Nee, eerst studeren en je vermande met tabjes postenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
Yo boelers
Ik heb zin aan volgend jaar, mag ik ook in de OP
Ik zeg dan ook nergens 'welke vakantie'.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had jij niet een dikke twee weken vrij?
Nee, jij bent nog geeneens noviet! Jij bent prenataalquote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
Yo boelers
Alles wat jij zegtquote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog geeneens noviet! Jij bent prenataal
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog geeneens noviet! Jij bent prenataal
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
Yo boelers
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fiscaal recht!!!!!!!! Dat kunnen ze beter domme irritante kutreken opleiding noemen.
d/t's.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:29 schreef Mastur het volgende:
Moeilijkste aspecten van Juridische Vaardigheden B?
Ik heb niets met OB, en als M het niet weet zie ik het somber in. Maar wat is je vraag?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Yreal het volgende:
He erik, hoe zit jij in de OB? Zit met een vraagje..
M wist het antwoord niet, A vindt mijn idee onzinnig...
quote:
Ik mag jou nu alquote:
Ho, ik zei dat ik het voor je kon uitzoeken als je er niet verder uit kwam maar dat ik het niet uit m'n hoofd wist. Vlegel!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Yreal het volgende:
He erik, hoe zit jij in de OB? Zit met een vraagje..
M wist het antwoord niet, A vindt mijn idee onzinnig...
Alles is irritant aan fiscaalquote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je dat al "irritant kutrekenen" vindt...
Dit zijn nog eens tekstenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ho, ik zei dat ik het voor je kon uitzoeken als je er niet verder uit kwam maar dat ik het niet uit m'n hoofd wist. Vlegel!
Ja, je wist het dus nietquote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ho, ik zei dat ik het voor je kon uitzoeken als je er niet verder uit kwam maar dat ik het niet uit m'n hoofd wist. Vlegel!
Mijn loon zegt iets anders.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles is irritant aan fiscaal!!!!!
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, je wist het dus nietMaar no offense hoor
Heb je uberhaupt weleens iets anders van fiscaal gezien dan een IB-box?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles is irritant aan fiscaal!!!!!
Lol. Easiest vak ever natuurlijk, maar toch wel even goed om te weten wat de kutste punten zijn.quote:
Heel goed die motivatiebrieven.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
Binnenkort maar eens een motivatiebrief () schrijven aan de RUG voor de opleiding.
Patser!quote:
Aaaah nee kom niet naar Groningenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
Binnenkort maar eens een motivatiebrief () schrijven aan de RUG voor de opleiding.
Nee, en ik snapte er de ballen vanquote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt weleens iets anders van fiscaal gezien dan een IB-box?
Ik wil mijn klanten hun recht op proceskostenvergoeding vooraf aan mij laten cederen. Scheelt weer rekeningen sturen. Maar nu zit ik met de waardering van dat recht. Het krijgt immers na afloop een waarde aan de hand van wat ik gedaan heb en of ik win.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb niets met OB, en als M het niet weet zie ik het somber in. Maar wat is je vraag?
In welk jaar zit je, 2e?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Patser!
[..]
Aaaah nee kom niet naar Groningen
Het is wat. Je wil zeker strafrecht doen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, en ik snapte er de ballen vanIk had een 5 op een tussentijdse opdracht
Mocht ik het tentamen niet maken
Wat ik me bedenk...wat is nu echt het probleem? Ik neem aan dat je jaaraangifte doet.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil mijn klanten hun recht op proceskostenvergoeding vooraf aan mij laten cederen. Scheelt weer rekeningen sturen. Maar nu zit ik met de waardering van dat recht. Het krijgt immers na afloop een waarde aan de hand van wat ik gedaan heb en of ik win.
Hoe gaat ik dat nou meenemen voor de btw en waardering in de boekhouding?
Waarom wil je dat recht vooraf laten cederen dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil mijn klanten hun recht op proceskostenvergoeding vooraf aan mij laten cederen. Scheelt weer rekeningen sturen. Maar nu zit ik met de waardering van dat recht. Het krijgt immers na afloop een waarde aan de hand van wat ik gedaan heb en of ik win.
Arw gehaald?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Mastur het volgende:
[..]
Lol. Easiest vak ever natuurlijk, maar toch wel even goed om te weten wat de kutste punten zijn.
Kun je niet iets met onderhanden werk?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, of familierecht.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is wat. Je wil zeker strafrecht doen?
Ken je Ewout?quote:
Risico van dubieuze debiteuren.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom wil je dat recht vooraf laten cederen dan?
Nee, want hij weet niet hoeveel punten hij toegekend gaat krijgen. Althans, dat lijkt mij zijn probleem.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kun je niet iets met onderhanden werk?
Ook in het 2e jaar zit hij, had z'n P niet gehaald.quote:
Een deel voor de theorie. Kijken of, en hoe het kan.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom wil je dat recht vooraf laten cederen dan?
Jezus man dan weet je toch eigenlijk helemaal niks van de verschillende aspecten van fiscaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, en ik snapte er de ballen vanIk had een 5 op een tussentijdse opdracht
Mocht ik het tentamen niet maken
Yes, het ligt m in de waardering van zijn dienst (de tegenprestatie)quote:Op zondag 6 januari 2013 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, want hij weet niet hoeveel punten hij toegekend gaat krijgen. Althans, dat lijkt mij zijn probleem.
Precies, en of ik uberhaupt winquote:Op zondag 6 januari 2013 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, want hij weet niet hoeveel punten hij toegekend gaat krijgen. Althans, dat lijkt mij zijn probleem.
Niet serieus mee in discussie gaan manquote:Op zondag 6 januari 2013 23:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jezus man dan weet je toch eigenlijk helemaal niks van de verschillende aspecten van fiscaal.Hoe kan je dan blaten dat alles er kut aan is.
Vooroordelen tochquote:Op zondag 6 januari 2013 23:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jezus man dan weet je toch eigenlijk helemaal niks van de verschillende aspecten van fiscaal.Hoe kan je dan blaten dat alles er kut aan is.
Oh ja, inderdaad. Daarom zei ik dus dat je beter dat hele cessie vooraf achterwege kan laten. En dat debiteurenrisico via een contractuele boete oid maar moet verkleinen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
In dat geval zou ik gewoon een voorziening vormen ter hoogte van je onderhanden werk. Heb je dat probleem opgelostquote:
Inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 23:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
In dat geval zou ik gewoon een voorziening vormen ter hoogte van je onderhanden werk. Heb je dat probleem opgelost
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vooroordelen tochTypisch Nederlands om die te hebben
Gewoon een rekening sturen? Heb echter nog niet heel veel kunnen doen. Het OM begint nu eindelijk brieven terug te sturen dat ze de boel in behandeling nemen voor de bezwaarschriften van 3 maanden terug.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag mij af hoe je factureert yreal? Factureer je uberhaupt iets?
Moskovicz deed het ook niet, en we weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag mij af hoe je factureert yreal? Factureer je uberhaupt iets?
Je moet even zoeken of er literatuur is over een tegenprestatie die achteraf wordt gewijzigd. Vast wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
En tuurlijk, dat hoort bij het ondernemersrisico.
WEV?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet even zoeken of er literatuur is over een tegenprestatie die achteraf wordt gewijzigd. Vast wel.
Mij lijkt het gewoon dat je je dienst moet waarderen naar WEV om het later eventueel te corrigeren in een (aanvullende) aangifte.
Nu ga ik slapen.
Heb je een kasstelsel of factuurstelsel?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon een rekening sturen? Heb echter nog niet heel veel kunnen doen. Het OM begint nu eindelijk brieven terug te sturen dat ze de boel in behandeling nemen voor de bezwaarschriften van 3 maanden terug.
Ik heb er eentje kunnen sturen voor een parkeerbon, 2 voor de boekhouding van 2 kleine zzp'rs.
Waarde in het economisch verkeer. Maar die is onduidelijk, want je weet de punten niet. En de kans op winst. Dus dat lijkt mij erg onpraktisch.quote:
Oh dat. Ook goedemorgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef Yreal het volgende:
Master studenten fiscaal..
Moet ik weer gaan opzoeken wat onderhanden betekent
Kasquote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je een kasstelsel of factuurstelsel?
[..]
Waarde in het economisch verkeer. Maar die is onduidelijk, want je weet de punten niet. En de kans op winst. Dus dat lijkt mij erg onpraktisch.
Moet wel kasstelsel zijn, aangezien bij voornamelijk aan particulieren levert.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je een kasstelsel of factuurstelsel?
[..]
Waarde in het economisch verkeer. Maar die is onduidelijk, want je weet de punten niet. En de kans op winst. Dus dat lijkt mij erg onpraktisch.
Neequote:Op zondag 6 januari 2013 23:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
waarde economisch verkeer
ben jij echt master student?![]()
![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet even zoeken of er literatuur is over een tegenprestatie die achteraf wordt gewijzigd. Vast wel.
Mij lijkt het gewoon dat je je dienst moet waarderen naar WEV om het later eventueel te corrigeren in een (aanvullende) aangifte.
Nu ga ik slapen.
Maar de winst kan natuurlijk ontzettend uit elkaar lopen. Parkeerbelasting zaken worden gewaardeerd als zeer licht en leveren 54.50 op. Echt vaste verwachtingen kan je dan natuurlijk niet vormen..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef eriksd het volgende:
Wat jij moet doen, althans, zeg ik als simpele praktijkman voor het handje weg:
Je waardeert die dingen op wat je standaard zou krijgen bij winst: vormt een voorziening ter hoogte van hetzelfde bedrag. Wordt er betaald: laat je voorziening stukje vrijvallen en wordt het belast.
BTW: op het moment dat je de zaak wint een rekening sturen: dat is het moment waarop je btw moet berekenen en afdragen.
Edit: igv kasstelsel geldt dat laatste natuurlijk helemaal.
Ik geloof niet dat hij hier een voorziening voor mag vormen ( zie Baksteen criteria ). Je hebt 'm net wel mooi een soort 13b vrijvalwinst geleerdquote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef eriksd het volgende:
Wat jij moet doen, althans, zeg ik als simpele praktijkman voor het handje weg:
Je waardeert die dingen op wat je standaard zou krijgen bij winst: vormt een voorziening ter hoogte van hetzelfde bedrag. Wordt er betaald: laat je voorziening stukje vrijvallen en wordt het belast.
BTW: op het moment dat je de zaak wint een rekening sturen: dat is het moment waarop je btw moet berekenen en afdragen.
Edit: igv kasstelsel geldt dat laatste natuurlijk helemaal.
Kijk, het maakt de fiscus denk ik niet zoveel uit omdat het linksom of rechtsom toch wel belast wordt.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar de winst kan natuurlijk ontzettend uit elkaar lopen. Parkeerbelasting zaken worden gewaardeerd als zeer licht en leveren 54.50 op. Echt vaste verwachtingen kan je dan natuurlijk niet vormen..
Kun je het niet als een soort vooruitbetaling voor later verrichte diensten vormgeven? Daar is wel BTW jurisprudentie over.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar de winst kan natuurlijk ontzettend uit elkaar lopen. Parkeerbelasting zaken worden gewaardeerd als zeer licht en leveren 54.50 op. Echt vaste verwachtingen kan je dan natuurlijk niet vormen..
Zou een systeem waarin ik los van de boekhouding de rechten registreer in ze pas na toekenning van punten waardeer in de boekhouding? Het liefst sla ik de stap van factuur achteraf helemaal over, anders bereik ik met deze omweg natuurlijk nog amper winst.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag me overigens ook af of je uberhaupt het onderhanden werk moet waarderen. Gedoe met percentage of completion enzo: blabla. Gewoon lekker achterwege laten.
En als het dan lager uitvalt weer btw terugvragen? Hoop gedoe allemaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kun je het niet als een soort vooruitbetaling voor later verrichte diensten vormgeven? Daar is wel BTW jurisprudentie over.
Ja, ik zou sowieso niet beginnen aan het waarderen van het onderhanden werk. Maarja: eenvoud voor alles bij ome Erik.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij hier een voorziening voor mag vormen ( zie Baksteen criteria ). Je hebt 'm net wel mooi een soort 13b vrijvalwinst geleerd.
Enfin, echt pitten nu.
Dat zei ik ook. Maar dat wil Yreal niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan het jezelf dus heel moeilijk maken, maar stuur gewoon een rekening uit als die proceskostenvergoeding binnenkomt en klaar. Heb je nergens last van.
Dat moet dan inderdaad. Je maakt het jezelf wel (ik denk onnodig) moeilijk. Maar als je per se eerst dat geld op je rekening wilt hebben zul je toch iets dergelijks moeten gaan doen vrees ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
En als het dan lager uitvalt weer btw terugvragen? Hoop gedoe allemaal.
[..]
Ja, ik zou sowieso niet beginnen aan het waarderen van het onderhanden werk. Maarja: eenvoud voor alles bij ome Erik.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Jullie hebben vandermar succesvol weten weg te jagen met deze fiscale babbels
Je kan die rechten ook gewoon op 0 zetten toch.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zou een systeem waarin ik los van de boekhouding de rechten registreer in ze pas na toekenning van punten waardeer in de boekhouding? Het liefst sla ik de stap van factuur achteraf helemaal over, anders bereik ik met deze omweg natuurlijk nog amper winst.
Maar dat is toch niet het geval? Hij krijgt een vordering gecedeerd die volloopt als hij wat pakt. Dus er komt nog geen cent binnen in eerste instantie.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat moet dan inderdaad. Je maakt het jezelf wel (ik denk onnodig) moeilijk. Maar als je per se eerst dat geld op je rekening wilt hebben zul je toch iets dergelijks moeten gaan doen vrees ik.
Huh? :Squote:Op zondag 6 januari 2013 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Jullie hebben vandermar succesvol weten weg te jagen met deze fiscale babbels
Bij cessie niet nee. Maar dit was meer bedoeld als een alternatief op cessie. Dat je gewoon een vooruitbetaling verlangt.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet het geval? Hij krijgt een vordering gecedeerd die volloopt als hij wat pakt. Dus er komt nog geen cent binnen in eerste instantie.
Factuur sturen. recht ontvangen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan die rechten ook gewoon op 0 zetten toch.
Maar dit zou idd mijn voorkeur genieten: en dan pas fiscaal aan de slag gaan als de vergoeding binnenkomt.
Ik snap gewoon niet waarom je een factuur stuurt bij het ontvangen van de gecedeerde vordering.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Factuur sturen. recht ontvangen.
Post oprichten "rechten" met daarin, recht van 001, 002, 003...
Betaling ontvangen, recht daar wegboeken tegen het ontvangen bedrag en dan pas btw gaan rekenen.
Maar op zulk niveau boekhouden heb ik niet geleerd op de heao
Dat eerste is opzich inderdaad een ideale oplossing. Maar krijg ik er dan geen gedoe mee dat ik verkregen rechten op mogelijke betalingen niet gewaardeerd in mijn boekhouding heb opgenomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je een factuur stuurt bij het ontvangen van de gecedeerde vordering.
Zeg tegen josti: teken dit, de proceskostenvergoeding die ik krijg is afhankelijk van mijn inzet dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ik met de noorderzon vertrek: doe ik niks dan heb ik zelf niks.
Wacht een tijd, krijg het geld, stuur de factuur uit ter hoogte van de proceskostenvergoeding en draag btw en IB af.
Of waarder ze zekerheidshalve op 1 punt en draag daarover alvast btw af.
Punt is dat je de fiscus niet belazert en gewoon met een grote onduidelijke component zit.
Het trekt zichzelf gewoon allemaal recht. Hoeveel punten krijg je voor een toegekend bezwaarschrift?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat eerste is opzich inderdaad een ideale oplossing. Maar krijg ik er dan geen gedoe mee dat ik verkregen rechten op mogelijke betalingen niet gewaardeerd in mijn boekhouding heb opgenomen.
Hoewel, dat zou zichzelf dan weer rechttrekken.
1quote:Op maandag 7 januari 2013 00:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het trekt zichzelf gewoon allemaal recht. Hoeveel punten krijg je voor een toegekend bezwaarschrift?
Nou, dan waardeer je ze daarop. Kan niemand je kwade opzet verwijten.quote:
0 lijkt mij ook zeker redelijk ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dan waardeer je ze daarop. Kan niemand je kwade opzet verwijten.
Ik vind overigens een waardering op 0 een zeer pleitbaar standpunt bij no cure, no pay. Het hangt nog van zoveel factoren af.
somsquote:Op maandag 7 januari 2013 00:11 schreef Ties02 het volgende:
Wat een topuser die erik he [/slijmbalmodus]
Zozo, gefeliciteerd manquote:Op maandag 7 januari 2013 00:14 schreef Yreal het volgende:
Woensdag alweer 3 jaar samen met mijn vriendin![]()
waar gaat de tijd toch heen
Onrechtmatig overheidshandelen is toch gewoon 6:162? Ik heb puur op dit onderwerp vorig jaar bestuursrecht niet gehaaldquote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand of immateriële schade ook wordt vergoed bij een onrechtmatige overheidsdaad?
Zelfstandig schadebesluit kan ook nog als je via de bestuursrechter wil gaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Onrechtmatig overheidshandelen is toch gewoon 6:162? Ik heb puur op dit onderwerp vorig jaar bestuursrecht niet gehaald
Als het een appellabele handeling is dan beoordeelt de bestuursrechter het, ik denk niet of dat via 6:162 gaatquote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Onrechtmatig overheidshandelen is toch gewoon 6:162? Ik heb puur op dit onderwerp vorig jaar bestuursrecht niet gehaald
Dat gaat toch om nadeelcompensatie?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zelfstandig schadebesluit kan ook nog als je via de bestuursrechter wil gaan.
Ah, mooi dat ik jou hier nu even zie.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zelfstandig schadebesluit kan ook nog als je via de bestuursrechter wil gaan.
Nee, dan is er sprake van rechtmatig overheidshandelen!quote:
quote:
JA JA ! DAT WIST IK OOK !!!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, dan is er sprake van rechtmatig overheidshandelen!
Bezwaar heeft geen schorsende werking. Het besluit in primo blijft gewoon van kracht.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ah, mooi dat ik jou hier nu even zie.
Bekende is wegens wanbetalen van de uni getrapt. Nou is die trien te dom geweest om de leningkraan van de duo open te draaien, dus 24 feb kan ze de hele rits afbetalen.
Effijn. Tegen het besluit van het beëindigen van de inschrijving kan je dus in bezwaar gaan. Als dit bezwaar na 24 feb is behandeld kan de schuld worden betaald en daarmee de gronden onder het besluit wegvallen..
of blaat ik nu maar wat...
Maar beroep bij het college voor ho toch wel?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bezwaar heeft geen schorsende werking. Het besluit in primo blijft gewoon van kracht.
quote:
Ook niet. Alleen als je vv treft. Maar dat spedeisend belang is er niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar beroep bij het college voor ho toch wel?
Ja, hangt van de situatie af wat de beste keus is. En er staat niet altijd beroep open bij de bestuursrechter, ondanks dat je daar praktisch gratis kan procederen itt de civiele rechter.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ja ik wist het ook, maar ik wist niet dat er ook een zelfstandig schadebesluit bestond![]()
Maar er zijn toch een paar manieren om bij onrechtmatig overheidsoptreden schadevergoeding af te dwingen (als het gaat om een appellabel besluit)
Mmmm..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ook niet. Alleen als je vv treft. Maar dat spedeisend belang is er niet.
Wanbetalen is vrij lastig. Om eerlijk te zijn denk ik dat eventuele proceskosten de last alleen maar zullen versterken.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmmm..
Dus dat ga je sowieso niet redden op die toer
ik had het idee dat er schorsende werking was.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wanbetalen is vrij lastig. Om eerlijk te zijn denk ik dat eventuele proceskosten de last alleen maar zullen versterken.
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Rechtsgeschiedenis graveyard shift
Uiterst belabberd materiaal tot mijn beschikking staan.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ik moet er nog mee aan de gang, geef nu eerst de voorkeur aan bestuurs
Hoe leer je het dan? via het boek?
Op een of twee na geloof ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Ties02 het volgende:
Zijn dat ook alle adagia die we moeten leren?
Nee man niet doen gewoon gaan slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 03:06 schreef Mastur het volgende:
Nog eerstejaars die nacht doorhalen voor tentamen?
Moet wel want nog beheers de stof nog niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee man niet doen gewoon gaan slapen
Rechtsgeschiedenis 2 was leuk man, heb me kostelijk vermaakt met dat boek en de voorbeeldenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:33 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Uiterst belabberd materiaal tot mijn beschikking staan.
Samenvatting + oefenstof van JoHo
Werkgroepuitwerkingen + hc uitwerkingen van studeersnel
Alles uitgeprint van http://www.rjhbrink.eu/Berolini/adagia/adagia.htm (vrij nuttige informatie ondanks de gare layout)
Krijg spontaan zin in bestuursrecht als ik dit lees.
quote:
14.00quote:Op maandag 7 januari 2013 09:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog mensen met tentamens deze week?
Zo'n schema klinkt eerder als een reden om drugs te gebruiken.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:39 schreef Ryon het volgende:
Weer hondsvroeg moeten opstaan vandaag. Laatste dag om te leren voor het tentamen van morgen, een notitie te schrijven die dan ook ingeleverd moet worden en en vandaag is ook de eerste dag van het prakticum. Iets met drugsgebruik onder jongeren, altijd fijn.
quote:Op maandag 7 januari 2013 09:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo'n schema klinkt eerder als een reden om drugs te gebruiken.
Zo begon het bij mij ook vorig jaar volgens mij. Viel toch nog best tegen eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:54 schreef Yreal het volgende:
Bestuursrecht 1
week 1: bestuursorgaan
week 2: het besluit
week 3: belanghebbende
Als ik hier lager dan een 8 voor heb ga ik hard huilen
Dit dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook vorig jaar volgens mij. Viel toch nog best tegen eigenlijk.
Het begon vorig jaar zo makkelijk bij mij, maar ik kon de combinatie van drie vakken niet aan waardoor ik het boek amper had doorgenomen. Het moeilijke spul gaat nog komen.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:54 schreef Yreal het volgende:
Bestuursrecht 1
Zo begon het bij mij ook. Daarna ging de curve vrij strak omhoog.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:54 schreef Yreal het volgende:
Bestuursrecht 1
I want a new drug.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:17 schreef eriksd het volgende:
Wat heeft Huey Lewis soms toch strakke nummers.
Nou, een goed begin van het nieuwe jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 11:35 schreef Letstalk het volgende:
halllooooo
Geen bonuspunten voor JVB omdat ik vergeten ben in te leveren op Euphorus![]()
...quote:Op maandag 7 januari 2013 11:35 schreef Letstalk het volgende:
halllooooo
Geen bonuspunten voor JVB omdat ik vergeten ben in te leveren op Euphorus![]()
Ja, niet heel chill. Hopelijk is dat tentamen een beetje te doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, een goed begin van het nieuwe jaar
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook vorig jaar volgens mij. Viel toch nog best tegen eigenlijk.
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit dus.
Net als de tweede klas in de middelbare eigenlijk. Toen bleef ik ook zitten.
Dus niet onderschatten.
Ja, maar dit is het hele vakquote:Op maandag 7 januari 2013 11:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het begon vorig jaar zo makkelijk bij mij, maar ik kon de combinatie van drie vakken niet aan waardoor ik het boek amper had doorgenomen. Het moeilijke spul gaat nog komen.
niet op tijd weg gaan voor je tentamenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:39 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk geen vertraging met de bus straks, anders mis ik het tentamen nog.
Je moet ook ff opletten dat we in andere zalen hebben dan normaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:39 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk geen vertraging met de bus straks, anders mis ik het tentamen nog.
Minder stof = diepere tentamenvragen. Pas nou gewoon opquote:Op maandag 7 januari 2013 11:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, maar dit is het hele vak![]()
Vorig jaar voor bestuursrecht een 5, op het hbo een 7. Dus als dit al niet lukt...
Ohja, zag al zoiets vreemds staan. Wel gewoon zelfde gebouw toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:40 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Je moet ook ff opletten dat we in andere zalen hebben dan normaal.
Ja, dat wel!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, zag al zoiets vreemds staan. Wel gewoon zelfde gebouw toch?
De vragen van deze week zijn dezelfde als die van vorige jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Minder stof = diepere tentamenvragen. Pas nou gewoon op
bestaat niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 11:44 schreef eriksd het volgende:
Ik verheug mij nu al op Yreal en Algemene Rechtsleer.
Ik ook! Maar ga jij nu al weg dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, maar goed dat je het nog even zei. Ik blijk dus naar zaal 3 te moeten.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat tentamen van laatst? Daar hoopte je toch minimaal een 8 voor te hebben gehaald?quote:
Tezamen met strafproces heeft dat vak mij mijn cum laude gekost.quote:
Niet dat ik nu gewoon niks meer ga uitvoeren hequote:Op maandag 7 januari 2013 11:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar luister nou toch maar naar Tchock en pas gewoon op.
de nakijktermijn daarvan verloopt pas na de herkansingen van dat vak eind januariquote:Op maandag 7 januari 2013 11:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat tentamen van laatst? Daar hoopte je toch minimaal een 8 voor te hebben gehaald?
Nog steeds raar dat strafprocesrecht nu standaard in de bachelor zit, maar bijvoorbeeld handelsrecht of economisch perspectief niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tezamen met strafproces heeft dat vak mij mijn cum laude gekost.
Bus gaat om 12:12quote:Op maandag 7 januari 2013 11:47 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ga jij nu al weg dan?
Wauw dan ben je wel even onderweg, ik ga pas 13:30 weg, nog even langs de albert heijn voor sigaretten en red bull plus dextro want ik ben echt veel te moequote:
Bij ons heeft er ook al eens een nakijktermijn een inschrijvingstermijn gekruistquote:Op maandag 7 januari 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
de nakijktermijn daarvan verloopt pas na de herkansingen van dat vak eind januari
Ongeveer 1,5 uur nu inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2013 11:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wauw dan ben je wel even onderweg, ik ga pas 13:30 weg, nog even langs de albert heijn voor sigaretten en red bull plus dextro want ik ben echt veel te moe
Tentamens vlak voor de vakantie, nakijktermijn van 18 dagen op een onderwijsblok van 3 weken met aangrezend de tentamens van dat blok waarin de vorige tentamens moeten worden herkanst.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bij ons heeft er ook al eens een nakijktermijn een inschrijvingstermijn gekruist
Nee, je zou toch zeggen dat binnen dezelfde sectie daar over wordt gesproken.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tentamens vlak voor de vakantie, nakijktermijn van 18 dagen op een onderwijsblok van 3 weken met aangrezend de tentamens van dat blok waarin de vorige tentamens moeten worden herkanst.
Met 1 week inschrijftermijn. Iemand heeft daar niet echt over nagedacht.
Dat is geen Mop.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:55 schreef Tchock het volgende:
4% batterij nog en ik ben nog niet bij Weesp, janken
ga in de eerste klas stroom jattenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:55 schreef Tchock het volgende:
Heb je tentamen?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:55 schreef Tchock het volgende:
quote:
Dank!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ja succes allenHopelijk vandaag cijfer terug voor tekstanalyse.
Streber.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:57 schreef Monnet het volgende:
Ik kom er net achter dat ik, als ik alle nog niet gehaalde vakken zou halen, in totaal op 183 punten uitkom. Gek.
ik op 186quote:Op maandag 7 januari 2013 11:57 schreef Monnet het volgende:
Ik kom er net achter dat ik, als ik alle nog niet gehaalde vakken zou halen, in totaal op 183 punten uitkom. Gek.
Zelfs hier hoor je het.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:00 schreef Letstalk het volgende:
Jemig, dat luchtalarm hoor je wel zeg.
Het is toch allemaal ijdelheid want de Duitseeeeeers sie kommennnnnnnnnnnnnnnn.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als ik alles haal waar ik me komend semester voor heb ingeschreven, dan heb ik in totaal iets van 80 punten gehaald (allemaal 5 punts vakken en scriptie van 10). Alleen nog even navragen of ik de stage kan laten meetellen, dan kom ik waarschijnlijk op 90
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal ijdelheid want de Duitseeeeeers sie kommennnnnnnnnnnnnnnn.
ik schrik iedere maand weer eventjequote:Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal ijdelheid want de Duitseeeeeers sie kommennnnnnnnnnnnnnnn.
Nooit de logica ervan begrepen ook dat de overgangsvakken van bestuur- en strafprocesrecht 6 punten waard zijn, maar de oorspronkelijke vakken slechts 5quote:
Natuurlijk, ik zou er niet gaan zitten en waarschijnlijk gaat de conducteur je wel aanspraken maar ik zeg gewoon doen.quote:
Ligt aan wat voor trein je nu inzet. als de 1e klas stopcontacten heeft.... dan kan hetquote:
Indicatoren. Bij meervoudige argumentatie zie je dan zaken als "in de eerste plaats", "onder meer" etcetera, bij ondergeschikte argumentatie zie je dan zaken als "immers" en "daarom".quote:Op maandag 7 januari 2013 12:03 schreef Letstalk het volgende:
Iemand trouwens een goede tip hoe je gemakkelijk het verschil herkent tussen, meervoudige, ondergeschikte en nevenschikkende argumentatie?
Geeft continue de melding dat de synchronisatiesessie niet kan worden gestartquote:
Is dat de enige manier? Kak, dan moet ik die nog allemaal snel even doornemen. Bedankt!quote:Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Indicatoren. Bij meervoudige argumentatie zie je dan zaken als "in de eerste plaats", "onder meer" etcetera, bij ondergeschikte argumentatie zie je dan zaken als "immers" en "daarom".
Heb je je iApparaat al even opnieuw eraan gelegd?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geeft continue de melding dat de synchronisatiesessie niet kan worden gestart
Maar even googelen...
Yup, schijnt een bekend euvel te zijn lees ik her en der. Gebeurt nogal willekeurig blijkbaarquote:Op maandag 7 januari 2013 12:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Heb je je iApparaat al even opnieuw eraan gelegd?
Ja, ik heb het ook wel eens. Maar bij mij doet ie het altijd weer gewoon als je em even loskoppelt en weer vastkoppelt.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup, schijnt een bekend euvel te zijn lees ik her en der. Gebeurt nogal willekeurig blijkbaar
Neem dan ook een Surface en een Zune en een mail adres bij outlook.com woehahahahahaaaaaargggghhhhhhhhhhh *schuimbek*quote:Op maandag 7 januari 2013 12:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup, schijnt een bekend euvel te zijn lees ik her en der. Gebeurt nogal willekeurig blijkbaar
Click and Buy is heeeel karig inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2013 12:10 schreef eriksd het volgende:
iTunes. Gebruik ik niet meer. Click and buy ook niet meer, stelletje afzetters
Hmm, naja probeer het straks nog een keertje (of twintigquote:Op maandag 7 januari 2013 12:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook wel eens. Maar bij mij doet ie het altijd weer gewoon als je em even loskoppelt en weer vastkoppelt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Neem dan ook een Surface en een Zune en een mail adres bij outlook.com woehahahahahaaaaaargggghhhhhhhhhhh *schuimbek*
Gelukkig is boterbartje gebannedquote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Neem dan ook een Surface en een Zune en een mail adres bij outlook.com woehahahahahaaaaaargggghhhhhhhhhhh *schuimbek*
Haha, heeel herkenbaar. Af en toe is iTunes echt best kut inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, naja probeer het straks nog een keertje (of twintig)
ik heb daarmee ooit wat gekocht. Ze hebben het 10tje nooit afgeschreven maar me wel gebanned.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:10 schreef eriksd het volgende:
iTunes. Gebruik ik niet meer. Click and buy ook niet meer, stelletje afzetters
Had je wel toegestaan dat ze van je rekening mochten afboeken? Ik had een keer niet op tijd geld teruggeboekt kreeg ik een aanmaning dat ik binnen 2 weken moest betalen inc administratiekosten van 15 euro anders zouden ze de deurwaarder wel even langssturenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb daarmee ooit wat gekocht. Ze hebben het 10tje nooit afgeschreven maar me wel gebanned.
niks van gehoordquote:Op maandag 7 januari 2013 12:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Had je wel toegestaan dat ze van je rekening mochten afboeken? Ik had een keer niet op tijd geld teruggeboekt kreeg ik een aanmaning dat ik binnen 2 weken moest betalen inc administratiekosten van 15 euro anders zouden ze de deurwaarder wel even langssturen
Ja, dat is wel een goed idee. Ik vraag me af wat voor arrest vragen we krijgen aangezien we door de weken heen alleen maar casseren kregen met daarbij arresten als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat ik straks eerst de argumentatievragen ga doen. Heb ik
Dat tenminste gehad.
Doe ik ook. Kan je hard op scoren volgens mijquote:Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat ik straks eerst de argumentatievragen ga doen. Heb ik
Dat tenminste gehad.
Jij bent ook eerstejaars?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:35 schreef omelette het volgende:
[..]
Doe ik ook. Kan je hard op scoren volgens mij
straks?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef eriksd het volgende:
Wanneer doen we eens een UvA meet eigenlijk?
Je moet ergens beginnen.. Kun je alvast wennen aan mensen om je heen als je straks een baan moet zoeken!quote:Op maandag 7 januari 2013 12:49 schreef Monnet het volgende:
Ik kom juist op een forum omdat ik mensenschuw ben!
Jawel. Dat argumentatiedeel kan niet veel voorstellen. Hoop niet dat ik het heel erg onderschat nuquote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nice, beetje vertrouwen in wat je ervoor hebt gedaan?
Ja, denk het wel, heb echt 10x die argumentatieleer vragencarrousel gemaakt en kreeg iedere keer 90/100, dus dat zit wel goed. Ik kijk nu alles nog een keer door. Ben echt heel benieuwd wat voor arrest we krijgen en wat voor vragen ze daarover gaan stellen.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef omelette het volgende:
[..]
Jawel. Dat argumentatiedeel kan niet veel voorstellen. Hoop niet dat ik het heel erg onderschat nuJij er klaar voor?
Dan moet het goedkomen. Succes straksquote:Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, heb echt 10x die argumentatieleer vragencarrousel gemaakt en kreeg iedere keer 90/100, dus dat zit wel goed. Ik kijk nu alles nog een keer door. Ben echt heel benieuwd wat voor arrest we krijgen en wat voor vragen ze daarover gaan stellen.
Ik ben dinsdag en woensdag op de Poort.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef eriksd het volgende:
Wanneer doen we eens een UvA meet eigenlijk?
Morgen ben ik er ook denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag en woensdag op de Poort.
en vandaag?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag en woensdag op de Poort.
Feels Like Heaven?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef eriksd het volgende:
Stomme liedje van Fiction Factory al hele dag in mijn hoofd
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 7 januari 2013 13:10 schreef Tchock het volgende:
Woensdag trouwens college in BK.01, ben je daar ooit geweest Erik?
Juist.quote:
Ja, dat lijkt me ook, maar ik ken helemaal geen B-kelder.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Gewoon kelder denk ik?
Ik was in Den Haag, nu net thuis, even snel wat eten en dan werkenquote:
Ik ook nu, en ik vind het helemaal geen lekker plaatjequote:Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik nu ookHet is ook wel een lekker plaatje.
Twisting the bones until they snap.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook nu, en ik vind het helemaal geen lekker plaatje
Ja, hij was gister al gebanned, had een of andere onacceptabele post gepost ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha dan heeft 'ie iets goed fout gedaan want op 3 januari had hij twee dagen ban![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, hij was gister al gebanned, had een of andere onacceptabele post gepost ofzo.
bijzonder persoon is het tochquote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, hij was gister al gebanned, had een of andere onacceptabele post gepost ofzo.
Laat die mensen lekker.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:19 schreef Yreal het volgende:
ok, er is dus een tabje voor de afkortingen sectie van de vnw. Als je die erin plakt ben je wel een kneus
Wanneer heb je JvB? Heb je die module 100x gedaan?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, klopt. Best bijzonder inderdaad.
Om 14:00! Naja niet 100x maar wel vaak en iedere keer 100/100 of 90/100 dus moet wel goedkomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:21 schreef Giku het volgende:
Nou, dat tentamen kan wel overnieuw (burgerlijk 3). Te weinig verdiept in het rechtsvergelijkend onderdeel. Gelukkig zijn dat maar een paar arresten en een klein beetje literatuur, dus dat komt in de her wel goed.
Wil onderhand wel eens de uitslagen van tentamens van 17 december en 21 december. 9 Werkdagen wordt volgens mij ruim geïnterpreteerd (periode tussen kerst en o&n tellen niet mee oid?).
[..]
Wanneer heb je JvB? Heb je die module 100x gedaan?
Nog geen reden om je zo te gedragen, toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik zou het eerder op zijn leeftijd afschuiven, knul was pas 18 toch?
So? Mensen als pax en tchock zijn volgens mij echt niet veel ouderquote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Pax is denk ik ook 18. Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
So? Mensen als pax en tchock zijn volgens mij echt niet veel ouder
Omdat ik mij ook altijd zo volwassen gedraag?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Pax is denk ik ook 18. Hoe oud ben jij dan?
Dat is het.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat ik mij ook altijd zo volwassen gedraag?
Hoe spreek jij je gebruikersnaam eigenlijk uit? Eiriel? Eireal? Ieriel?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee ik vraag gewoon hoe oud je bent?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
J-r-ael... tenminste, zo had ik hem ooit opgevat.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoe spreek jij je gebruikersnaam eigenlijk uit? Eiriel? Eireal? Ieriel?
In de zin van:quote:Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
J-r-ael... tenminste, zo had ik hem ooit opgevat.
Volgens mij ben ik krap een half jaar ouderquote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Met George samen?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef eriksd het volgende:
Aretha heeft toch ook wel een goede stem zeg.
Who's zooming who.quote:
Raad eens wie mijn scriptie moet gaan begeleiden.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef Monnet het volgende:
Aernout Nieuwenhuisverstrooide professor pur sang. Heerlijk ongemakkelijk in de sociale contacten die man.
Samson?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Raad eens wie mijn scriptie moet gaan begeleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is tellen vakantiedagen niet mee (hier op de EUR in ieder geval). Niet zo ongeduldig zijn dusquote:Op maandag 7 januari 2013 13:21 schreef Giku het volgende:
Nou, dat tentamen kan wel overnieuw (burgerlijk 3). Te weinig verdiept in het rechtsvergelijkend onderdeel. Gelukkig zijn dat maar een paar arresten en een klein beetje literatuur, dus dat komt in de her wel goed.
Wil onderhand wel eens de uitslagen van tentamens van 17 december en 21 december. 9 Werkdagen wordt volgens mij ruim geïnterpreteerd (periode tussen kerst en o&n tellen niet mee oid?).
[..]
Wanneer heb je JvB? Heb je die module 100x gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |