Ja, ik heb het ook wel eens. Maar bij mij doet ie het altijd weer gewoon als je em even loskoppelt en weer vastkoppelt.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup, schijnt een bekend euvel te zijn lees ik her en der. Gebeurt nogal willekeurig blijkbaar
Neem dan ook een Surface en een Zune en een mail adres bij outlook.com woehahahahahaaaaaargggghhhhhhhhhhh *schuimbek*quote:Op maandag 7 januari 2013 12:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup, schijnt een bekend euvel te zijn lees ik her en der. Gebeurt nogal willekeurig blijkbaar
Click and Buy is heeeel karig inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2013 12:10 schreef eriksd het volgende:
iTunes. Gebruik ik niet meer. Click and buy ook niet meer, stelletje afzetters
Hmm, naja probeer het straks nog een keertje (of twintigquote:Op maandag 7 januari 2013 12:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook wel eens. Maar bij mij doet ie het altijd weer gewoon als je em even loskoppelt en weer vastkoppelt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Neem dan ook een Surface en een Zune en een mail adres bij outlook.com woehahahahahaaaaaargggghhhhhhhhhhh *schuimbek*
Gelukkig is boterbartje gebannedquote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Neem dan ook een Surface en een Zune en een mail adres bij outlook.com woehahahahahaaaaaargggghhhhhhhhhhh *schuimbek*
Haha, heeel herkenbaar. Af en toe is iTunes echt best kut inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, naja probeer het straks nog een keertje (of twintig)
ik heb daarmee ooit wat gekocht. Ze hebben het 10tje nooit afgeschreven maar me wel gebanned.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:10 schreef eriksd het volgende:
iTunes. Gebruik ik niet meer. Click and buy ook niet meer, stelletje afzetters
Had je wel toegestaan dat ze van je rekening mochten afboeken? Ik had een keer niet op tijd geld teruggeboekt kreeg ik een aanmaning dat ik binnen 2 weken moest betalen inc administratiekosten van 15 euro anders zouden ze de deurwaarder wel even langssturenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb daarmee ooit wat gekocht. Ze hebben het 10tje nooit afgeschreven maar me wel gebanned.
niks van gehoordquote:Op maandag 7 januari 2013 12:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Had je wel toegestaan dat ze van je rekening mochten afboeken? Ik had een keer niet op tijd geld teruggeboekt kreeg ik een aanmaning dat ik binnen 2 weken moest betalen inc administratiekosten van 15 euro anders zouden ze de deurwaarder wel even langssturen
Ja, dat is wel een goed idee. Ik vraag me af wat voor arrest vragen we krijgen aangezien we door de weken heen alleen maar casseren kregen met daarbij arresten als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat ik straks eerst de argumentatievragen ga doen. Heb ik
Dat tenminste gehad.
Doe ik ook. Kan je hard op scoren volgens mijquote:Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat ik straks eerst de argumentatievragen ga doen. Heb ik
Dat tenminste gehad.
Jij bent ook eerstejaars?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:35 schreef omelette het volgende:
[..]
Doe ik ook. Kan je hard op scoren volgens mij
straks?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef eriksd het volgende:
Wanneer doen we eens een UvA meet eigenlijk?
Je moet ergens beginnen.. Kun je alvast wennen aan mensen om je heen als je straks een baan moet zoeken!quote:Op maandag 7 januari 2013 12:49 schreef Monnet het volgende:
Ik kom juist op een forum omdat ik mensenschuw ben!
Jawel. Dat argumentatiedeel kan niet veel voorstellen. Hoop niet dat ik het heel erg onderschat nuquote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nice, beetje vertrouwen in wat je ervoor hebt gedaan?
Ja, denk het wel, heb echt 10x die argumentatieleer vragencarrousel gemaakt en kreeg iedere keer 90/100, dus dat zit wel goed. Ik kijk nu alles nog een keer door. Ben echt heel benieuwd wat voor arrest we krijgen en wat voor vragen ze daarover gaan stellen.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef omelette het volgende:
[..]
Jawel. Dat argumentatiedeel kan niet veel voorstellen. Hoop niet dat ik het heel erg onderschat nuJij er klaar voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |