ik had het idee dat er schorsende werking was.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wanbetalen is vrij lastig. Om eerlijk te zijn denk ik dat eventuele proceskosten de last alleen maar zullen versterken.
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Rechtsgeschiedenis graveyard shift
Uiterst belabberd materiaal tot mijn beschikking staan.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ik moet er nog mee aan de gang, geef nu eerst de voorkeur aan bestuurs
Hoe leer je het dan? via het boek?
Op een of twee na geloof ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Ties02 het volgende:
Zijn dat ook alle adagia die we moeten leren?
Nee man niet doen gewoon gaan slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 03:06 schreef Mastur het volgende:
Nog eerstejaars die nacht doorhalen voor tentamen?
Moet wel want nog beheers de stof nog niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee man niet doen gewoon gaan slapen
Rechtsgeschiedenis 2 was leuk man, heb me kostelijk vermaakt met dat boek en de voorbeeldenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:33 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Uiterst belabberd materiaal tot mijn beschikking staan.
Samenvatting + oefenstof van JoHo
Werkgroepuitwerkingen + hc uitwerkingen van studeersnel
Alles uitgeprint van http://www.rjhbrink.eu/Berolini/adagia/adagia.htm (vrij nuttige informatie ondanks de gare layout)
Krijg spontaan zin in bestuursrecht als ik dit lees.
quote:
14.00quote:Op maandag 7 januari 2013 09:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog mensen met tentamens deze week?
Zo'n schema klinkt eerder als een reden om drugs te gebruiken.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:39 schreef Ryon het volgende:
Weer hondsvroeg moeten opstaan vandaag. Laatste dag om te leren voor het tentamen van morgen, een notitie te schrijven die dan ook ingeleverd moet worden en en vandaag is ook de eerste dag van het prakticum. Iets met drugsgebruik onder jongeren, altijd fijn.
quote:Op maandag 7 januari 2013 09:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo'n schema klinkt eerder als een reden om drugs te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |