'A toy train company has entered a cheeky bid to run West Coast Main Line services, promising no delays, frequent services and free trains for all.'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:02 schreef James1988 het volgende:
Een nieuw spoorbedrijf heeft interesse getoond in de exploitatie van de Britse West Coast Main Line (WCML), de spoorlijn waar Virgin al 15 jaar de dienst uitmaakt. Eerder dit jaar ketste een deal met FirstGroup af nadat bleek dat er ernstige fouten waren gemaakt tijdens de aanbesteding.
Het nieuwe bedrijf heet Bigjigs Rail.
Lees vooral de brief van DfTquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef b2py het volgende:
[..]
'A toy train company has entered a cheeky bid to run West Coast Main Line services, promising no delays, frequent services and free trains for all.'
Geen vertragingen en gratis treinen.. Toen stopte ik met lezen..
Geweldigquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef Viezze het volgende:
Was er ook niet zo'n soort organisatie in Nederland die een soortgelijke brief stuurde, die de concessie toen wél heeft gekregen?
Briljant! Wij hebben trouwens ook een BigJigs rijden. Moet wekelijks twee nieuwe AAA-batterijtjes in, maar voor de rest heel onderhoudsarm.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:02 schreef James1988 het volgende:
Een nieuw spoorbedrijf heeft interesse getoond in de exploitatie van de Britse West Coast Main Line (WCML), de spoorlijn waar Virgin al 15 jaar de dienst uitmaakt. Eerder dit jaar ketste een deal met FirstGroup af nadat bleek dat er ernstige fouten waren gemaakt tijdens de aanbesteding.
Het nieuwe bedrijf heet Bigjigs Rail.
Ja diequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef dennistd het volgende:
Je doelt op de organisatie (voor zover je ze georganiseerd kunt noemen...) met dezelfde afkorting als Historisch Streekvervoer Achterhoek? De 186 van deze laatste rijdt namelijk altijd wel op tijd
Wat, wij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:14 schreef b2py het volgende:
Fles, wat doe je vrijdag?
We zouden nog filmpjes maken in de spoortunnel te Best
Tegelijk passerende treinen, in dit geval IC Venlo - Den Haag en Maastricht - Alkmaarquote:
Ik zou niet teveel hopen op het filmen van twee tegelijk passerende treinen in Best: vanwege de druk in de tunnel en de daarbij behorende oorklachten zijn de meeste machinisten zo lief om vooral niet daar naast elkaar te gaan rijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Tegelijk passerende treinen, in dit geval IC Venlo - Den Haag en Maastricht - Alkmaar
Maar ik ga waarschijnlijk Fyra naar Brusz uitproberen, dus ik moet je al teleurstellen
oh nou, ik moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Tegelijk passerende treinen, in dit geval IC Venlo - Den Haag en Maastricht - Alkmaar
Maar ik ga waarschijnlijk Fyra naar Brusz uitproberen, dus ik moet je al teleurstellen
quote:Thanks to the continuing efforts devoted, the full Mediterranean arc from Valencia to Lyon is expected to be operational in 2020. By that time a journey time from Barcelona will be at only 4h30' from Paris (instead of 8h) and 2h40' from Lyon.
Ik ga donderdag Amsterdam - Rotterdam proberen met die kamikazekarperquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Ok
Dan ga ik maar naar Brussel-Zuid met die stofzuiger..
Als een (semi) staatsbedrijf zoals NS of RET maar wat aanrotzooit, dan hoor je die Maoisten van de SP niet. Maar wee je gebeente als een van de commerciele bedrijven wat overkomt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:35 schreef jpbosk het volgende:
SP wil een onderzoek: http://www.blikopnieuws.n(...)ramp_bij_Zwolle.html
Lekker tunneltje ook gelijk ...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:37 schreef Bitlord het volgende:
En er is beeld van de nieuwe HSL:
Men start met 9 treinen per dag, die in 53 minuten het traject tussen Barcelona en Figueres afleggen samen met een stop in Girona. Dat is een gemiddelde van 148 km/h . Kaartje via internet kost 20 euro voor de goedkoopste klasse.
Vanaf april. Met overstap in Parijsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Bitlord het volgende:
Madrid - Barcelona - Figueres vanaf morgen in 3u48, zowat 2x zo snel als met de auto. Het lijkt mij wel leuk om eens een keertje Amsterdam - Parijs - Madrid te doen als dat kan in de toekomst...
"We hebben geen werkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Echt van alles nog in aanbouw zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |