Vilnius (ook met Wizzair) dan maak je echte kilometers en heb je spul waar niemand van ons heeft ingezeten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weleens zitten denken over de optie om met zoeen aspergestekersvlucht van Eindhoven naar Katowice te gaan en dan daarvandaan met de trein terug (na het nodige lokale geweld natuurlijk)
Lijkt toch wel heel erg op de City Elephant waar ik WEL in heb gezetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef bork het volgende:
[..]
Vilnius (ook met Wizzair) dan maak je echte kilometers en heb je spul waar niemand van ons heeft ingezeten.
Is de opvolger of een exportversie ervan ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt toch wel heel erg op de City Elephant waar ik WEL in heb gezeten
lijkt me hetzelfde ding, met een andere kopquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:34 schreef bork het volgende:
[..]
Is de opvolger of een exportversie ervan ofzo?
Het is een ¦koda EJ575, CE is ČD Class 471 van Skoda.
incompleet lijstje. Weet er zo twee die er niet op staanquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef bork het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_train_songs
ik had er ook 1 maar toch PSM het helpt wel en deze blijft wel hangenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
incompleet lijstje. Weet er zo twee die er niet op staan
Ik weet er net zoveel van als jou denk ik, ooit gezien en dat gaat dan ergens plakken in mijn hoofd en dan komt het nu plop toepasselijk tevoorschijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me hetzelfde ding, met een andere kop![]()
Maar kan me vergissen hoor
deze bijvoorbeeldquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
incompleet lijstje. Weet er zo twee die er niet op staan
Staat die vol met Porsches!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo ziet de autoslaaptrein Rovaniemi - Helsinki er ook uit van binnen hoor
Bij gelegenheid, waarom nietquote:
Ok, ik had dit nog nooit gezien namelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij gelegenheid, waarom niet![]()
Maar je doelt op het geloten wagentype, en dat is hetzelfde
Ik zal van de week even kijken! Ben wel nieuwsgierig. Ik zei vandaag nog tegen mentor machinist dat die wagon er al een tijd stondquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me stug. rood-wit kan heel goed, maar dit is echt VR-eigen, dus Fins materieel
Haha waar ik gisteravond met mijn hoofd zat. Bedoelde dat je eerst aan gesprekspartner weer moet uitleggen wat RER is, dat kent in mijn omgeving althans niemand. En dan is metro wel zo'n lekkere pakkende naam.quote:
De treinen rijden gewoon voorzover ik weetquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zou er vandaag niet een staking zijn van Arrivamachinisten in het Noorden?
'Doet zij dit niet, dan maakt de overheid zich schuldig aan kartelvorming door een vervoersmaatschappij waarvan de overheid zelf eigenaar is, niet aan de gemaakte afspraken te houden.'quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:31 schreef DriekOplopers het volgende:
Eerst maakt NS-persvoorlichting Failra voor leugenaars uit, daarna sturen ze een persbericht uit met het bericht dat hun eigen cijfers "hoopgevend" zijn. Schei toch uit...
http://www.voorbeterov.nl/121216.php
Driek
Ja, vandaar dat ik twijfelde. Nou ja, ik zie het vanmiddag wel. Ik bedien station Groningen vanmiddag en vanavond.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De treinen rijden gewoon voorzover ik weet
Jij werkt bij de NS?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik twijfelde. Nou ja, ik zie het vanmiddag wel. Ik bedien station Groningen vanmiddag en vanavond.
Zekers! De brief is in de maak en ligt bij onze adviseurs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:59 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
'Doet zij dit niet, dan maakt de overheid zich schuldig aan kartelvorming door een vervoersmaatschappij waarvan de overheid zelf eigenaar is, niet aan de gemaakte afspraken te houden.'
Overweeg je ermee naar de Nederlandse en/of Europese mededingingsautoriteit stappen?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Zekers! De brief is in de maak en ligt bij onze adviseurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |