WAT?quote:De mannen wilden ook dat de politie een limousine zouden regelen waarmee ze een vriend uit Engeland zouden kunnen ophalen op Schiphol, maar daar wil de politie niet aan meewerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat voor deze inside joke voorkennis benodigd is?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:07 schreef greavy het volgende:
Er is een vogel neergestort op de HSL. De vleugels werden lam.
Met 10 minuten valt in ieder geval nog te levenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:19 schreef greavy het volgende:
NU was het "maar" 10 minuten. De vleugels konden snel hersteld worden.
In de eerste alinea staat "put"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ex-verdachten treinbrand compleet van de pot gerukt
Zat ik toch vrij in de buurt tussen 2 en 3 miljoen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:38 schreef KnightSolaire het volgende:
Politie: treinbrand was toch aangestoken
De schade wordt overigens geraamd op 2,5 miljoen euro.
Ja, de hier gemaakte schattingen zaten dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Zat ik toch vrij in de buurt tussen 2 en 3 miljoen!
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:46 schreef Bitlord het volgende:
Zat daar nou een toilet waar de brand begon of niet? Het zou ook kunnen dat iemand heeft lopen roken daar, en dat er iets gloeiends bij het toiletpapier terecht is gekomen.
als één trein +10 oploopt dan heb je grote moeite om dat weer in te lopen. Had Syntus ook al last van, al hadden zij de mogelijkheid om treinen in Doetinchem door te kunnen laten rijden naar Winterswijk om zo de vertragingen te beperken. Voorlopig hebben Arriva en Breng daar nog geen afspraken over.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:14 schreef b2py het volgende:
En voor de Arriva aanhangers.
Er wordt melding gemaakt op Arnhem - Winterswijk van langere reistijd door een eerdere verstoring, en dit zou moeten duren tot einde dienst. Vreemde aan de zaak, er is géén infrastoring geweest vandaag en zou het dus aan het materieel moeten liggen. Nog vreemder, gebeurde gisteravond precies hetzelfde. Ook hier ontbrak al het spoor van een infrastoring..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |