quote:Thanks to the continuing efforts devoted, the full Mediterranean arc from Valencia to Lyon is expected to be operational in 2020. By that time a journey time from Barcelona will be at only 4h30' from Paris (instead of 8h) and 2h40' from Lyon.
Ik ga donderdag Amsterdam - Rotterdam proberen met die kamikazekarperquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Ok
Dan ga ik maar naar Brussel-Zuid met die stofzuiger..
Als een (semi) staatsbedrijf zoals NS of RET maar wat aanrotzooit, dan hoor je die Maoisten van de SP niet. Maar wee je gebeente als een van de commerciele bedrijven wat overkomt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:35 schreef jpbosk het volgende:
SP wil een onderzoek: http://www.blikopnieuws.n(...)ramp_bij_Zwolle.html
Lekker tunneltje ook gelijk ...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:37 schreef Bitlord het volgende:
En er is beeld van de nieuwe HSL:
Men start met 9 treinen per dag, die in 53 minuten het traject tussen Barcelona en Figueres afleggen samen met een stop in Girona. Dat is een gemiddelde van 148 km/h . Kaartje via internet kost 20 euro voor de goedkoopste klasse.
Vanaf april. Met overstap in Parijsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Bitlord het volgende:
Madrid - Barcelona - Figueres vanaf morgen in 3u48, zowat 2x zo snel als met de auto. Het lijkt mij wel leuk om eens een keertje Amsterdam - Parijs - Madrid te doen als dat kan in de toekomst...
"We hebben geen werkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Echt van alles nog in aanbouw zelfs
Dat is de Séneca, ook wel bekend als S/330. Die trein is, als ik het goed begrijp, vergelijkbaar met de IRIS 320.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Bitlord het volgende:
Het filmpje heeft voor mij ook nog een voor mij onbekende test-HST opgeleverd, zie halverwege het volgende filmpje:
Ik weet niet waar die lijst vandaan komt, ik zie het niet gebeuren. De Thalys-treinstellen zijn niet toegelaten in Spanje (staat niet op de planning) en de treinstellen waarmee de dienst naar Spanje zal worden uitgevoerd (Euroduplex) zijn op dit moment nog niet voorzien om te worden toegelaten voor Nederland en België.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Bitlord het volgende:
Op wikipedia zie ik trouwens dat men dit jaar rechtstreeks van Amsterdam naar Barcelona wil rijden, ik neem aan met een zonthalys?
http://fr.wikipedia.org/wiki/Ligne_Perpignan_-_Figui%C3%A8res
Als je vroeg boekt valt dat denk ik wel mee. Het duurste zal die AVE zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
in 1 dag van roodeschool naar madrid?
voor 1000 euro zeker?
geef ik toch maar de voorkeur aan vliegenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf morgen mogelijk:
---- ARR 37662 ----
05:58 Roodeschool
06:42 Groningen
---- IC 722 ----
06:46 Groningen
08:55 Schiphol
---- THA 9328 ----
09:29 Schiphol
12:35 Paris Nord
---- TGV 9715 ----
14:07 Paris Austerlitz
19:40 Figueres
---- AVE 3212 ----
19:55 Figueres
00:02 Madrid Atocha
Is er al, Elipsos Trenhotelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
We komen er wel. De volgende stap is een CityNightLine naar Madrid
Hoeveel kilometer is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Bitlord het volgende:
Vroegboekers zouden
Amsterdam - Madrid ¤35 + ¤49 + ¤153 = ¤237 kunnen betalen, nog wel minder als ze overstappen in Barca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |