abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121330274
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:37 schreef Bitlord het volgende:
En er is beeld van de nieuwe HSL:

Men start met 9 treinen per dag, die in 53 minuten het traject tussen Barcelona en Figueres afleggen samen met een stop in Girona. Dat is een gemiddelde van 148 km/h . Kaartje via internet kost 20 euro voor de goedkoopste klasse.
Lekker tunneltje ook gelijk ...

Edit: Hadden ze er niet meer bochten in kunnen doen? Allemachtig zeg..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:47:22 #182
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121330490
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef b2py het volgende:

[..]

Lekker tunneltje ook gelijk ...
Echt van alles nog in aanbouw zelfs :D
pi_121330510
Madrid - Barcelona - Figueres vanaf morgen in 3u48, zowat 2x zo snel als met de auto. Het lijkt mij wel leuk om eens een keertje Amsterdam - Parijs - Madrid te doen als dat kan in de toekomst...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:48:01 #184
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121330528
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Bitlord het volgende:
Madrid - Barcelona - Figueres vanaf morgen in 3u48, zowat 2x zo snel als met de auto. Het lijkt mij wel leuk om eens een keertje Amsterdam - Parijs - Madrid te doen als dat kan in de toekomst...
Vanaf april. Met overstap in Parijs :)
pi_121330534
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef James1988 het volgende:

[..]

Echt van alles nog in aanbouw zelfs :D
"We hebben geen werk :')"
Zo te zien wordt heel Figuearas opnieuw opgebouwd ofzo..
pi_121330614
Het filmpje heeft voor mij ook nog een voor mij onbekende test-HST opgeleverd, zie halverwege het volgende filmpje:

pi_121330780
Wel leuk om te zien gelukkig. Kan me nog herinneren dat ik in de zomer van 2010 vanuit Perpignan naar Barcelona ging met de auto dat ik vele malen een HSL ben gekruist maar geen trein gezien heb. Dit verklaart :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:52:00 #188
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121330781
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Bitlord het volgende:
Het filmpje heeft voor mij ook nog een voor mij onbekende test-HST opgeleverd, zie halverwege het volgende filmpje:

Dat is de Séneca, ook wel bekend als S/330. Die trein is, als ik het goed begrijp, vergelijkbaar met de IRIS 320.

pi_121331202
Op wikipedia zie ik trouwens dat men dit jaar rechtstreeks van Amsterdam naar Barcelona wil rijden, ik neem aan met een zonthalys?

http://fr.wikipedia.org/wiki/Ligne_Perpignan_-_Figui%C3%A8res
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:03:24 #190
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121331433
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Bitlord het volgende:
Op wikipedia zie ik trouwens dat men dit jaar rechtstreeks van Amsterdam naar Barcelona wil rijden, ik neem aan met een zonthalys?

http://fr.wikipedia.org/wiki/Ligne_Perpignan_-_Figui%C3%A8res
Ik weet niet waar die lijst vandaan komt, ik zie het niet gebeuren. De Thalys-treinstellen zijn niet toegelaten in Spanje (staat niet op de planning) en de treinstellen waarmee de dienst naar Spanje zal worden uitgevoerd (Euroduplex) zijn op dit moment nog niet voorzien om te worden toegelaten voor Nederland en België.

Het zou in theorie kunnen: de Euroduplex kan overal in Europa rijden (vierspannings-HST) en heeft ERTMS aan boord: ATB en TBL1+/MEMOR kunnen via STMs worden ingebouwd. Naar mijn weten is dat echter niet de bedoeling.
pi_121331731
Vanaf morgen mogelijk:

---- ARR 37662 ----
05:58 Roodeschool
06:42 Groningen
---- IC 722 ----
06:46 Groningen
08:55 Schiphol
---- THA 9328 ----
09:29 Schiphol
12:35 Paris Nord
---- TGV 9715 ----
14:07 Paris Austerlitz
19:40 Figueres
---- AVE 3212 ----
19:55 Figueres
00:02 Madrid Atocha
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 januari 2013 @ 22:09:49 #192
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121331799
in 1 dag van roodeschool naar madrid? :D

voor 1000 euro zeker?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:10:34 #193
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121331842
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
in 1 dag van roodeschool naar madrid? :D

voor 1000 euro zeker?
Als je vroeg boekt valt dat denk ik wel mee. Het duurste zal die AVE zijn.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:14:09 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121332033
We komen er wel. De volgende stap is een CityNightLine naar Madrid O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 januari 2013 @ 22:14:17 #195
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121332039
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf morgen mogelijk:

---- ARR 37662 ----
05:58 Roodeschool
06:42 Groningen
---- IC 722 ----
06:46 Groningen
08:55 Schiphol
---- THA 9328 ----
09:29 Schiphol
12:35 Paris Nord
---- TGV 9715 ----
14:07 Paris Austerlitz
19:40 Figueres
---- AVE 3212 ----
19:55 Figueres
00:02 Madrid Atocha
geef ik toch maar de voorkeur aan vliegen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:14:33 #196
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121332052
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
We komen er wel. De volgende stap is een CityNightLine naar Madrid O+
Is er al, Elipsos Trenhotel
pi_121332064
Vroegboekers zouden
Amsterdam - Madrid ¤35 + ¤49 + ¤153 = ¤237 kunnen betalen. Vooral het stuk Madrid-Barcelona is duur, Amsterdam - Barcelona kan voor ¤98.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:15:47 #198
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121332122
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef James1988 het volgende:

[..]

Is er al, Elipsos Trenhotel
Oh stopt die ook in Utrecht ja?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:16:10 #199
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121332146
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Bitlord het volgende:
Vroegboekers zouden
Amsterdam - Madrid ¤35 + ¤49 + ¤153 = ¤237 kunnen betalen, nog wel minder als ze overstappen in Barca.
Hoeveel kilometer is het? *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:16:46 #200
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121332189
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh stopt die ook in Utrecht ja?
Dat niet, je moet wel eerst naar Parijs. :+
pi_121332200
Ik zit te kijken, laat mij het even uitzoeken.
pi_121332317
O ja, Amsterdam - Barcelona kan voor ¤25 + ¤49 + ¤20 = ¤94
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:20:29 #203
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121332385
Ga je helemaal door tot aan Madrid dan heb je wel een ziekelijke hoeveelheid HSL-spoor achter je kiezen... :s)

Perpignan - Figueres is 44 km... Figueres - Barcelona - Madrid is 621 km.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:22:34 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121332508
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef James1988 het volgende:
Ga je helemaal door tot aan Madrid dan heb je wel een ziekelijke hoeveelheid HSL-spoor achter je kiezen... :s)

Perpignan - Figueres is 44 km... Figueres - Barcelona - Madrid is 621 km.
En paris - Perpignan? O+

Rotterdam - paris is 489 km
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_121332590
Het lukt me toch wat slecht om het uit te zoeken. Met de auto die een beetje de snelwegen langs het treintrace volgt is het ongeveer 2200 kilometer.
pi_121332592
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:19 schreef Bitlord het volgende:
O ja, Amsterdam - Barcelona kan voor ¤25 + ¤49 + ¤20 = ¤94
Dat is geen geld ^O^
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:27:10 #207
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121332755
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Bitlord het volgende:
Het lukt me toch wat slecht om het uit te zoeken. Met de auto die een beetje de snelwegen langs het treintrace volgt is het ongeveer 2200 kilometer.
Mja, het is ook niet erg zinvol eerlijk gezegd. Beter kun je proberen of het zou lukken op een weekend s.l. (dus van vrijdag 17:00 tot maandag 08:59). En dan misschien nog wat verder. Of een lekker lange stayover in Madrid of zo.

Ik heb zoiets een paar jaar terug eens geprobeerd, en toen kon je op zo'n weekend NET naar Sicilië op en neer komen, inclusief de boot overtocht bij Messina :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_121332884
Heen en terug en ik zit al zowat op de helft van mijn jaarlijks aantal kilometers.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:32:39 #209
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121333047
1039 km voor Parijs - Perpignan (via Dijon en Lyon), zou dat kunnen?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:33:57 #210
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121333103
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zoiets een paar jaar terug eens geprobeerd, en toen kon je op zo'n weekend NET naar Sicilië op en neer komen, inclusief de boot overtocht bij Messina :D
Het kan tegenwoordig weer trouwens _O_

Vrijdagavond 20:45 weg uit Deventer, maandagochtend 7:29 terug. in 13 zetten O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_121333108
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef James1988 het volgende:
1039 km voor Parijs - Perpignan (via Dijon en Lyon), zou dat kunnen?
Dat klopt wel aardig ja.
pi_121333162
Telt iemand even op?
pi_121333207
Rotterdam - Perpignan: 1528 km (Zonder de kilometers tussen Gare du Nord en Gare de Lyon. )
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:36:40 #214
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121333236
Rotterdam - Perpignan - Figueres - Barcelona - Madrid: 2193 km.

Waarvan vrij veel HSL, en in Spanje zelfs alleen maar HSL :)
pi_121333274
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef James1988 het volgende:
Rotterdam - Perpignan - Figueres - Barcelona - Madrid: 2193 km.

Waarvan vrij veel HSL.
Eigenlijk alleen Brussel - Antwerpen niet :(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:37:54 #216
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121333299
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef b2py het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen Brussel - Antwerpen niet :(
Er zijn ook nog wat ontbrekende stukjes HSL-spoor in Frankrijk, die zijn nog in studie of zelfs al in aanleg.

pi_121333381
14 uur en 4 minuten over 2193 km spoor.
pi_121333399
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef James1988 het volgende:

[..]

Er zijn ook nog wat ontbrekende stukjes HSL-spoor in Frankrijk, die zijn nog in studie of zelfs al in aanleg.

[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat Lyon - Perpignan inmiddels ook verHSL'd was..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:40:26 #219
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121333417
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef b2py het volgende:
14 uur en 4 minuten over 2193 km spoor.
Gemiddeld 155 km/h. Geen slechte score :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef b2py het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat Lyon - Perpignan inmiddels ook verHSL'd was..
Nee dus. De vraag is of alle stippellijntjes ook daadwerkelijk gebouwd gaan worden: de Fransoos die onder Hollande verantwoordelijk is voor infrastructuur heeft aangegeven dat het eens tijd wordt om wat minder naar HSL-spoor te kijken en wat meer naar het klassieke spoor in Frankrijk. Dit terwijl de topman van SNCF rondom dezelfde tijd juist om méér HSL vroeg (vooral een tweede verbinding Parijs - Lyon)
pi_121333583
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef James1988 het volgende:

[..]

Nee dus. De vraag is of alle stippellijntjes ook daadwerkelijk gebouwd gaan worden: de Fransoos die onder Hollande verantwoordelijk is voor infrastructuur heeft aangegeven dat het eens tijd wordt om wat minder naar HSL-spoor te kijken en wat meer naar het klassieke spoor in Frankrijk. Dit terwijl de topman van SNCF rondom dezelfde tijd juist om méér HSL vroeg (vooral een tweede verbinding Parijs - Lyon)
Zoiets had ik al gelezen inderdaad, zonde maar goed, ik snap het ook wel.
Ik weet de situatie niet van het klassieke franse net maar als dat gammel is zou ik daar eerst ook even geld in steken. Bijvoorbeeld Lyon - Perpignan even opwaarderen bijvoorbeeld..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:49:56 #221
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121333873
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef b2py het volgende:

[..]

Zoiets had ik al gelezen inderdaad, zonde maar goed, ik snap het ook wel.
Ik weet de situatie niet van het klassieke franse net maar als dat gammel is zou ik daar eerst ook even geld in steken. Bijvoorbeeld Lyon - Perpignan even opwaarderen bijvoorbeeld..
Het is hier heel lang geleden al eens geschreven: in Frankrijk zit er een enorm gat tussen het klassieke spoor en de TGVs. Veel oud materieel in stoptrein- en intercitydiensten, grote leegte, en glimmende TGVs.

SNCF is bezig met een inhaalslag, er stroomt de komende jaren veel nieuw materieel in: Spacium 3.O6 op het Transilien-netwerk, Regio2N (aka OMNEO) op TER-diensten, Coradia Polyvalent (aka Régiolis) voor TER-diensten.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:50:48 #222
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121333914
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef James1988 het volgende:
Rotterdam - Perpignan - Figueres - Barcelona - Madrid: 2193 km.

Waarvan vrij veel HSL, en in Spanje zelfs alleen maar HSL :)
En weer terug hea *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:54:01 #223
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121334082
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En weer terug hea *)
- "En James, wat heb jij dit weekend gedaan?"
"4484 km in treinen gezeten en ook nog 10 km in de metro van Parijs"
- "..." o.O

Ik moet natuurlijk ook nog in Rotterdam komen...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:56:37 #224
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121334209
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef James1988 het volgende:

[..]

- "En James, wat heb jij dit weekend gedaan?"
"4484 km in treinen gezeten en ook nog 10 km in de metro van Parijs"
- "..." o.O

Ik moet natuurlijk ook nog in Rotterdam komen...
Oh ja ik krijg er ook nog 270 bij dan :P

Ik heb trouwens wel eens 3888 km gereden tussen donderdagavond en maandagochtend :s) Komt toch aardig in de buurt dacht ik :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:58:20 #225
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_121334273
Het punctualiteitsrecord van 2011 is afgelopen jaar niet verbroken. Met de drieminutennorm reed 88,8% van de treinen op tijd, een procent minder dan recordjaar 2011. Alle treinvervoerders (dus ook de regionale vervoerders en NS Hispeed) zijn meegenomen in de cijfers, die van ProRail afkomstig zijn.

http://www.treinreiziger.(...)m_source=twitterfeed
pi_121334691
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef KnightSolaire het volgende:
Het punctualiteitsrecord van 2011 is afgelopen jaar niet verbroken. Met de drieminutennorm reed 88,8% van de treinen op tijd, een procent minder dan recordjaar 2011. Alle treinvervoerders (dus ook de regionale vervoerders en NS Hispeed) zijn meegenomen in de cijfers, die van ProRail afkomstig zijn.

http://www.treinreiziger.(...)m_source=twitterfeed
Was ook wel te verwachten met die horrorwinter in het begin van 2012.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:31:46 #227
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_121335812
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef James1988 het volgende:

[..]

- "En James, wat heb jij dit weekend gedaan?"
"4484 km in treinen gezeten en ook nog 10 km in de metro van Parijs"
- "..." o.O

Ik moet natuurlijk ook nog in Rotterdam komen...
Nee, geen metro, het kan met RER D zonder overstap.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:33:28 #228
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_121335879
Je kan toch ook aan die afstand in een weekend komen als je 2 dagen de noordoost op en af jakkert?
pi_121335889
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Nee, geen metro, het kan met RER D zonder overstap.
mag je eerst gaan uitleggen wat RER is..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:33:59 #230
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_121335902
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef b2py het volgende:

[..]

mag je eerst gaan uitleggen wat RER is..
Pardon?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:34:33 #231
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121335925
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Je kan toch ook aan die afstand in een weekend komen als je 2 dagen de noordoost op en af jakkert?
Vast wel. Maar even op en neer naar Madrid is leuker.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:35:47 #232
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121335971
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef b2py het volgende:

[..]

mag je eerst gaan uitleggen wat RER is..
De S-bahn van Stokbroodstad
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:36:01 #233
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121335980
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef James1988 het volgende:

[..]

Vast wel. Maar even op en neer naar Madrid is leuker.
aanzienlijk leuker :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:38:51 #234
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_121336132
Ik vraag me af of B2Py wel nu echt op zijn account zit, want ik heb m vorige week ofzo nog allemaal franse blogsites van de RER doorgestuurd en nu weet je niet wat de RER is? :o
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 januari 2013 @ 23:39:34 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121336162
kort geheugen kennelijk :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:44:09 #236
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_121336354
Ik zit me trouwens eens slag in de ronde te zoeken naar Kilometers voor de RER zodat james zijn plaatje compleet heeft, maar kan het niet vinden en op google earth lijntjes trekken is geen optie...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:44:16 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121336363
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
kort geheugen kennelijk :P
Zal wel met zijn haarkleur te maken hebben :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_121337218
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef James1988 het volgende:

[..]

Het is hier heel lang geleden al eens geschreven: in Frankrijk zit er een enorm gat tussen het klassieke spoor en de TGVs. Veel oud materieel in stoptrein- en intercitydiensten, grote leegte, en glimmende TGVs.

SNCF is bezig met een inhaalslag, er stroomt de komende jaren veel nieuw materieel in: Spacium 3.O6 op het Transilien-netwerk, Regio2N (aka OMNEO) op TER-diensten, Coradia Polyvalent (aka Régiolis) voor TER-diensten.
Mag ik een wetje leggen dat de gemiddelde leeftijd van de dieseltreinstellen in Frankrijk lager is dan bij TGV?
pi_121337350
Stiekem best wel een leuk rondje voor rond de ¤150 exclusief verblijf: tussen 8:30 en 11:05 voor ¤40 vliegen van Eindhoven naar Madrid, daar een dagje vertoeven en overnachten in een cheap hosteltje en dan voor een paar euro met de trein terug.
  woensdag 9 januari 2013 @ 00:06:01 #240
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121337392
We kunnen natuurlijk WEL een keer een weekend in mei afspreken dat we met een paar teams van 2 man vrijdagmiddag om 17:00 beginnen en dan zo veel mogelijk kilometers proberen te maken en dan maandagochtend, totally verknetterd, weer in Utrecht uitkomen. Dan iedereen naar huis, was doen en uitslapen en scores bepalen, en dan dinsdagmiddag nogeens leuk in een eetcafeetje bij elkaar komen om ervaringen te delen en de prijs uit te reiken *O*

1 team naar Madrid op en neer
1 team naar Sicilië op en neer
1 team heel het weekend alleen maar de NoordOost op en neer :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')