toch maar even quoten.....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen echt (zondag 6 januari 2013).. echt waar
vertel.......quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:46 schreef YUR het volgende:
Kolere, wat had ik deze cross onderschat zeg... Maar het is me weer gelukt om de finish te halen
Liefst met ontblote bast zodat er nog wat leuks te zien isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien moet je deze man eens bellen Jump. Zodat jullie, gewoon omdat het kan, een mannenloop kunnen organiseren: http://www.dehardloopkran(...)008:57&id=Mannenloop
ik heb geen behoefte aan een mannenloop. Doe mij maar een blik vrouwen in het startveld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien moet je deze man eens bellen Jump. Zodat jullie, gewoon omdat het kan, een mannenloop kunnen organiseren: http://www.dehardloopkran(...)008:57&id=Mannenloop
Moeders............quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Toen ik net begon met hardlopen was ik na een maand of anderhalf al aardig wat afgevallen. "Zo is het wel genoeg hoor." hoorde ik van m'n moeder terwijl ik nog een kilo of 10 kwijt moest om onder BMI <25 te komen.
Of wanneer ik vroeg in de ochtend (of laat in de avond) ging lopen was de reactie: "wtf ga je op dit tijdstip doen?"
ja wel, ook die zijn in mijn ogen aan vervanging toe, na bepaalde tijd neemt de veerkracht van het rubber gewoon afquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, dan mag ik m'n schoenen ook gaan vervangen zeker? Ik heb mijn schoenen in oktober 2011 gekocht. Of telt dat niet omdat ik nog maar 430km heb gelopen?
Er zaten meer venijnige (mul-zand) klimmetjes in dan waar ik op had geanticipeerd...En er zat 1 iets langer klimmetje in die je na de tweede keer ook flink ging voelen. En paardenpaden zijn ook nooit erg prettig, net zoals hele korte scherpe bochtjes. Jezelf steeds weer op gang moeten trekken e.d.quote:
Het probleem is dat er daar al te veel van zijn. Gemengde loopjes wil ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb de faas 700 wel een extreme voorvoetdwinger.quote:
Wegens een blessure, bijna burn-out mag ik weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef acalaca het volgende:
[..]
Moeders............
PS Cool dat je bent afgevallen!!
Binnenkort maar eens met m'n schoenen naar de winkel gaan...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja wel, ook die zijn in mijn ogen aan vervanging toe, na bepaalde tijd neemt de veerkracht van het rubber gewoon af
dat sloopt je inderdaad!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zaten meer venijnige (mul-zand) klimmetjes in dan waar ik op had geanticipeerd...En er zat 1 iets langer klimmetje in die je na de tweede keer ook flink ging voelen. En paardenpaden zijn ook nooit erg prettig, net zoals hele korte scherpe bochtjes. Jezelf steeds weer op gang moeten trekken e.d.
Al met al had ik m een stuk minder zwaar verwacht. Maar nu ik mijn tijden bekijk, ben ik niet eens ontevreden. Al zat ik er in de laatste ronde wel écht doorheen
Rug begon wat te zeuren vanaf het begin van ronde 2 (van 4), maar uiteindelijk ging het wel okquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat sloopt je inderdaad!
en je rug oke?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Rug begon wat te zeuren vanaf het begin van ronde 2 (van 4), maar uiteindelijk ging het wel ok
ligt er aan wat je excuus is om nu niet te lopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:20 schreef Pecoso het volgende:
Nu even gaan lopen of toch maar morgenochtend? Twijfels.
Jullie hebben er toch geen blessures bij opgelopen hoop ik?!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef GotC het volgende:
Quoi en ik hebben ook érg hard aangemoedigd vandaag.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ligt er aan wat je excuus is om nu niet te lopenbetter be good!
Het scheelde weinig!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jullie hebben er toch geen blessures bij opgelopen hoop ik?!
quote:
haha, komt bekend voor....een HM wordt op een gegeven moment gewoon, ik denk dat het "naar toe leven" vaak ook gezonde spanning is maar nu weet je sowieso dat je deze afstand aan kuntquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef YUR het volgende:
Heb vandaag ook mn startnummer voor de Halve van Egmond ontvangen. Ze hebben zelfs mijn voornaam goed gespeld
Het gekke is... dit wordt pas mijn derde HM en mn tweede HM sinds ik serieus loop. Maar ik leef er helemaal niet naartoe, zoals ik dat wel deed voor die in Amsterdam
Dat klopt wel..en dit keer weet ik ook al dat ik sowieso geen PR ga lopen, alleen door het parcours alquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
haha, komt bekend voor....een HM wordt op een gegeven moment gewoon, ik denk dat het "naar toe leven" vaak ook gezonde spanning is maar nu weet je sowieso dat je deze afstand aan kunt
Ja, jullie waren vandaag weer erg belangrijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef GotC het volgende:
http://www.loopreizen.nl/overzicht_reizen.asp?isocode=NZquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef GotC het volgende:
Oh ja, grappige website voor de reizende hardlopers onder ons: www.loopreizen.nl
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
really...... was er echt niets anders te vinden
al ge-editquote:
Ze moeten iets kiezen denk ik? Geen idee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
al ge-edit
als je dan toch 5.000 euro uit geef om een marathon in NZ te lopen dan zijn er wel mooiere te vinden dan de Rotorua marathon
ja maar je mag volgens mijn wel verwachten dat ze een beetje hun huiswerk doen en een marathon uitkiezen die echt "onvergetelijk" isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze moeten iets kiezen denk ik? Geen idee.
Daarnaast, lekker lopen in al die dampen daar in Rotoruaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar je mag volgens mijn wel verwachten dat ze een beetje hun huiswerk doen en een marathon uitkiezen die echt "onvergetelijk" is
ik wilde het niet zeggen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarnaast, lekker lopen in al die dampen daar in Rotorua![]()
Toen ik weer in Nederland m'n koffer opentrok, rook ik het nog steedsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen...
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:02 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Naast een hardloopwedstrijd![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:02 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Naast een hardloopwedstrijd![]()
Er zit bij jou in de buurt een nieuwe hardloopwinkel bij de sportvelden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wegens een blessure, bijna burn-out mag ik weer opnieuw beginnen.
[..]
Binnenkort maar eens met m'n schoenen naar de winkel gaan...
Nog suggesties voor schoenen? Ik heb momenteel neutrale schoenen (geadviseerd na video-analyse).
Tof!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Er zit bij jou in de buurt een nieuwe hardloopwinkel bij de sportvelden.
Zelf heb ik vandaag brooks pure cadance aangeschaft. Moel 2012 dus met een leuke korting van 20%?
Weet jij hoe die winkel heet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zelf heb ik vandaag brooks pure cadance aangeschaft. Moel 2012 dus met een leuke korting van 20%?
Jij bent goed bezigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
GotC, als je dan toch aan het rondkijken ben voor een kadootje voor YUR na het behalen van Rotterdam is zoiets misschien wel iets leuks
http://www.hrdlpn.nl/hardloopvakantie/
Jaloers! Maar vast geen rozequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
die vrouwen hebben soms even een voorzetje nodig...quote:
Whehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
enigzins herkenning.... MAMIL's
http://www.nzherald.co.nz(...)=1&objectid=10857475
WAT?! Ga jij eens heel snel naar buitenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mooi gelopen Pecoso!
nu zelf ook maar eens aan de slag want ik zou anderhalf uur geleden al
Geniaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
enigzins herkenning.... MAMIL's
http://www.nzherald.co.nz(...)=1&objectid=10857475
Thanks!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Was even zoeken.
http://www.rdss.nl/hardloopspeciaalzaak-utrecht
En óf we dat hebben gedaan!en dat was best nodig, die support En het was nog gezellig ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef GotC het volgende:
Het is dat Den Haag zo ver is, anders zou ik ook bij HAAG komen trainen. Ik ben dol op biertjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
En óf we dat hebben gedaan!en dat was best nodig, die support En het was nog gezellig ook![]()
![]()
De biertjes bij HAAG zijn voortgezet ergens anders. Resultaat is dat het lontje nu op is
Gelukkig hebben ze op meerdere plaatsen in Nederland biertjes!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is dat Den Haag zo ver is, anders zou ik ook bij HAAG komen trainen. Ik ben dol op biertjes.
Haha, ja, dat wel. Ze hebben bij de vereniging die ik ga joinen elk jaar een bockbieravond, dat is alvast een goed tekenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze op meerdere plaatsen in Nederland biertjes!
ik denk dat de verkoper stiekum een Fok!ker isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:54 schreef GotC het volgende:
TWC, had je ook nog zo'n videoanalyse gedaan of zelf uitgezocht? Anders is het wel heel toevallig dat ze je die hebben aangemeten
Beetje van beide. Zelf over begonnen dat ik er wel veel positieve verhalen over had gehoord. Videoanalyse gedaan en de cadance paste het best bij mij als ik meer voor naturalrunning wou gaan. Saucony had nog wel wat en asics een paar nieuwe modellen. En ik wou weer eens wat anders proberen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:54 schreef GotC het volgende:
TWC, had je ook nog zo'n videoanalyse gedaan of zelf uitgezocht? Anders is het wel heel toevallig dat ze je die hebben aangemeten
Joe, ze is er ook een aantal keer als ik loop! Eens kijken of ik de puf heb om het spandoek te spottenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Quoi het volgende:
Mooi verhaal. GotC en ik was het al opgevallen, maar meneer Q begon ook over de mevrouw met dit spandoek, die vanmiddag ook stond aan te moedigen:
[ afbeelding ]
Daar hoort dus een verhaal bij! Zie hier (en ctrl-f op "kanjersupport")
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geniaal.
Heb jij trouwens ooit real-life Kea's gezien daar in N-Z? Zag ze laatst in een filmpje, wat een hilarische en slimme vogels vandalen.Wat dat betreft moet de loopomgeving en natuur daar echt geweldig zijn!
[ afbeelding ]
Ik denk dat een pinguin nog slechter vliegt dan hardloopt.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:08 schreef Jumparound het volgende:
Misschien kan je ze leren mee te vliegen rd...
het is wel BBQ-seizoenquote:Op zondag 6 januari 2013 08:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik denk dat een pinguin nog slechter vliegt dan hardloopt.
Mag ik vragen waarom precies?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:52 schreef YUR het volgende:
Ik heb voor iedereen in dit topic veel respect, maar voor kluizenaar en Swets nét een beetje meer
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:46 schreef YUR het volgende:
Kolere, wat had ik deze cross onderschat zeg... Maar het is me weer gelukt om de finish te halen
Ja hoor, dat magquote:Op zondag 6 januari 2013 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom precies?
En Kluizenaar, beetje laat, maar alsnog, dikke
Ah ok. Ik snap.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag
Vanwege de grote lichaamsveranderingen die gaande zijn of zijn geweest
Natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 08:33 schreef YUR het volgende:
Lieve Guppy, mag ik weer worden toegevoegd in de op?
23 maart 2013 - Arcade Halve Marathon (Naaldwijk)
• YUR - HM
Maar ze probeert er wel wat aan te doen, ook al beweegt ze niet elegantquote:Op zondag 6 januari 2013 08:43 schreef hatsaflats het volgende:
Zometeen LDL, met nadruk op langzaam.
Ik kwam gisteren een hardlopende vrouw tegen met zwaar overgewicht. Dat lijkt me écht geen pretje. Niet alleen de gigantische extra belasting op je gewrichten lijkt me naar, maar ook die vetkwabben die bij elke stap heen en weer zwiepen. Volgens mij is het dan idd echt een beproeving.
Precies!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Maar ze probeert er wel wat aan te doen, ook al beweegt ze niet elegant
hij beweert ook niets andersquote:
sryquote:Op zondag 6 januari 2013 09:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zij![]()
Maar het was idd ook vooral een puntje van bewondering
Wat jammer!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Volgens mij loopt Semmie vandaag nietnog steeds last van haar blessure als ik het goed heb
Verstandig besluitquote:Op zondag 6 januari 2013 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Volgens mij loopt Semmie vandaag nietnog steeds last van haar blessure als ik het goed heb
Spannend!quote:Op zondag 6 januari 2013 08:58 schreef Jumparound het volgende:
Succes hats!
Morgen mag ik weer, dinsdag bezoek aan fysio. Dan zal de knoop worden doorgehakt hoe realistisch het is om in Barça te starten... spannend hoor
Ik ga vragen of ik een maandje met zijn loopgroep mee mag lopen..
Straks bezoek aan een super mooi hardloopgebied (waterleidingduinen). Maarja, rustdag he:)
En ik wordt gek van elk puntje in de buurt van m'n knieën. Ik weet dat ik dat altijd wel heb gehad, maar ik bekijk nu alles zo van... shit, het zal toch geen overbelasting zijn, fuck, het is toch geen overbelasting... argh
Verstandig maar jammerquote:Op zondag 6 januari 2013 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |