Om 14:00! Naja niet 100x maar wel vaak en iedere keer 100/100 of 90/100 dus moet wel goedkomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:21 schreef Giku het volgende:
Nou, dat tentamen kan wel overnieuw (burgerlijk 3). Te weinig verdiept in het rechtsvergelijkend onderdeel. Gelukkig zijn dat maar een paar arresten en een klein beetje literatuur, dus dat komt in de her wel goed.
Wil onderhand wel eens de uitslagen van tentamens van 17 december en 21 december. 9 Werkdagen wordt volgens mij ruim geïnterpreteerd (periode tussen kerst en o&n tellen niet mee oid?).
[..]
Wanneer heb je JvB? Heb je die module 100x gedaan?
Nog geen reden om je zo te gedragen, toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik zou het eerder op zijn leeftijd afschuiven, knul was pas 18 toch?
So? Mensen als pax en tchock zijn volgens mij echt niet veel ouderquote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Pax is denk ik ook 18. Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
So? Mensen als pax en tchock zijn volgens mij echt niet veel ouder
Omdat ik mij ook altijd zo volwassen gedraag?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Pax is denk ik ook 18. Hoe oud ben jij dan?
Dat is het.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat ik mij ook altijd zo volwassen gedraag?
Hoe spreek jij je gebruikersnaam eigenlijk uit? Eiriel? Eireal? Ieriel?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee ik vraag gewoon hoe oud je bent?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
J-r-ael... tenminste, zo had ik hem ooit opgevat.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoe spreek jij je gebruikersnaam eigenlijk uit? Eiriel? Eireal? Ieriel?
In de zin van:quote:Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
J-r-ael... tenminste, zo had ik hem ooit opgevat.
Volgens mij ben ik krap een half jaar ouderquote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Met George samen?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef eriksd het volgende:
Aretha heeft toch ook wel een goede stem zeg.
Who's zooming who.quote:
Raad eens wie mijn scriptie moet gaan begeleiden.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef Monnet het volgende:
Aernout Nieuwenhuisverstrooide professor pur sang. Heerlijk ongemakkelijk in de sociale contacten die man.
Samson?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Raad eens wie mijn scriptie moet gaan begeleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |