ik op 186quote:Op maandag 7 januari 2013 11:57 schreef Monnet het volgende:
Ik kom er net achter dat ik, als ik alle nog niet gehaalde vakken zou halen, in totaal op 183 punten uitkom. Gek.
Zelfs hier hoor je het.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:00 schreef Letstalk het volgende:
Jemig, dat luchtalarm hoor je wel zeg.
Het is toch allemaal ijdelheid want de Duitseeeeeers sie kommennnnnnnnnnnnnnnn.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als ik alles haal waar ik me komend semester voor heb ingeschreven, dan heb ik in totaal iets van 80 punten gehaald (allemaal 5 punts vakken en scriptie van 10). Alleen nog even navragen of ik de stage kan laten meetellen, dan kom ik waarschijnlijk op 90
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal ijdelheid want de Duitseeeeeers sie kommennnnnnnnnnnnnnnn.
ik schrik iedere maand weer eventjequote:Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal ijdelheid want de Duitseeeeeers sie kommennnnnnnnnnnnnnnn.
Nooit de logica ervan begrepen ook dat de overgangsvakken van bestuur- en strafprocesrecht 6 punten waard zijn, maar de oorspronkelijke vakken slechts 5quote:
Natuurlijk, ik zou er niet gaan zitten en waarschijnlijk gaat de conducteur je wel aanspraken maar ik zeg gewoon doen.quote:
Ligt aan wat voor trein je nu inzet. als de 1e klas stopcontacten heeft.... dan kan hetquote:
Indicatoren. Bij meervoudige argumentatie zie je dan zaken als "in de eerste plaats", "onder meer" etcetera, bij ondergeschikte argumentatie zie je dan zaken als "immers" en "daarom".quote:Op maandag 7 januari 2013 12:03 schreef Letstalk het volgende:
Iemand trouwens een goede tip hoe je gemakkelijk het verschil herkent tussen, meervoudige, ondergeschikte en nevenschikkende argumentatie?
Geeft continue de melding dat de synchronisatiesessie niet kan worden gestartquote:
Is dat de enige manier? Kak, dan moet ik die nog allemaal snel even doornemen. Bedankt!quote:Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Indicatoren. Bij meervoudige argumentatie zie je dan zaken als "in de eerste plaats", "onder meer" etcetera, bij ondergeschikte argumentatie zie je dan zaken als "immers" en "daarom".
Heb je je iApparaat al even opnieuw eraan gelegd?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geeft continue de melding dat de synchronisatiesessie niet kan worden gestart
Maar even googelen...
Yup, schijnt een bekend euvel te zijn lees ik her en der. Gebeurt nogal willekeurig blijkbaarquote:Op maandag 7 januari 2013 12:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Heb je je iApparaat al even opnieuw eraan gelegd?
Ja, ik heb het ook wel eens. Maar bij mij doet ie het altijd weer gewoon als je em even loskoppelt en weer vastkoppelt.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup, schijnt een bekend euvel te zijn lees ik her en der. Gebeurt nogal willekeurig blijkbaar
Neem dan ook een Surface en een Zune en een mail adres bij outlook.com woehahahahahaaaaaargggghhhhhhhhhhh *schuimbek*quote:Op maandag 7 januari 2013 12:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup, schijnt een bekend euvel te zijn lees ik her en der. Gebeurt nogal willekeurig blijkbaar
Click and Buy is heeeel karig inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2013 12:10 schreef eriksd het volgende:
iTunes. Gebruik ik niet meer. Click and buy ook niet meer, stelletje afzetters
Hmm, naja probeer het straks nog een keertje (of twintigquote:Op maandag 7 januari 2013 12:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook wel eens. Maar bij mij doet ie het altijd weer gewoon als je em even loskoppelt en weer vastkoppelt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Neem dan ook een Surface en een Zune en een mail adres bij outlook.com woehahahahahaaaaaargggghhhhhhhhhhh *schuimbek*
Gelukkig is boterbartje gebannedquote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Neem dan ook een Surface en een Zune en een mail adres bij outlook.com woehahahahahaaaaaargggghhhhhhhhhhh *schuimbek*
Haha, heeel herkenbaar. Af en toe is iTunes echt best kut inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, naja probeer het straks nog een keertje (of twintig)
ik heb daarmee ooit wat gekocht. Ze hebben het 10tje nooit afgeschreven maar me wel gebanned.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:10 schreef eriksd het volgende:
iTunes. Gebruik ik niet meer. Click and buy ook niet meer, stelletje afzetters
Had je wel toegestaan dat ze van je rekening mochten afboeken? Ik had een keer niet op tijd geld teruggeboekt kreeg ik een aanmaning dat ik binnen 2 weken moest betalen inc administratiekosten van 15 euro anders zouden ze de deurwaarder wel even langssturenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb daarmee ooit wat gekocht. Ze hebben het 10tje nooit afgeschreven maar me wel gebanned.
niks van gehoordquote:Op maandag 7 januari 2013 12:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Had je wel toegestaan dat ze van je rekening mochten afboeken? Ik had een keer niet op tijd geld teruggeboekt kreeg ik een aanmaning dat ik binnen 2 weken moest betalen inc administratiekosten van 15 euro anders zouden ze de deurwaarder wel even langssturen
Ja, dat is wel een goed idee. Ik vraag me af wat voor arrest vragen we krijgen aangezien we door de weken heen alleen maar casseren kregen met daarbij arresten als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat ik straks eerst de argumentatievragen ga doen. Heb ik
Dat tenminste gehad.
Doe ik ook. Kan je hard op scoren volgens mijquote:Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat ik straks eerst de argumentatievragen ga doen. Heb ik
Dat tenminste gehad.
Jij bent ook eerstejaars?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:35 schreef omelette het volgende:
[..]
Doe ik ook. Kan je hard op scoren volgens mij
straks?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef eriksd het volgende:
Wanneer doen we eens een UvA meet eigenlijk?
Je moet ergens beginnen.. Kun je alvast wennen aan mensen om je heen als je straks een baan moet zoeken!quote:Op maandag 7 januari 2013 12:49 schreef Monnet het volgende:
Ik kom juist op een forum omdat ik mensenschuw ben!
Jawel. Dat argumentatiedeel kan niet veel voorstellen. Hoop niet dat ik het heel erg onderschat nuquote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nice, beetje vertrouwen in wat je ervoor hebt gedaan?
Ja, denk het wel, heb echt 10x die argumentatieleer vragencarrousel gemaakt en kreeg iedere keer 90/100, dus dat zit wel goed. Ik kijk nu alles nog een keer door. Ben echt heel benieuwd wat voor arrest we krijgen en wat voor vragen ze daarover gaan stellen.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef omelette het volgende:
[..]
Jawel. Dat argumentatiedeel kan niet veel voorstellen. Hoop niet dat ik het heel erg onderschat nuJij er klaar voor?
Dan moet het goedkomen. Succes straksquote:Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, heb echt 10x die argumentatieleer vragencarrousel gemaakt en kreeg iedere keer 90/100, dus dat zit wel goed. Ik kijk nu alles nog een keer door. Ben echt heel benieuwd wat voor arrest we krijgen en wat voor vragen ze daarover gaan stellen.
Ik ben dinsdag en woensdag op de Poort.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef eriksd het volgende:
Wanneer doen we eens een UvA meet eigenlijk?
Morgen ben ik er ook denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag en woensdag op de Poort.
en vandaag?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag en woensdag op de Poort.
Feels Like Heaven?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef eriksd het volgende:
Stomme liedje van Fiction Factory al hele dag in mijn hoofd
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 7 januari 2013 13:10 schreef Tchock het volgende:
Woensdag trouwens college in BK.01, ben je daar ooit geweest Erik?
Juist.quote:
Ja, dat lijkt me ook, maar ik ken helemaal geen B-kelder.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Gewoon kelder denk ik?
Ik was in Den Haag, nu net thuis, even snel wat eten en dan werkenquote:
Ik ook nu, en ik vind het helemaal geen lekker plaatjequote:Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik nu ookHet is ook wel een lekker plaatje.
Twisting the bones until they snap.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook nu, en ik vind het helemaal geen lekker plaatje
Ja, hij was gister al gebanned, had een of andere onacceptabele post gepost ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha dan heeft 'ie iets goed fout gedaan want op 3 januari had hij twee dagen ban![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, hij was gister al gebanned, had een of andere onacceptabele post gepost ofzo.
bijzonder persoon is het tochquote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, hij was gister al gebanned, had een of andere onacceptabele post gepost ofzo.
Laat die mensen lekker.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:19 schreef Yreal het volgende:
ok, er is dus een tabje voor de afkortingen sectie van de vnw. Als je die erin plakt ben je wel een kneus
Wanneer heb je JvB? Heb je die module 100x gedaan?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, klopt. Best bijzonder inderdaad.
Om 14:00! Naja niet 100x maar wel vaak en iedere keer 100/100 of 90/100 dus moet wel goedkomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:21 schreef Giku het volgende:
Nou, dat tentamen kan wel overnieuw (burgerlijk 3). Te weinig verdiept in het rechtsvergelijkend onderdeel. Gelukkig zijn dat maar een paar arresten en een klein beetje literatuur, dus dat komt in de her wel goed.
Wil onderhand wel eens de uitslagen van tentamens van 17 december en 21 december. 9 Werkdagen wordt volgens mij ruim geïnterpreteerd (periode tussen kerst en o&n tellen niet mee oid?).
[..]
Wanneer heb je JvB? Heb je die module 100x gedaan?
Nog geen reden om je zo te gedragen, toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik zou het eerder op zijn leeftijd afschuiven, knul was pas 18 toch?
So? Mensen als pax en tchock zijn volgens mij echt niet veel ouderquote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Pax is denk ik ook 18. Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
So? Mensen als pax en tchock zijn volgens mij echt niet veel ouder
Omdat ik mij ook altijd zo volwassen gedraag?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Pax is denk ik ook 18. Hoe oud ben jij dan?
Dat is het.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat ik mij ook altijd zo volwassen gedraag?
Hoe spreek jij je gebruikersnaam eigenlijk uit? Eiriel? Eireal? Ieriel?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee ik vraag gewoon hoe oud je bent?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
J-r-ael... tenminste, zo had ik hem ooit opgevat.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoe spreek jij je gebruikersnaam eigenlijk uit? Eiriel? Eireal? Ieriel?
In de zin van:quote:Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
J-r-ael... tenminste, zo had ik hem ooit opgevat.
Volgens mij ben ik krap een half jaar ouderquote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Met George samen?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef eriksd het volgende:
Aretha heeft toch ook wel een goede stem zeg.
Who's zooming who.quote:
Raad eens wie mijn scriptie moet gaan begeleiden.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef Monnet het volgende:
Aernout Nieuwenhuisverstrooide professor pur sang. Heerlijk ongemakkelijk in de sociale contacten die man.
Samson?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Raad eens wie mijn scriptie moet gaan begeleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |