Dan moet het goedkomen. Succes straksquote:Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, heb echt 10x die argumentatieleer vragencarrousel gemaakt en kreeg iedere keer 90/100, dus dat zit wel goed. Ik kijk nu alles nog een keer door. Ben echt heel benieuwd wat voor arrest we krijgen en wat voor vragen ze daarover gaan stellen.
Ik ben dinsdag en woensdag op de Poort.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef eriksd het volgende:
Wanneer doen we eens een UvA meet eigenlijk?
Morgen ben ik er ook denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag en woensdag op de Poort.
en vandaag?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag en woensdag op de Poort.
Feels Like Heaven?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef eriksd het volgende:
Stomme liedje van Fiction Factory al hele dag in mijn hoofd
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 7 januari 2013 13:10 schreef Tchock het volgende:
Woensdag trouwens college in BK.01, ben je daar ooit geweest Erik?
Juist.quote:
Ja, dat lijkt me ook, maar ik ken helemaal geen B-kelder.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Gewoon kelder denk ik?
Ik was in Den Haag, nu net thuis, even snel wat eten en dan werkenquote:
Ik ook nu, en ik vind het helemaal geen lekker plaatjequote:Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik nu ookHet is ook wel een lekker plaatje.
Twisting the bones until they snap.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook nu, en ik vind het helemaal geen lekker plaatje
Ja, hij was gister al gebanned, had een of andere onacceptabele post gepost ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha dan heeft 'ie iets goed fout gedaan want op 3 januari had hij twee dagen ban![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, hij was gister al gebanned, had een of andere onacceptabele post gepost ofzo.
bijzonder persoon is het tochquote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, hij was gister al gebanned, had een of andere onacceptabele post gepost ofzo.
Laat die mensen lekker.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:19 schreef Yreal het volgende:
ok, er is dus een tabje voor de afkortingen sectie van de vnw. Als je die erin plakt ben je wel een kneus
Wanneer heb je JvB? Heb je die module 100x gedaan?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, klopt. Best bijzonder inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |