Nee, eerst studeren en je vermande met tabjes postenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
Yo boelers
Ik heb zin aan volgend jaar, mag ik ook in de OP
Ik zeg dan ook nergens 'welke vakantie'.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had jij niet een dikke twee weken vrij?
Nee, jij bent nog geeneens noviet! Jij bent prenataalquote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
Yo boelers
Alles wat jij zegtquote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog geeneens noviet! Jij bent prenataal
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog geeneens noviet! Jij bent prenataal
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
Yo boelers
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fiscaal recht!!!!!!!! Dat kunnen ze beter domme irritante kutreken opleiding noemen.
d/t's.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:29 schreef Mastur het volgende:
Moeilijkste aspecten van Juridische Vaardigheden B?
Ik heb niets met OB, en als M het niet weet zie ik het somber in. Maar wat is je vraag?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Yreal het volgende:
He erik, hoe zit jij in de OB? Zit met een vraagje..
M wist het antwoord niet, A vindt mijn idee onzinnig...
quote:
Ik mag jou nu alquote:
Ho, ik zei dat ik het voor je kon uitzoeken als je er niet verder uit kwam maar dat ik het niet uit m'n hoofd wist. Vlegel!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Yreal het volgende:
He erik, hoe zit jij in de OB? Zit met een vraagje..
M wist het antwoord niet, A vindt mijn idee onzinnig...
Alles is irritant aan fiscaalquote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je dat al "irritant kutrekenen" vindt...
Dit zijn nog eens tekstenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ho, ik zei dat ik het voor je kon uitzoeken als je er niet verder uit kwam maar dat ik het niet uit m'n hoofd wist. Vlegel!
Ja, je wist het dus nietquote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ho, ik zei dat ik het voor je kon uitzoeken als je er niet verder uit kwam maar dat ik het niet uit m'n hoofd wist. Vlegel!
Mijn loon zegt iets anders.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles is irritant aan fiscaal!!!!!
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, je wist het dus nietMaar no offense hoor
Heb je uberhaupt weleens iets anders van fiscaal gezien dan een IB-box?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles is irritant aan fiscaal!!!!!
Lol. Easiest vak ever natuurlijk, maar toch wel even goed om te weten wat de kutste punten zijn.quote:
Heel goed die motivatiebrieven.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
Binnenkort maar eens een motivatiebrief () schrijven aan de RUG voor de opleiding.
Patser!quote:
Aaaah nee kom niet naar Groningenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
Binnenkort maar eens een motivatiebrief () schrijven aan de RUG voor de opleiding.
Nee, en ik snapte er de ballen vanquote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt weleens iets anders van fiscaal gezien dan een IB-box?
Ik wil mijn klanten hun recht op proceskostenvergoeding vooraf aan mij laten cederen. Scheelt weer rekeningen sturen. Maar nu zit ik met de waardering van dat recht. Het krijgt immers na afloop een waarde aan de hand van wat ik gedaan heb en of ik win.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb niets met OB, en als M het niet weet zie ik het somber in. Maar wat is je vraag?
In welk jaar zit je, 2e?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Patser!
[..]
Aaaah nee kom niet naar Groningen
Het is wat. Je wil zeker strafrecht doen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, en ik snapte er de ballen vanIk had een 5 op een tussentijdse opdracht
Mocht ik het tentamen niet maken
Wat ik me bedenk...wat is nu echt het probleem? Ik neem aan dat je jaaraangifte doet.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil mijn klanten hun recht op proceskostenvergoeding vooraf aan mij laten cederen. Scheelt weer rekeningen sturen. Maar nu zit ik met de waardering van dat recht. Het krijgt immers na afloop een waarde aan de hand van wat ik gedaan heb en of ik win.
Hoe gaat ik dat nou meenemen voor de btw en waardering in de boekhouding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |