Whehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
enigzins herkenning.... MAMIL's
http://www.nzherald.co.nz(...)=1&objectid=10857475
WAT?! Ga jij eens heel snel naar buitenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mooi gelopen Pecoso!
nu zelf ook maar eens aan de slag want ik zou anderhalf uur geleden al
Geniaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
enigzins herkenning.... MAMIL's
http://www.nzherald.co.nz(...)=1&objectid=10857475
Thanks!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Was even zoeken.
http://www.rdss.nl/hardloopspeciaalzaak-utrecht
En óf we dat hebben gedaan!en dat was best nodig, die support En het was nog gezellig ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef GotC het volgende:
Quoi en ik hebben ook érg hard aangemoedigd vandaag.
Het is dat Den Haag zo ver is, anders zou ik ook bij HAAG komen trainen. Ik ben dol op biertjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
En óf we dat hebben gedaan!en dat was best nodig, die support En het was nog gezellig ook![]()
![]()
De biertjes bij HAAG zijn voortgezet ergens anders. Resultaat is dat het lontje nu op is
Gelukkig hebben ze op meerdere plaatsen in Nederland biertjes!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is dat Den Haag zo ver is, anders zou ik ook bij HAAG komen trainen. Ik ben dol op biertjes.
Haha, ja, dat wel. Ze hebben bij de vereniging die ik ga joinen elk jaar een bockbieravond, dat is alvast een goed tekenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze op meerdere plaatsen in Nederland biertjes!
ik denk dat de verkoper stiekum een Fok!ker isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:54 schreef GotC het volgende:
TWC, had je ook nog zo'n videoanalyse gedaan of zelf uitgezocht? Anders is het wel heel toevallig dat ze je die hebben aangemeten
Beetje van beide. Zelf over begonnen dat ik er wel veel positieve verhalen over had gehoord. Videoanalyse gedaan en de cadance paste het best bij mij als ik meer voor naturalrunning wou gaan. Saucony had nog wel wat en asics een paar nieuwe modellen. En ik wou weer eens wat anders proberen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:54 schreef GotC het volgende:
TWC, had je ook nog zo'n videoanalyse gedaan of zelf uitgezocht? Anders is het wel heel toevallig dat ze je die hebben aangemeten
Joe, ze is er ook een aantal keer als ik loop! Eens kijken of ik de puf heb om het spandoek te spottenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Quoi het volgende:
Mooi verhaal. GotC en ik was het al opgevallen, maar meneer Q begon ook over de mevrouw met dit spandoek, die vanmiddag ook stond aan te moedigen:
[ afbeelding ]
Daar hoort dus een verhaal bij! Zie hier (en ctrl-f op "kanjersupport")
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geniaal.
Heb jij trouwens ooit real-life Kea's gezien daar in N-Z? Zag ze laatst in een filmpje, wat een hilarische en slimme vogels vandalen.Wat dat betreft moet de loopomgeving en natuur daar echt geweldig zijn!
[ afbeelding ]
Ik denk dat een pinguin nog slechter vliegt dan hardloopt.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:08 schreef Jumparound het volgende:
Misschien kan je ze leren mee te vliegen rd...
het is wel BBQ-seizoenquote:Op zondag 6 januari 2013 08:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik denk dat een pinguin nog slechter vliegt dan hardloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |