haha, komt bekend voor....een HM wordt op een gegeven moment gewoon, ik denk dat het "naar toe leven" vaak ook gezonde spanning is maar nu weet je sowieso dat je deze afstand aan kuntquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef YUR het volgende:
Heb vandaag ook mn startnummer voor de Halve van Egmond ontvangen. Ze hebben zelfs mijn voornaam goed gespeld
Het gekke is... dit wordt pas mijn derde HM en mn tweede HM sinds ik serieus loop. Maar ik leef er helemaal niet naartoe, zoals ik dat wel deed voor die in Amsterdam
Dat klopt wel..en dit keer weet ik ook al dat ik sowieso geen PR ga lopen, alleen door het parcours alquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
haha, komt bekend voor....een HM wordt op een gegeven moment gewoon, ik denk dat het "naar toe leven" vaak ook gezonde spanning is maar nu weet je sowieso dat je deze afstand aan kunt
Ja, jullie waren vandaag weer erg belangrijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef GotC het volgende:
Quoi en ik hebben ook érg hard aangemoedigd vandaag.
http://www.loopreizen.nl/overzicht_reizen.asp?isocode=NZquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef GotC het volgende:
Oh ja, grappige website voor de reizende hardlopers onder ons: www.loopreizen.nl
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
really...... was er echt niets anders te vinden
al ge-editquote:
Ze moeten iets kiezen denk ik? Geen idee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
al ge-edit
als je dan toch 5.000 euro uit geef om een marathon in NZ te lopen dan zijn er wel mooiere te vinden dan de Rotorua marathon
ja maar je mag volgens mijn wel verwachten dat ze een beetje hun huiswerk doen en een marathon uitkiezen die echt "onvergetelijk" isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze moeten iets kiezen denk ik? Geen idee.
Daarnaast, lekker lopen in al die dampen daar in Rotoruaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar je mag volgens mijn wel verwachten dat ze een beetje hun huiswerk doen en een marathon uitkiezen die echt "onvergetelijk" is
ik wilde het niet zeggen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarnaast, lekker lopen in al die dampen daar in Rotorua![]()
Toen ik weer in Nederland m'n koffer opentrok, rook ik het nog steedsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen...
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:02 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Naast een hardloopwedstrijd![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:02 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Naast een hardloopwedstrijd![]()
Er zit bij jou in de buurt een nieuwe hardloopwinkel bij de sportvelden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wegens een blessure, bijna burn-out mag ik weer opnieuw beginnen.
[..]
Binnenkort maar eens met m'n schoenen naar de winkel gaan...
Nog suggesties voor schoenen? Ik heb momenteel neutrale schoenen (geadviseerd na video-analyse).
Tof!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Er zit bij jou in de buurt een nieuwe hardloopwinkel bij de sportvelden.
Zelf heb ik vandaag brooks pure cadance aangeschaft. Moel 2012 dus met een leuke korting van 20%?
Weet jij hoe die winkel heet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zelf heb ik vandaag brooks pure cadance aangeschaft. Moel 2012 dus met een leuke korting van 20%?
Jij bent goed bezigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
GotC, als je dan toch aan het rondkijken ben voor een kadootje voor YUR na het behalen van Rotterdam is zoiets misschien wel iets leuks
http://www.hrdlpn.nl/hardloopvakantie/
Jaloers! Maar vast geen rozequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
die vrouwen hebben soms even een voorzetje nodig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |