Of gewoon één trein uit de dienstregeling te halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:53 schreef dennistd het volgende:
Op zich valt het zo op te lossen door alle treinen een kwartier stil te zetten. Maarja, of de reizigers daar blij van worden...
Wanneer houdt het eens op?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Voorlopig hebben Arriva en Breng daar nog geen afspraken over.
Als pasen en pinksteren op één dag vallenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer houdt het eens op?Dat met die halfbakken producten op de markt
'A toy train company has entered a cheeky bid to run West Coast Main Line services, promising no delays, frequent services and free trains for all.'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:02 schreef James1988 het volgende:
Een nieuw spoorbedrijf heeft interesse getoond in de exploitatie van de Britse West Coast Main Line (WCML), de spoorlijn waar Virgin al 15 jaar de dienst uitmaakt. Eerder dit jaar ketste een deal met FirstGroup af nadat bleek dat er ernstige fouten waren gemaakt tijdens de aanbesteding.
Het nieuwe bedrijf heet Bigjigs Rail.
Lees vooral de brief van DfTquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef b2py het volgende:
[..]
'A toy train company has entered a cheeky bid to run West Coast Main Line services, promising no delays, frequent services and free trains for all.'
Geen vertragingen en gratis treinen.. Toen stopte ik met lezen..
Geweldigquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef Viezze het volgende:
Was er ook niet zo'n soort organisatie in Nederland die een soortgelijke brief stuurde, die de concessie toen wél heeft gekregen?
Briljant! Wij hebben trouwens ook een BigJigs rijden. Moet wekelijks twee nieuwe AAA-batterijtjes in, maar voor de rest heel onderhoudsarm.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:02 schreef James1988 het volgende:
Een nieuw spoorbedrijf heeft interesse getoond in de exploitatie van de Britse West Coast Main Line (WCML), de spoorlijn waar Virgin al 15 jaar de dienst uitmaakt. Eerder dit jaar ketste een deal met FirstGroup af nadat bleek dat er ernstige fouten waren gemaakt tijdens de aanbesteding.
Het nieuwe bedrijf heet Bigjigs Rail.
Ja diequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef dennistd het volgende:
Je doelt op de organisatie (voor zover je ze georganiseerd kunt noemen...) met dezelfde afkorting als Historisch Streekvervoer Achterhoek? De 186 van deze laatste rijdt namelijk altijd wel op tijd
Wat, wij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:14 schreef b2py het volgende:
Fles, wat doe je vrijdag?
We zouden nog filmpjes maken in de spoortunnel te Best
Tegelijk passerende treinen, in dit geval IC Venlo - Den Haag en Maastricht - Alkmaarquote:
Ik zou niet teveel hopen op het filmen van twee tegelijk passerende treinen in Best: vanwege de druk in de tunnel en de daarbij behorende oorklachten zijn de meeste machinisten zo lief om vooral niet daar naast elkaar te gaan rijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Tegelijk passerende treinen, in dit geval IC Venlo - Den Haag en Maastricht - Alkmaar
Maar ik ga waarschijnlijk Fyra naar Brusz uitproberen, dus ik moet je al teleurstellen
oh nou, ik moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Tegelijk passerende treinen, in dit geval IC Venlo - Den Haag en Maastricht - Alkmaar
Maar ik ga waarschijnlijk Fyra naar Brusz uitproberen, dus ik moet je al teleurstellen
quote:Thanks to the continuing efforts devoted, the full Mediterranean arc from Valencia to Lyon is expected to be operational in 2020. By that time a journey time from Barcelona will be at only 4h30' from Paris (instead of 8h) and 2h40' from Lyon.
Ik ga donderdag Amsterdam - Rotterdam proberen met die kamikazekarperquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Ok
Dan ga ik maar naar Brussel-Zuid met die stofzuiger..
Als een (semi) staatsbedrijf zoals NS of RET maar wat aanrotzooit, dan hoor je die Maoisten van de SP niet. Maar wee je gebeente als een van de commerciele bedrijven wat overkomt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:35 schreef jpbosk het volgende:
SP wil een onderzoek: http://www.blikopnieuws.n(...)ramp_bij_Zwolle.html
Lekker tunneltje ook gelijk ...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:37 schreef Bitlord het volgende:
En er is beeld van de nieuwe HSL:
Men start met 9 treinen per dag, die in 53 minuten het traject tussen Barcelona en Figueres afleggen samen met een stop in Girona. Dat is een gemiddelde van 148 km/h . Kaartje via internet kost 20 euro voor de goedkoopste klasse.
Vanaf april. Met overstap in Parijsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Bitlord het volgende:
Madrid - Barcelona - Figueres vanaf morgen in 3u48, zowat 2x zo snel als met de auto. Het lijkt mij wel leuk om eens een keertje Amsterdam - Parijs - Madrid te doen als dat kan in de toekomst...
"We hebben geen werkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Echt van alles nog in aanbouw zelfs
Dat is de Séneca, ook wel bekend als S/330. Die trein is, als ik het goed begrijp, vergelijkbaar met de IRIS 320.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Bitlord het volgende:
Het filmpje heeft voor mij ook nog een voor mij onbekende test-HST opgeleverd, zie halverwege het volgende filmpje:
Ik weet niet waar die lijst vandaan komt, ik zie het niet gebeuren. De Thalys-treinstellen zijn niet toegelaten in Spanje (staat niet op de planning) en de treinstellen waarmee de dienst naar Spanje zal worden uitgevoerd (Euroduplex) zijn op dit moment nog niet voorzien om te worden toegelaten voor Nederland en België.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Bitlord het volgende:
Op wikipedia zie ik trouwens dat men dit jaar rechtstreeks van Amsterdam naar Barcelona wil rijden, ik neem aan met een zonthalys?
http://fr.wikipedia.org/wiki/Ligne_Perpignan_-_Figui%C3%A8res
Als je vroeg boekt valt dat denk ik wel mee. Het duurste zal die AVE zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
in 1 dag van roodeschool naar madrid?
voor 1000 euro zeker?
geef ik toch maar de voorkeur aan vliegenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf morgen mogelijk:
---- ARR 37662 ----
05:58 Roodeschool
06:42 Groningen
---- IC 722 ----
06:46 Groningen
08:55 Schiphol
---- THA 9328 ----
09:29 Schiphol
12:35 Paris Nord
---- TGV 9715 ----
14:07 Paris Austerlitz
19:40 Figueres
---- AVE 3212 ----
19:55 Figueres
00:02 Madrid Atocha
Is er al, Elipsos Trenhotelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
We komen er wel. De volgende stap is een CityNightLine naar Madrid
Hoeveel kilometer is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Bitlord het volgende:
Vroegboekers zouden
Amsterdam - Madrid ¤35 + ¤49 + ¤153 = ¤237 kunnen betalen, nog wel minder als ze overstappen in Barca.
En paris - Perpignan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef James1988 het volgende:
Ga je helemaal door tot aan Madrid dan heb je wel een ziekelijke hoeveelheid HSL-spoor achter je kiezen...
Perpignan - Figueres is 44 km... Figueres - Barcelona - Madrid is 621 km.
Dat is geen geldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:19 schreef Bitlord het volgende:
O ja, Amsterdam - Barcelona kan voor ¤25 + ¤49 + ¤20 = ¤94
Mja, het is ook niet erg zinvol eerlijk gezegd. Beter kun je proberen of het zou lukken op een weekend s.l. (dus van vrijdag 17:00 tot maandag 08:59). En dan misschien nog wat verder. Of een lekker lange stayover in Madrid of zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Bitlord het volgende:
Het lukt me toch wat slecht om het uit te zoeken. Met de auto die een beetje de snelwegen langs het treintrace volgt is het ongeveer 2200 kilometer.
Het kan tegenwoordig weer trouwensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zoiets een paar jaar terug eens geprobeerd, en toen kon je op zo'n weekend NET naar Sicilië op en neer komen, inclusief de boot overtocht bij Messina
Dat klopt wel aardig ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef James1988 het volgende:
1039 km voor Parijs - Perpignan (via Dijon en Lyon), zou dat kunnen?
Eigenlijk alleen Brussel - Antwerpen nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef James1988 het volgende:
Rotterdam - Perpignan - Figueres - Barcelona - Madrid: 2193 km.
Waarvan vrij veel HSL.
Er zijn ook nog wat ontbrekende stukjes HSL-spoor in Frankrijk, die zijn nog in studie of zelfs al in aanleg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Brussel - Antwerpen niet
Oh, ik dacht dat Lyon - Perpignan inmiddels ook verHSL'd was..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wat ontbrekende stukjes HSL-spoor in Frankrijk, die zijn nog in studie of zelfs al in aanleg.
[ afbeelding ]
Gemiddeld 155 km/h. Geen slechte scorequote:
Nee dus. De vraag is of alle stippellijntjes ook daadwerkelijk gebouwd gaan worden: de Fransoos die onder Hollande verantwoordelijk is voor infrastructuur heeft aangegeven dat het eens tijd wordt om wat minder naar HSL-spoor te kijken en wat meer naar het klassieke spoor in Frankrijk. Dit terwijl de topman van SNCF rondom dezelfde tijd juist om méér HSL vroeg (vooral een tweede verbinding Parijs - Lyon)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Lyon - Perpignan inmiddels ook verHSL'd was..
Zoiets had ik al gelezen inderdaad, zonde maar goed, ik snap het ook wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee dus. De vraag is of alle stippellijntjes ook daadwerkelijk gebouwd gaan worden: de Fransoos die onder Hollande verantwoordelijk is voor infrastructuur heeft aangegeven dat het eens tijd wordt om wat minder naar HSL-spoor te kijken en wat meer naar het klassieke spoor in Frankrijk. Dit terwijl de topman van SNCF rondom dezelfde tijd juist om méér HSL vroeg (vooral een tweede verbinding Parijs - Lyon)
Het is hier heel lang geleden al eens geschreven: in Frankrijk zit er een enorm gat tussen het klassieke spoor en de TGVs. Veel oud materieel in stoptrein- en intercitydiensten, grote leegte, en glimmende TGVs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Zoiets had ik al gelezen inderdaad, zonde maar goed, ik snap het ook wel.
Ik weet de situatie niet van het klassieke franse net maar als dat gammel is zou ik daar eerst ook even geld in steken. Bijvoorbeeld Lyon - Perpignan even opwaarderen bijvoorbeeld..
En weer terug heaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef James1988 het volgende:
Rotterdam - Perpignan - Figueres - Barcelona - Madrid: 2193 km.
Waarvan vrij veel HSL, en in Spanje zelfs alleen maar HSL
- "En James, wat heb jij dit weekend gedaan?"quote:
Oh ja ik krijg er ook nog 270 bij danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
- "En James, wat heb jij dit weekend gedaan?"
"4484 km in treinen gezeten en ook nog 10 km in de metro van Parijs"
- "..." o.O
Ik moet natuurlijk ook nog in Rotterdam komen...
Was ook wel te verwachten met die horrorwinter in het begin van 2012.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef KnightSolaire het volgende:
Het punctualiteitsrecord van 2011 is afgelopen jaar niet verbroken. Met de drieminutennorm reed 88,8% van de treinen op tijd, een procent minder dan recordjaar 2011. Alle treinvervoerders (dus ook de regionale vervoerders en NS Hispeed) zijn meegenomen in de cijfers, die van ProRail afkomstig zijn.
http://www.treinreiziger.(...)m_source=twitterfeed
Nee, geen metro, het kan met RER D zonder overstap.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
- "En James, wat heb jij dit weekend gedaan?"
"4484 km in treinen gezeten en ook nog 10 km in de metro van Parijs"
- "..." o.O
Ik moet natuurlijk ook nog in Rotterdam komen...
mag je eerst gaan uitleggen wat RER is..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, geen metro, het kan met RER D zonder overstap.
Pardon?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef b2py het volgende:
[..]
mag je eerst gaan uitleggen wat RER is..
Vast wel. Maar even op en neer naar Madrid is leuker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Je kan toch ook aan die afstand in een weekend komen als je 2 dagen de noordoost op en af jakkert?
De S-bahn van Stokbroodstadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef b2py het volgende:
[..]
mag je eerst gaan uitleggen wat RER is..
aanzienlijk leukerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar even op en neer naar Madrid is leuker.
Zal wel met zijn haarkleur te maken hebbenquote:
Mag ik een wetje leggen dat de gemiddelde leeftijd van de dieseltreinstellen in Frankrijk lager is dan bij TGV?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is hier heel lang geleden al eens geschreven: in Frankrijk zit er een enorm gat tussen het klassieke spoor en de TGVs. Veel oud materieel in stoptrein- en intercitydiensten, grote leegte, en glimmende TGVs.
SNCF is bezig met een inhaalslag, er stroomt de komende jaren veel nieuw materieel in: Spacium 3.O6 op het Transilien-netwerk, Regio2N (aka OMNEO) op TER-diensten, Coradia Polyvalent (aka Régiolis) voor TER-diensten.
Nou en. Kosten gewoon rekening man, en maar zien hoe ver je komt (of wat je er voor over hebt)quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef Bitlord het volgende:
Dan zou ik doen naar Barcelona om het betaalbaar te houden, het stuk Barcelona - Madrid is om de een of andere reden erg duur of ik kijk niet goed.
Dan maak je geen treinkilometers manquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:11 schreef Bitlord het volgende:
Transavia vliegt ook op barcelona. Kun je voor ¤135 heen met de trein en terug vliegen.
Ik heb weleens zitten denken over de optie om met zoeen aspergestekersvlucht van Eindhoven naar Katowice te gaan en dan daarvandaan met de trein terug (na het nodige lokale geweld natuurlijk)quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:11 schreef Bitlord het volgende:
Transavia vliegt ook op barcelona. Kun je voor ¤135 heen met de trein en terug vliegen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:42 schreef James1988 het volgende:
Een bijna-ramp, het wordt steeds erger.
Maargoed, het is Bashir. Die weet de klepel nog niet te vinden al loopt hij er tegenaan.
Mag alleen als je het prachtige tramnetwerk van Katowice gaat bezoekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weleens zitten denken over de optie om met zoeen aspergestekersvlucht van Eindhoven naar Katowice te gaan en dan daarvandaan met de trein terug (na het nodige lokale geweld natuurlijk)
Vilnius (ook met Wizzair) dan maak je echte kilometers en heb je spul waar niemand van ons heeft ingezeten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weleens zitten denken over de optie om met zoeen aspergestekersvlucht van Eindhoven naar Katowice te gaan en dan daarvandaan met de trein terug (na het nodige lokale geweld natuurlijk)
Lijkt toch wel heel erg op de City Elephant waar ik WEL in heb gezetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef bork het volgende:
[..]
Vilnius (ook met Wizzair) dan maak je echte kilometers en heb je spul waar niemand van ons heeft ingezeten.
Is de opvolger of een exportversie ervan ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt toch wel heel erg op de City Elephant waar ik WEL in heb gezeten
lijkt me hetzelfde ding, met een andere kopquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:34 schreef bork het volgende:
[..]
Is de opvolger of een exportversie ervan ofzo?
Het is een ¦koda EJ575, CE is ČD Class 471 van Skoda.
incompleet lijstje. Weet er zo twee die er niet op staanquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef bork het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_train_songs
ik had er ook 1 maar toch PSM het helpt wel en deze blijft wel hangenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
incompleet lijstje. Weet er zo twee die er niet op staan
Ik weet er net zoveel van als jou denk ik, ooit gezien en dat gaat dan ergens plakken in mijn hoofd en dan komt het nu plop toepasselijk tevoorschijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me hetzelfde ding, met een andere kop![]()
Maar kan me vergissen hoor
deze bijvoorbeeldquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
incompleet lijstje. Weet er zo twee die er niet op staan
Staat die vol met Porsches!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo ziet de autoslaaptrein Rovaniemi - Helsinki er ook uit van binnen hoor
Bij gelegenheid, waarom nietquote:
Ok, ik had dit nog nooit gezien namelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij gelegenheid, waarom niet![]()
Maar je doelt op het geloten wagentype, en dat is hetzelfde
Ik zal van de week even kijken! Ben wel nieuwsgierig. Ik zei vandaag nog tegen mentor machinist dat die wagon er al een tijd stondquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me stug. rood-wit kan heel goed, maar dit is echt VR-eigen, dus Fins materieel
Haha waar ik gisteravond met mijn hoofd zat. Bedoelde dat je eerst aan gesprekspartner weer moet uitleggen wat RER is, dat kent in mijn omgeving althans niemand. En dan is metro wel zo'n lekkere pakkende naam.quote:
De treinen rijden gewoon voorzover ik weetquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zou er vandaag niet een staking zijn van Arrivamachinisten in het Noorden?
'Doet zij dit niet, dan maakt de overheid zich schuldig aan kartelvorming door een vervoersmaatschappij waarvan de overheid zelf eigenaar is, niet aan de gemaakte afspraken te houden.'quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:31 schreef DriekOplopers het volgende:
Eerst maakt NS-persvoorlichting Failra voor leugenaars uit, daarna sturen ze een persbericht uit met het bericht dat hun eigen cijfers "hoopgevend" zijn. Schei toch uit...
http://www.voorbeterov.nl/121216.php
Driek
Ja, vandaar dat ik twijfelde. Nou ja, ik zie het vanmiddag wel. Ik bedien station Groningen vanmiddag en vanavond.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De treinen rijden gewoon voorzover ik weet
Jij werkt bij de NS?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik twijfelde. Nou ja, ik zie het vanmiddag wel. Ik bedien station Groningen vanmiddag en vanavond.
Zekers! De brief is in de maak en ligt bij onze adviseurs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:59 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
'Doet zij dit niet, dan maakt de overheid zich schuldig aan kartelvorming door een vervoersmaatschappij waarvan de overheid zelf eigenaar is, niet aan de gemaakte afspraken te houden.'
Overweeg je ermee naar de Nederlandse en/of Europese mededingingsautoriteit stappen?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Zekers! De brief is in de maak en ligt bij onze adviseurs.
ProRail TRDLquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jij werkt bij de NS?
Wanneer ben jij op t station?
Weet jij trouwens ook wat de bakcode betekend van een Koploper viertje?
je bedoelt die 12-cijferige code die erop staat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Flodder450 het volgende:
Danku! weer wat geleerd!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je bedoelt die 12-cijferige code die erop staat?
Iedere bak van ieder treinstel heeft een nummer. Dit is een zogenaamd registratienummer. Bij een koploper zal dit nummer altijd beginnen met 94 84. Dit omdat 94 voor bakken van niet HSL-geschikte elektrische treinstellen staat en 84 voor Nederland.
Voor een volledige verklaring kun je hier kijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijtuigcodes_van_de_UIC
http://www.nu.nl/binnenla(...)-stiptheid-fyra.htmlquote:De reizigersverenigingen Failra en Treinreiziger.nl zeggen dat de Fyra nog steeds te weinig op tijd rijdt. Veel treinen komen niet aan op het eindstation.
Nee, als ik met de trein reis en nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jij werkt bij de NS?
Wanneer ben jij op t station?
Formeel is de bakcode iets anders.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je bedoelt die 12-cijferige code die erop staat?
Komende zomer gaat Enschede toch op de schop, niet Hengelo? Ik mag hopen dat ze daar onderhand wel een beetje klaar mee zijn...quote:
Precies. Afhandelen voordat iemand zijn rechten heeft kunnen doorlezenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:16 schreef Bitlord het volgende:
Helaas, meer dan 50 euro krijg ik er niet uit. Citynightline maakt het vandaag over.
Jammer, er toch iets heel essentieels van je reis afgepakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:16 schreef Bitlord het volgende:
Helaas, meer dan 50 euro krijg ik er niet uit. Citynightline maakt het vandaag over.
Daar heb je natuurlijk ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:36 schreef Bitlord het volgende:
Tsja, als ik er nog uren mee bezig was geweest woog het allemaal niet meer tegen elkaar op helaas.
Tja, dan is dan weer het nadeel. Overigens zou aankomst en vertrek in Goor ook wel een minuutje eerder kunnen richting Hengelo, dan heb je meer kans om op tijd in Hengelo te zijn. En het gebeurt nog wel eens dat ze nog een tiental meters van de kruiswissel af staan, iets beter neerzetten zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:52 schreef _JdM_ het volgende:
Is neergelegd met de werkzaamheden Enschede-Almelo in oktober (waarbij Syntus wel doorreed via spoor 2). Zorgde voor veel frustratie bij de mensen uit Zutphen naar Enschede (Drienerlo) ondat de sprinter Apeldoorn-Enschede er toen omheen kon ipv te wachten op de overstappers uit Zutphen,
Uhm, dat wordt lastig als er nog een trein uit Hengelo moet komen om dan eerder te vertrekkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tja, dan is dan weer het nadeel. Overigens zou aankomst en vertrek in Goor ook wel een minuutje eerder kunnen richting Hengelo, dan heb je meer kans om op tijd in Hengelo te zijn. En het gebeurt nog wel eens dat ze nog een tiental meters van de kruiswissel af staan, iets beter neerzetten zou ook geen kwaad kunnen.
waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:32 schreef KnightSolaire het volgende:
Is Failre tegenwoordig ook al een reizigersvereniging?
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-stiptheid-fyra.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |