Mag ik vragen waarom precies?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:52 schreef YUR het volgende:
Ik heb voor iedereen in dit topic veel respect, maar voor kluizenaar en Swets nét een beetje meer
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:46 schreef YUR het volgende:
Kolere, wat had ik deze cross onderschat zeg... Maar het is me weer gelukt om de finish te halen
Ja hoor, dat magquote:Op zondag 6 januari 2013 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom precies?
En Kluizenaar, beetje laat, maar alsnog, dikke
Ah ok. Ik snap.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag
Vanwege de grote lichaamsveranderingen die gaande zijn of zijn geweest
Natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 08:33 schreef YUR het volgende:
Lieve Guppy, mag ik weer worden toegevoegd in de op?
23 maart 2013 - Arcade Halve Marathon (Naaldwijk)
• YUR - HM
Maar ze probeert er wel wat aan te doen, ook al beweegt ze niet elegantquote:Op zondag 6 januari 2013 08:43 schreef hatsaflats het volgende:
Zometeen LDL, met nadruk op langzaam.
Ik kwam gisteren een hardlopende vrouw tegen met zwaar overgewicht. Dat lijkt me écht geen pretje. Niet alleen de gigantische extra belasting op je gewrichten lijkt me naar, maar ook die vetkwabben die bij elke stap heen en weer zwiepen. Volgens mij is het dan idd echt een beproeving.
Precies!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Maar ze probeert er wel wat aan te doen, ook al beweegt ze niet elegant
hij beweert ook niets andersquote:
sryquote:Op zondag 6 januari 2013 09:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zij![]()
Maar het was idd ook vooral een puntje van bewondering
Wat jammer!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Volgens mij loopt Semmie vandaag nietnog steeds last van haar blessure als ik het goed heb
Verstandig besluitquote:Op zondag 6 januari 2013 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Volgens mij loopt Semmie vandaag nietnog steeds last van haar blessure als ik het goed heb
Spannend!quote:Op zondag 6 januari 2013 08:58 schreef Jumparound het volgende:
Succes hats!
Morgen mag ik weer, dinsdag bezoek aan fysio. Dan zal de knoop worden doorgehakt hoe realistisch het is om in Barça te starten... spannend hoor
Ik ga vragen of ik een maandje met zijn loopgroep mee mag lopen..
Straks bezoek aan een super mooi hardloopgebied (waterleidingduinen). Maarja, rustdag he:)
En ik wordt gek van elk puntje in de buurt van m'n knieën. Ik weet dat ik dat altijd wel heb gehad, maar ik bekijk nu alles zo van... shit, het zal toch geen overbelasting zijn, fuck, het is toch geen overbelasting... argh
Verstandig maar jammerquote:Op zondag 6 januari 2013 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |