Of gewoon één trein uit de dienstregeling te halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:53 schreef dennistd het volgende:
Op zich valt het zo op te lossen door alle treinen een kwartier stil te zetten. Maarja, of de reizigers daar blij van worden...
Wanneer houdt het eens op?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Voorlopig hebben Arriva en Breng daar nog geen afspraken over.
Als pasen en pinksteren op één dag vallenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer houdt het eens op?Dat met die halfbakken producten op de markt
'A toy train company has entered a cheeky bid to run West Coast Main Line services, promising no delays, frequent services and free trains for all.'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:02 schreef James1988 het volgende:
Een nieuw spoorbedrijf heeft interesse getoond in de exploitatie van de Britse West Coast Main Line (WCML), de spoorlijn waar Virgin al 15 jaar de dienst uitmaakt. Eerder dit jaar ketste een deal met FirstGroup af nadat bleek dat er ernstige fouten waren gemaakt tijdens de aanbesteding.
Het nieuwe bedrijf heet Bigjigs Rail.
Lees vooral de brief van DfTquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef b2py het volgende:
[..]
'A toy train company has entered a cheeky bid to run West Coast Main Line services, promising no delays, frequent services and free trains for all.'
Geen vertragingen en gratis treinen.. Toen stopte ik met lezen..
Geweldigquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef Viezze het volgende:
Was er ook niet zo'n soort organisatie in Nederland die een soortgelijke brief stuurde, die de concessie toen wél heeft gekregen?
Briljant! Wij hebben trouwens ook een BigJigs rijden. Moet wekelijks twee nieuwe AAA-batterijtjes in, maar voor de rest heel onderhoudsarm.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:02 schreef James1988 het volgende:
Een nieuw spoorbedrijf heeft interesse getoond in de exploitatie van de Britse West Coast Main Line (WCML), de spoorlijn waar Virgin al 15 jaar de dienst uitmaakt. Eerder dit jaar ketste een deal met FirstGroup af nadat bleek dat er ernstige fouten waren gemaakt tijdens de aanbesteding.
Het nieuwe bedrijf heet Bigjigs Rail.
Ja diequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef dennistd het volgende:
Je doelt op de organisatie (voor zover je ze georganiseerd kunt noemen...) met dezelfde afkorting als Historisch Streekvervoer Achterhoek? De 186 van deze laatste rijdt namelijk altijd wel op tijd
Wat, wij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:14 schreef b2py het volgende:
Fles, wat doe je vrijdag?
We zouden nog filmpjes maken in de spoortunnel te Best
Tegelijk passerende treinen, in dit geval IC Venlo - Den Haag en Maastricht - Alkmaarquote:
Ik zou niet teveel hopen op het filmen van twee tegelijk passerende treinen in Best: vanwege de druk in de tunnel en de daarbij behorende oorklachten zijn de meeste machinisten zo lief om vooral niet daar naast elkaar te gaan rijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Tegelijk passerende treinen, in dit geval IC Venlo - Den Haag en Maastricht - Alkmaar
Maar ik ga waarschijnlijk Fyra naar Brusz uitproberen, dus ik moet je al teleurstellen
oh nou, ik moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Tegelijk passerende treinen, in dit geval IC Venlo - Den Haag en Maastricht - Alkmaar
Maar ik ga waarschijnlijk Fyra naar Brusz uitproberen, dus ik moet je al teleurstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |