vriendin van me had dat ook...garantie of verzekering?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:50 schreef ondeugend het volgende:
Mijne maandag weer terug in mijn bezit.
Na 6 weken afwezigheid nav een barst in scherm en verzekeringswerk.
Wat ik dus ook iedereen afraadt te doen.
Verzekering.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
vriendin van me had dat ook...garantie of verzekering?
wel vreemd toch die barsten...quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:11 schreef ondeugend het volgende:
Verzekering; 90 euro voor een jaar.
Eigen risico : 25 euro
Leentoestel ; Geen smartphone. Dus 10 euro internetabonnement weggegooid.
Telefoonkosten bellen om mijn S3 te lokaliseren; 15 euro
Kosten 140 euro
vervangingswaarde scherm 185 euro
verschil 45 euro maar dan moest ik dus ook 6 weken op wachten.
Kortom; volgende keer laat ik hem wel repareren en wacht een uur.
ja dat was dus bij vriendin ook, en kreeg geen garantie.. wtf..quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef ondeugend het volgende:
Ja spontane barst! En het gebeurt regelmatig naar het schijnt.
Inderdaad, beter leg je een paar euro per maand op zij.
gaat ook niet om vallen, maar om een spontane barstquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef relativity het volgende:
Hmm die van mij is al een paar keer gevallen, vrij hard... zelfs van de trap.
Zit enkel een beschadiging in het kapje rechts in de hoek
Waarom niet..?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:46 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia Galaxy -> Galaxy 3
wel wennen zeg, geen custom rom
Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik heb gerootquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:30 schreef o.us het volgende:
Daarom rooten en flashen. Daar koop je een Android voor
Meer vrijheid, meer snelheid, meer batterijbesparing. In principe kan je je telefoon volledig eigen maken naar eigen smaak en behoeftes wat met stock ROMs (stock OS) vrijwel niet kan. Denk aan Vanilla Android (pure Android zonder mikmak, zoals Google het bedoelde en wat je op Nexustoestellen kan vinden), veeeel meer verbeterde Touchwiz, extra tweaks en features dan dat er nu al is etc.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:01 schreef HyperViper het volgende:
Wat heb je aan rooten en flashen? Wat kan ik dan bereiken?
http://www.igio90.net/quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik heb gerootik weet niet meer hoe het moet
Yep, maar blijf bij 4.1.. Ik heb vernomen dat het nog beetje onstabiel is.quote:
Install JellyBam custom ROM is very simple. What you need:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:32 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand een stap-voor-stap gids voor root+flash?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |