tekst kan nog altijd weggehaald worden hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Te laat.
http://www.treinreiziger.(...)m_source=twitterfeed
Tof.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Te laat.
http://www.treinreiziger.(...)m_source=twitterfeed
Arriva reed tot nu toe vooral veel op ATB-NG baanvakken, zou dat verschil maken?quote:Rood sein passage
Per miljoen treinkilometers passeert Arriva gemiddeld één keer een rood sein. Bij de Nederlandse Spoorwegen is dat net iets minder dan één keer (0,8 keer). Bij Veolia, Connexxion en DB Autozug ligt dat percentage veel hoger. Dat blijkt uit cijfers van de inspectie over de periode 2007 - 2011.
Ik zou je verhaal hier -> https://www.facebook.com/CityNightLine plaatsen, het liefst in correct Duits, op openbare sociale fora willen dergelijke bedrijven coulanter zijn i.v.m. imagobeschadiging.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:54 schreef Bitlord het volgende:
Cnl biedt mij aan de helft van de reissom te retourneren, dwz 50 van de 98 euro. Akkoordgaan of toch nog proberen er meer uit te halen?
Lekker dan. Best wel verboden, dat achteruit rijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef GlenSpey het volgende:
Nu al 2 dagen op rij meegemaakt dat treinen op Arnhem Velperpoort te ver doorglijden. Vanochtend alsmede gisterochtend reed de trein te ver waardoor deze een stukje in de achteruit moest. Die van gisterochtend maakte het trouwens wel heel bont door terug te rijden terwijl de deuren al open stonden
Vanochtend Arriva, gisteren Brengquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef dennistd het volgende:
Hebben we het over NS, Arriva of Breng?
Twee meter is toch toegestaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lekker dan. Best wel verboden, dat achteruit rijden.
Uit het handboek vervoersproces:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef greavy het volgende:
In de achteruit mag toch niet zonder dat er daar meegekeken wordt? Tenzij je ontkoppelt mag het binnen 2 meter toch?
Blijkbaar wel. Dan rest de vraag dus of die D-GTW's over camera's beschikken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef dennistd het volgende:
Als je een camera in de cabines hebt hangen waarvan je het beeld in de bediende cabine kunt zien dan mag het dus wel?
Ja, maar alleen voor het interieur. Je hebt geen veilig zicht naar achter de trein.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Dan rest de vraag dus of die D-GTW's over camera's beschikken.
Als je naar buiten kan kijken wel denk ik..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef dennistd het volgende:
Als je een camera in de cabines hebt hangen waarvan je het beeld in de bediende cabine kunt zien dan mag het dus wel?
Ja die zocht ik ja..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef dennistd het volgende:
http://www.spoornieuws.nl/test/reisjesplanner.php bedoel je denk ik
Vul hem wel goed in, en als je wat wijzigt, doe dat dan in een nieuw tabblad, want hij onthoudt niets.
Standaard wordt er tussen aankomsttijd en vertrektijd op een via-punt 2 minuten gerekend, maar dat is natuurlijk lang niet altijd haalbaar voor een overstap.
Limousinequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:26 schreef b2py het volgende:
Bloemetje voor ex-verdachten treinbrand
STICHTSE VECHT - De politie heeft een bloemetje gegeven aan de drie jongens die onterecht in de cel zijn gezet na de treinbrand vorige week woensdag bij Loenersloot. De vrienden gaan nu een schadevergoeding eisen.
De politie heeft maandag uitgebreid met de drie gesproken en gezegd dat alle regels zijn opgevolgd. Er worden dan ook geen excuses gemaakt. Wel geeft de politie toe dat de drie te lang hebben vastgezeten en geen goede uitleg hebben gekregen. Daarvoor kregen ze een bosje bloemen.
De mannen wilden ook dat de politie een limousine zouden regelen waarmee ze een vriend uit Engeland zouden kunnen ophalen op Schiphol, maar daar wil de politie niet aan meewerken.
Over de oorzaak van de treinbrand is nog niets bekend.
Bron
Die doen even een Bitlordje maar dan bij de Politie ipv de CNL
WAT?quote:De mannen wilden ook dat de politie een limousine zouden regelen waarmee ze een vriend uit Engeland zouden kunnen ophalen op Schiphol, maar daar wil de politie niet aan meewerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat voor deze inside joke voorkennis benodigd is?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:07 schreef greavy het volgende:
Er is een vogel neergestort op de HSL. De vleugels werden lam.
Met 10 minuten valt in ieder geval nog te levenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:19 schreef greavy het volgende:
NU was het "maar" 10 minuten. De vleugels konden snel hersteld worden.
In de eerste alinea staat "put"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ex-verdachten treinbrand compleet van de pot gerukt
Zat ik toch vrij in de buurt tussen 2 en 3 miljoen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:38 schreef KnightSolaire het volgende:
Politie: treinbrand was toch aangestoken
De schade wordt overigens geraamd op 2,5 miljoen euro.
Ja, de hier gemaakte schattingen zaten dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Zat ik toch vrij in de buurt tussen 2 en 3 miljoen!
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:46 schreef Bitlord het volgende:
Zat daar nou een toilet waar de brand begon of niet? Het zou ook kunnen dat iemand heeft lopen roken daar, en dat er iets gloeiends bij het toiletpapier terecht is gekomen.
als één trein +10 oploopt dan heb je grote moeite om dat weer in te lopen. Had Syntus ook al last van, al hadden zij de mogelijkheid om treinen in Doetinchem door te kunnen laten rijden naar Winterswijk om zo de vertragingen te beperken. Voorlopig hebben Arriva en Breng daar nog geen afspraken over.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:14 schreef b2py het volgende:
En voor de Arriva aanhangers.
Er wordt melding gemaakt op Arnhem - Winterswijk van langere reistijd door een eerdere verstoring, en dit zou moeten duren tot einde dienst. Vreemde aan de zaak, er is géén infrastoring geweest vandaag en zou het dus aan het materieel moeten liggen. Nog vreemder, gebeurde gisteravond precies hetzelfde. Ook hier ontbrak al het spoor van een infrastoring..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |