefoon niet (willen) gebruiken tijdens het updaten.
oo ik wist niet dat mensen dat nog gebruikten. Maar kies is moeilijk inferieur dus dan kan je zulke grappen verwachten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het voortgangs-proces-windowtje op je pc
Jazeker.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:44 schreef Fendy het volgende:
En je hebt het scherm unlocked he? Als je dat probeert?
Ik heb er niet veel verstand van maar ik gebruik zelf dropbox en dat werkt geweldig. Is dat een idee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker.
Kan de telefoon ook gewoon zien onder 'My Computer' maar alle folders lijken leeg als je die wizzard of Kies niet gebruikt.
Bij beide opties (USB / Camera oid. Heb hier W7.)
Met Windows 7 gaat alles goed, op XP lukt het sinds kort niet meer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Fendy het volgende:
Mja, dropbox is tof, maar win7 moet hem gewoon als station zien. Vreemd, bij mij ziet ie altijd alleen data als het scherm unlocked is
ik ga geen 3 euro hoesje van de action om een mooie telefoon doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:20 schreef makkie88 het volgende:
bij de action hebben ze silecone hoesjes voor s3 voor 2 euro ofzo
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ga geen 3 euro hoesje van de action om een mooie telefoon doen.
quote:
Jeetje, ik heb 20 euro betaald voor een hoesje. Maar ja, wel een mooie van leer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:20 schreef makkie88 het volgende:
bij de action hebben ze silecone hoesjes voor s3 voor 2 euro ofzo
Is die ook! Mooi opvallend kleurtje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind die flipcover mooier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Better be preparedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:42 schreef makkie88 het volgende:
Ik heb nu wel een hoesje, maar geen S3
Ja, elke keer maar zwart/donkerblauw/grijs is ook zo watquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is die ook! Mooi opvallend kleurtje.
Je krijgt nu die flipcover gratis zie ik in de commercial op tv steeds.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, ik heb 20 euro betaald voor een hoesje. Maar ja, wel een mooie van leer.
Had ik toch nog even moeten wachten met de aanschaf van mijn S3 dus. Oh well, niks aan te doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je krijgt nu die flipcover gratis zie ik in de commercial op tv steeds.
quote:Elke keer als ik een bestand (met name pdf/word/enz) wil downloaden via internet, krijg ik te lezen dat het downloaden mislukt is. Na een aantal mislukte zoekpogingen op google, ben ik nog geen steek verder gekomen. Ik vroeg mij af of anderen dit ook hebben? En hoe jullie dit dan opgelost hebben.Ik heb geprobeerd een andere browser te gebruiken (chrome), maar zonder resultaat. Het is best irritant, aangezien ik niet altijd een laptop bij me heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |