xp? 2001 belde.. maarja, tegenwoordig is mtp standaard en werkt massstorage niet meer standaardquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef APK het volgende:
Ik probeerde laatst op een computer met XP foto's naar de harddisk te slepen en dat lukte niet meer, alle folders waren leeg en ik moest een wizzard gebruiken of Kies installeren.
Pleur op
Is dat nieuw sinds een of andere update?
je draait stock? Aospbased dus, of wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Leuk is dat een update uitgevoerd, waardoor ik nu het probleem heb dat niemand mij kan horen wanneer ik ze bel. Ooit eens eerder gehad met een andere S3 dit bleek alleen verholpen te kunnen worden met een volledige reset. Waar ik dus geen zin in heb aangezien ik stock Android heb waardoor een back-up nooit volledig is.
Nee, gewoon de standaard rom van Samsung.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je draait stock? Aospbased dus, of wat?
met de usb driver die bij KIES geïnstalleerd wordt heb ik gewoon alle folders onder XP (werkpcquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
xp? 2001 belde.. maarja, tegenwoordig is mtp standaard en werkt massstorage niet meer standaard
En waarom werkte het een paar maanden geleden dan nog gewoon?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
xp? 2001 belde.. maarja, tegenwoordig is mtp standaard en werkt massstorage niet meer standaard
het was de drank. Je kan even root fiksen en een echte backup maken. Enige dat je nu niet kan backuppen zijn appsettings. Ik zet nooit backups terug van settings overigens, komt nog wel eens gedonder vanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, gewoon de standaard rom van Samsung.
iirc is het met jelly bean eruit gehaald, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:35 schreef APK het volgende:
[..]
En waarom werkte het een paar maanden geleden dan nog gewoon?
Het is echt na een update veranderd.
Ik heb een 4.1.2 versie hier aan de xp bak van m'n werk hangen en kan (na installatie van Kies) gewoon de phone/sdcard storage via windows explorer benaderen. geen issue.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
iirc is het met jelly bean eruit gehaald, maar dat weet ik niet zeker
Edit: multiquote op mobiel is kak, vandaar de dubbele posts
Ja dat klopt, maar dat gaat over MTP waarschijnlijk, probeer maar eens 2 files tegelijk te kopieren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb een 4.1.2 versie hier aan de xp bak van m'n werk hangen en kan (na installatie van Kies) gewoon de phone/sdcard storage via windows explorer benaderen. geen issue.
En je hebt het scherm unlocked he? Als je dat probeert?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef APK het volgende:
Ik probeerde laatst op een computer met XP foto's naar de harddisk te slepen en dat lukte niet meer, alle folders waren leeg en ik moest een wizzard gebruiken of Kies installeren.
Pleur op
Is dat nieuw sinds een of andere update?
S4 komt in april toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
En ik moet nog steeds wachten op mijn S3![]()
![]()
Ik dacht mooi vanmiddag komt hij, staat er in eens op de postnl site dat hij vertraagd is![]()
![]()
en dat nadat ik al vorige week van HI de S3 mini ontving inplaats van de grote S3.
Yep, net via KIES binnengekregen. LLA is het inderdaad. (ik had er 4.1.2. LL4 op staan)quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef JohnB52 het volgende:
Hmmm. Nog meer mensen n software update?
Ik kan m nu niet nakijken
Omdat hij je complete systeem om moet gooien. Je moet je telefoon niet (willen) gebruiken tijdens het updaten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:01 schreef Mip1988 het volgende:
Ook hier via KIES een update
Waarom blijft dat firmwareupdate-proces altijd on-top..zooo irritant Samsung!
Jawel man!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat hij je complete systeem om moet gooien. Je moet je telefoon niet (willen) gebruiken tijdens het updaten.
Oke.quote:
Nee, ze zeggen het niet voor niets he, niet gebruiken tijdens de update. En zo lang duurde het nu ook weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |