ik op 186quote:Op maandag 7 januari 2013 11:57 schreef Monnet het volgende:
Ik kom er net achter dat ik, als ik alle nog niet gehaalde vakken zou halen, in totaal op 183 punten uitkom. Gek.
Zelfs hier hoor je het.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:00 schreef Letstalk het volgende:
Jemig, dat luchtalarm hoor je wel zeg.
Het is toch allemaal ijdelheid want de Duitseeeeeers sie kommennnnnnnnnnnnnnnn.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als ik alles haal waar ik me komend semester voor heb ingeschreven, dan heb ik in totaal iets van 80 punten gehaald (allemaal 5 punts vakken en scriptie van 10). Alleen nog even navragen of ik de stage kan laten meetellen, dan kom ik waarschijnlijk op 90
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal ijdelheid want de Duitseeeeeers sie kommennnnnnnnnnnnnnnn.
ik schrik iedere maand weer eventjequote:Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal ijdelheid want de Duitseeeeeers sie kommennnnnnnnnnnnnnnn.
Nooit de logica ervan begrepen ook dat de overgangsvakken van bestuur- en strafprocesrecht 6 punten waard zijn, maar de oorspronkelijke vakken slechts 5quote:
Natuurlijk, ik zou er niet gaan zitten en waarschijnlijk gaat de conducteur je wel aanspraken maar ik zeg gewoon doen.quote:
Ligt aan wat voor trein je nu inzet. als de 1e klas stopcontacten heeft.... dan kan hetquote:
Indicatoren. Bij meervoudige argumentatie zie je dan zaken als "in de eerste plaats", "onder meer" etcetera, bij ondergeschikte argumentatie zie je dan zaken als "immers" en "daarom".quote:Op maandag 7 januari 2013 12:03 schreef Letstalk het volgende:
Iemand trouwens een goede tip hoe je gemakkelijk het verschil herkent tussen, meervoudige, ondergeschikte en nevenschikkende argumentatie?
Geeft continue de melding dat de synchronisatiesessie niet kan worden gestartquote:
Is dat de enige manier? Kak, dan moet ik die nog allemaal snel even doornemen. Bedankt!quote:Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Indicatoren. Bij meervoudige argumentatie zie je dan zaken als "in de eerste plaats", "onder meer" etcetera, bij ondergeschikte argumentatie zie je dan zaken als "immers" en "daarom".
Heb je je iApparaat al even opnieuw eraan gelegd?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geeft continue de melding dat de synchronisatiesessie niet kan worden gestart
Maar even googelen...
Yup, schijnt een bekend euvel te zijn lees ik her en der. Gebeurt nogal willekeurig blijkbaarquote:Op maandag 7 januari 2013 12:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Heb je je iApparaat al even opnieuw eraan gelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |