Mijn eigen verantwoordelijkheid heb ik allang genomen. Ik zat fout. Nee het had niet mogen gebeuren, maar het gebeurde toch. Denk je dat ik het zo fijn vond om door rood te gaan? Ben er dagen door van slag geweest!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:17 schreef mc3347 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is in de eerste plaats toch echt je eigen verantwoordelijkheid. Ik begrijp dat je dus nog geen volledig bevoegde machinist was toen je daar ging rijden?
Of denk je dat je voor elk baanvak 60 dagen moet krijgen?
mja, ik zou in eerste instantie toch rechtsbijstand inwinnen en dan op basis daarvan beslissen wat verder te doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:02 schreef dennistd het volgende:
Ik zou in dit geval toch sterk de neiging krijgen om met mijn eigen verhaal naar de media te stappen...
En het dus niet via dit topic te laten lopen. Bedenk je: iedereen kan hier meelezen. Geen registratie vereist, niks. Dus doe jezelf een lol GH, en luister naar die Maffe Fries.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ik zou in eerste instantie toch rechtsbijstand inwinnen en dan op basis daarvan beslissen wat verder te doen.
Te laat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
En het dus niet via dit topic te laten lopen. Bedenk je: iedereen kan hier meelezen. Geen registratie vereist, niks. Dus doe jezelf een lol GH, en luister naar die Maffe Fries.
tekst kan nog altijd weggehaald worden hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Te laat.
http://www.treinreiziger.(...)m_source=twitterfeed
Tof.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Te laat.
http://www.treinreiziger.(...)m_source=twitterfeed
Arriva reed tot nu toe vooral veel op ATB-NG baanvakken, zou dat verschil maken?quote:Rood sein passage
Per miljoen treinkilometers passeert Arriva gemiddeld één keer een rood sein. Bij de Nederlandse Spoorwegen is dat net iets minder dan één keer (0,8 keer). Bij Veolia, Connexxion en DB Autozug ligt dat percentage veel hoger. Dat blijkt uit cijfers van de inspectie over de periode 2007 - 2011.
Ik zou je verhaal hier -> https://www.facebook.com/CityNightLine plaatsen, het liefst in correct Duits, op openbare sociale fora willen dergelijke bedrijven coulanter zijn i.v.m. imagobeschadiging.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:54 schreef Bitlord het volgende:
Cnl biedt mij aan de helft van de reissom te retourneren, dwz 50 van de 98 euro. Akkoordgaan of toch nog proberen er meer uit te halen?
Lekker dan. Best wel verboden, dat achteruit rijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef GlenSpey het volgende:
Nu al 2 dagen op rij meegemaakt dat treinen op Arnhem Velperpoort te ver doorglijden. Vanochtend alsmede gisterochtend reed de trein te ver waardoor deze een stukje in de achteruit moest. Die van gisterochtend maakte het trouwens wel heel bont door terug te rijden terwijl de deuren al open stonden
Vanochtend Arriva, gisteren Brengquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef dennistd het volgende:
Hebben we het over NS, Arriva of Breng?
Twee meter is toch toegestaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lekker dan. Best wel verboden, dat achteruit rijden.
Uit het handboek vervoersproces:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef greavy het volgende:
In de achteruit mag toch niet zonder dat er daar meegekeken wordt? Tenzij je ontkoppelt mag het binnen 2 meter toch?
Blijkbaar wel. Dan rest de vraag dus of die D-GTW's over camera's beschikken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef dennistd het volgende:
Als je een camera in de cabines hebt hangen waarvan je het beeld in de bediende cabine kunt zien dan mag het dus wel?
Ja, maar alleen voor het interieur. Je hebt geen veilig zicht naar achter de trein.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Dan rest de vraag dus of die D-GTW's over camera's beschikken.
Als je naar buiten kan kijken wel denk ik..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef dennistd het volgende:
Als je een camera in de cabines hebt hangen waarvan je het beeld in de bediende cabine kunt zien dan mag het dus wel?
Ja die zocht ik ja..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef dennistd het volgende:
http://www.spoornieuws.nl/test/reisjesplanner.php bedoel je denk ik
Vul hem wel goed in, en als je wat wijzigt, doe dat dan in een nieuw tabblad, want hij onthoudt niets.
Standaard wordt er tussen aankomsttijd en vertrektijd op een via-punt 2 minuten gerekend, maar dat is natuurlijk lang niet altijd haalbaar voor een overstap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |