Weet niemand .Wordt op de MWC aangekondigdquote:
Deze werkt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef Parafernalia het volgende:
pfff zoveel info altijd op XDA...weet niet eens waar ik moet beginnen
http://www.rootandroid.nl/samsung/samsung-galaxy-s3-rooten/
Is dit een goeie? Op andere sites hebben ze het over allemaal verschillende versies van de S3, en hier niet...
zit alweer aan de slimbeanquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Deze werkt.
Tip : Omega v40 ROM
Ben tevreden met mijn S3 hoor. Verkeerde topic misschien?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand al de Jiayu G3 besteld?
http://tweakers.net/productreview/71187/jiayu-g3-zwart.html
Woeps..je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ben tevreden met mijn S3 hoor. Verkeerde topic misschien?
Who cares. Ik zou niet weten waarom iemand behoefte zou kunnen hebben aan een nieuwere/snellere telefoon.quote:
Volgens mij maakt het niet eens veel uit. Met Slimbean rom is mijn S1 in gewoon dagelijkse dingen doen niet eens veel langzamer dan mijn S3. (en mn S1 is veel handzamerquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Who cares. Ik zou niet weten waarom iemand behoefte zou kunnen hebben aan een nieuwere/snellere telefoon.
Zo denk ik nu ook een beetje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Who cares. Ik zou niet weten waarom iemand behoefte zou kunnen hebben aan een nieuwere/snellere telefoon.
Ik vind m op de fiets en in bed erg onhandigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zo denk ik nu ook een beetje.
Ik had eerst een Galaxy S2, maar toen mijn abbo afgelopen was had ik meteen een Galaxy S3 genomen. Om heel eerlijk te zijn kon ik beter bij de S2 blijven. Bedoel zoveel boeiende dingen doe ik ook niet op die telefoon.
Het is voor mij ook een beetje overkill eigenlijk, Het enige wat ik nu nog doe is een beetje internetten en wat YouTube kijken. Natuurlijk ook bellen en smsen, maar dat wordt gek genoeg ook steeds minder. Gamen doe ik er al helemaal niet op.
HIj is wel groot jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vind m op de fiets en in bed erg onhandig
Dat zeer zeker, maar dat probleem is voor mij verholpen door die metalen batterijklepje. Voelt een stuk zwaarder aan, mooie brushed metal achterkant met dito logo's. Alleen jammer dat dat niet standaard is idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een geweldige smartphone inderdaad maar het mag wel wat meer premium aanvoelen.
Nah, ik vind het verder een heel fijn ding. Maar ik vind m te breed. En ik heb lange vingers.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:41 schreef o.us het volgende:
Zoveel onvrede over de S3? Het materiaal is idd mwah (heb dan ook een mooie metalen batterijklepje besteld, toestel ziet er nu 10x mooier uit) maar het grote scherm vind ik geweldig (stuk kleiner naast de Note) en qua software vind ik 'm baas. Ik draai zelfs custom ROM's met Touchwiz er op (de TW-apps die er toe doen of course, niet die spammige bloatware).
Is dat stock of custom?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:44 schreef Catch22- het volgende:
ga zo de 4.2.1 leak flashen!
https://mega.co.nz/#!c9kk(...)xRmE-C1grOmaTd2m0cFY
werkt wel soepel vooralsnog. Weinig verschil nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |