Zo begon het bij mij ook vorig jaar volgens mij. Viel toch nog best tegen eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:54 schreef Yreal het volgende:
Bestuursrecht 1
week 1: bestuursorgaan
week 2: het besluit
week 3: belanghebbende
Als ik hier lager dan een 8 voor heb ga ik hard huilen
Dit dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook vorig jaar volgens mij. Viel toch nog best tegen eigenlijk.
Het begon vorig jaar zo makkelijk bij mij, maar ik kon de combinatie van drie vakken niet aan waardoor ik het boek amper had doorgenomen. Het moeilijke spul gaat nog komen.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:54 schreef Yreal het volgende:
Bestuursrecht 1
Zo begon het bij mij ook. Daarna ging de curve vrij strak omhoog.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:54 schreef Yreal het volgende:
Bestuursrecht 1
I want a new drug.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:17 schreef eriksd het volgende:
Wat heeft Huey Lewis soms toch strakke nummers.
Nou, een goed begin van het nieuwe jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 11:35 schreef Letstalk het volgende:
halllooooo
Geen bonuspunten voor JVB omdat ik vergeten ben in te leveren op Euphorus![]()
...quote:Op maandag 7 januari 2013 11:35 schreef Letstalk het volgende:
halllooooo
Geen bonuspunten voor JVB omdat ik vergeten ben in te leveren op Euphorus![]()
Ja, niet heel chill. Hopelijk is dat tentamen een beetje te doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, een goed begin van het nieuwe jaar
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook vorig jaar volgens mij. Viel toch nog best tegen eigenlijk.
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit dus.
Net als de tweede klas in de middelbare eigenlijk. Toen bleef ik ook zitten.
Dus niet onderschatten.
Ja, maar dit is het hele vakquote:Op maandag 7 januari 2013 11:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het begon vorig jaar zo makkelijk bij mij, maar ik kon de combinatie van drie vakken niet aan waardoor ik het boek amper had doorgenomen. Het moeilijke spul gaat nog komen.
niet op tijd weg gaan voor je tentamenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:39 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk geen vertraging met de bus straks, anders mis ik het tentamen nog.
Je moet ook ff opletten dat we in andere zalen hebben dan normaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:39 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk geen vertraging met de bus straks, anders mis ik het tentamen nog.
Minder stof = diepere tentamenvragen. Pas nou gewoon opquote:Op maandag 7 januari 2013 11:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, maar dit is het hele vak![]()
Vorig jaar voor bestuursrecht een 5, op het hbo een 7. Dus als dit al niet lukt...
Ohja, zag al zoiets vreemds staan. Wel gewoon zelfde gebouw toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:40 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Je moet ook ff opletten dat we in andere zalen hebben dan normaal.
Ja, dat wel!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, zag al zoiets vreemds staan. Wel gewoon zelfde gebouw toch?
De vragen van deze week zijn dezelfde als die van vorige jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Minder stof = diepere tentamenvragen. Pas nou gewoon op
bestaat niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 11:44 schreef eriksd het volgende:
Ik verheug mij nu al op Yreal en Algemene Rechtsleer.
Ik ook! Maar ga jij nu al weg dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, maar goed dat je het nog even zei. Ik blijk dus naar zaal 3 te moeten.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat tentamen van laatst? Daar hoopte je toch minimaal een 8 voor te hebben gehaald?quote:
Tezamen met strafproces heeft dat vak mij mijn cum laude gekost.quote:
Niet dat ik nu gewoon niks meer ga uitvoeren hequote:Op maandag 7 januari 2013 11:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar luister nou toch maar naar Tchock en pas gewoon op.
de nakijktermijn daarvan verloopt pas na de herkansingen van dat vak eind januariquote:Op maandag 7 januari 2013 11:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat tentamen van laatst? Daar hoopte je toch minimaal een 8 voor te hebben gehaald?
Nog steeds raar dat strafprocesrecht nu standaard in de bachelor zit, maar bijvoorbeeld handelsrecht of economisch perspectief niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tezamen met strafproces heeft dat vak mij mijn cum laude gekost.
Bus gaat om 12:12quote:Op maandag 7 januari 2013 11:47 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ga jij nu al weg dan?
Wauw dan ben je wel even onderweg, ik ga pas 13:30 weg, nog even langs de albert heijn voor sigaretten en red bull plus dextro want ik ben echt veel te moequote:
Bij ons heeft er ook al eens een nakijktermijn een inschrijvingstermijn gekruistquote:Op maandag 7 januari 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
de nakijktermijn daarvan verloopt pas na de herkansingen van dat vak eind januari
Ongeveer 1,5 uur nu inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2013 11:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wauw dan ben je wel even onderweg, ik ga pas 13:30 weg, nog even langs de albert heijn voor sigaretten en red bull plus dextro want ik ben echt veel te moe
Tentamens vlak voor de vakantie, nakijktermijn van 18 dagen op een onderwijsblok van 3 weken met aangrezend de tentamens van dat blok waarin de vorige tentamens moeten worden herkanst.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bij ons heeft er ook al eens een nakijktermijn een inschrijvingstermijn gekruist
Nee, je zou toch zeggen dat binnen dezelfde sectie daar over wordt gesproken.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tentamens vlak voor de vakantie, nakijktermijn van 18 dagen op een onderwijsblok van 3 weken met aangrezend de tentamens van dat blok waarin de vorige tentamens moeten worden herkanst.
Met 1 week inschrijftermijn. Iemand heeft daar niet echt over nagedacht.
Dat is geen Mop.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:55 schreef Tchock het volgende:
4% batterij nog en ik ben nog niet bij Weesp, janken
ga in de eerste klas stroom jattenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:55 schreef Tchock het volgende:
Heb je tentamen?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:55 schreef Tchock het volgende:
quote:
Dank!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ja succes allenHopelijk vandaag cijfer terug voor tekstanalyse.
Streber.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:57 schreef Monnet het volgende:
Ik kom er net achter dat ik, als ik alle nog niet gehaalde vakken zou halen, in totaal op 183 punten uitkom. Gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |