SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
GefeuliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 1ste animes waren in Januari/Februari 1992(wel Franstalig dub)![]()
Eindelijk 7000 posts![]()
JJBA ep 13 RAWDit is nu een verkapt Supertux is jarig topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit is nu een verkapt Supertux is jarig topic.Nu weet ik wie Supertux is,maar check mijn profiel voor mijn echte naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Reambo is ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nu weet ik wie Supertux is,maar check mijn profiel voor mijn echte naam![]()
![]()
Reambo is ook goedOh ja net zoals die beroemde acteurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En president![]()
Kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh ja net zoals die beroemde acteur
En president
quote:
*rent even weg*quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en een afkorting voor waarlijk, verrassend, uitgesloten (want Japan).
Nog lekkerder uit Chiaki Omigawa's mond.
Eindelijk 7000 posts![]()
JJBA ep 13 RAWFeli.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
dankquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zag het op Tokyo MX stream!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 05-01-2013 02:42:47 ]
Binnenkort heb je dus geen zulke dingen meer op huidige manier(1x raden waarom en wie)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:58 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(classic)
Oh Japan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 05-01-2013 07:17:49 ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Eens! Kwam wel iets trager op gang.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef .Cake. het volgende:
Damn, ik begin er een beetje spijt van te krijgen dat ik Robotics;Notes niet heb gekozen voor Animees. Deze serie is goed!
Achteraf gezien best tragisch. Het was als een tentoonstelling van Satoshi Kon's oeuvre, een oeuvre dat in ieder geval vooralsnog incompleet blijft. Wij zullen de film waarvoor de detective een kaartje kocht voorlopig niet kunnen zien. Terwijl ze bij Madhouse dingen als BTOOOM! zullen blijven maken in plaats van iets ambitieus als Yume Miru Kikai.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:43 schreef .Cake. het volgende:
Net Paprika afgekeken... ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen met hoe onnavolgbaar die film is. Raar zeker, maar niet slecht! Ik hou er wel van als mijn anime dit soort gekke experimenten uitvoert. Zelfde reden dat ik Summer Wars ook zo leuk vond, al die random shit die mensen bedenken!
De cameo's van Kon's andere films op het einde was ook wel leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Perfect Blue, Millenium Actress en Tokyo Godfathers)
Ah de railgun ova, van de week nog gezien jammergenoeg te weinig satenquote:
Shinsekay Yori is geweldig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het was al wel bekend dat de samenleving in Shinsekai Yori messed up is, maar deze episode legde het er nog eens dik boven op hoe messed up het is. Eindelijk weer een toffe episode, ik hoop dat het vanaf nu ook wat leuker blijft.
Ja klopt, maar nu gaat 'ie lekker! Het is niet alleen het verhaal, het zijn ook dingen als hoe realistisch AR enzo verwerkt zijn in de serie, wat zeker wel de richting is waar we heen zullen gaan over een jaar of tien/vijftien (weet niet precies meer wanneer R;N zich afspeelt). Plus het ziet er gewoon goed uit. En de verwerking van die internetspraak van die Frau is ook grappig, iets dergelijks was ook in Steins;Gate, maakt het nt eventjes wat leuker. Relateren enzo, jwz!quote:
Verklaar je nader, ik vond het namelijk redelijke saaie episodes hebben die echt nergens over gingen. Dit is niet een verhaal wat je in 12/13 eps er door heen kan rushen, dus zelfs die eps zullen uiteindelijk wel hun bijdrage hebben gehad, maar dat kan ik er nu nog niet uit halen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Shinsekay Yori is geweldig.
[..]
Ja klopt, maar nu gaat 'ie lekker! Het is niet alleen het verhaal, het zijn ook dingen als hoe realistisch AR enzo verwerkt zijn in de serie, wat zeker wel de richting is waar we heen zullen gaan over een jaar of tien/vijftien (weet niet precies meer wanneer R;N zich afspeelt). Plus het ziet er gewoon goed uit. En de verwerking van die internetspraak van die Frau is ook grappig, iets dergelijks was ook in Steins;Gate, maakt het nt eventjes wat leuker. Relateren enzo, jwz!
Toegegeven, de vorige aflevering was inderdaad beetje saai, maar die daarvoor vond ik juist weer erg goed. Deze serie gaat langzaam zoals je zelf zegt en elke aflevering draagt bij aan de opbouw van deze wereld. Jij was niet tot de conclusie gekomen dat deze wereld zo messed up is als hij is zonder al die nuances die we terugzien. Daar gaat redelijk wat tijd inzitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Verklaar je nader, ik vond het namelijk redelijke saaie episodes hebben die echt nergens over gingen. Dit is niet een verhaal wat je in 12/13 eps er door heen kan rushen, dus zelfs die eps zullen uiteindelijk wel hun bijdrage hebben gehad, maar dat kan ik er nu nog niet uit halen.
Maoyuu Maou Yuusha. Gisteren is episode 1 geaired.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*lekkere dutje gedaan*
[..]
Niemand weet naam van die anime??
Nu je het zegt, het wisselt zich wel af in de episodes. De ene episode vertelt je meer, en de andere episode brengt dat dan weer in beeld. Ik heb het licht weer gezien hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Toegegeven, de vorige aflevering was inderdaad beetje saai, maar die daarvoor vond ik juist weer erg goed. Deze serie gaat langzaam zoals je zelf zegt en elke aflevering draagt bij aan de opbouw van deze wereld. Jij was niet tot de conclusie gekomen dat deze wereld zo messed up is als hij is zonder al die nuances die we terugzien. Daar gaat redelijk wat tijd inzitten.
Aha, hier de manga dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maoyuu Maou Yuusha. Gisteren is episode 1 geaired.
[..]
Nu je het zegt, het wisselt zich wel af in de episodes. De ene episode vertelt je meer, en de andere episode brengt dat dan weer in beeld. Ik heb het licht weer gezien hoor..
Blij dat ik je van dienst kon zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het wisselt zich wel af in de episodes. De ene episode vertelt je meer, en de andere episode brengt dat dan weer in beeld. Ik heb het licht weer gezien hoor..
YUUUP! (sorry, net storage wars gekeken tijdens het eten)quote:
is goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Blij dat ik je van dienst kon zijn
[..]
YUUUP! (sorry, net storage wars gekeken tijdens het eten)
De manga schijnt mooier te zijn dan de anime. Misschien dat ik m vanavond nog check.
Nu eerst anderhalf uur Nekomonogatari! Ik wens niet gestoord te worden
Ik wist de naamquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*lekkere dutje gedaan*
[..]
Niemand weet naam van die anime??
quote:The protagonist, Kidou Eita, is a high school freshman with excellent grades and a disdain for love. He used to live a regular school life with his childhood friend, Harusaki Chiwa, a girl who's nearly a sister to him, but then one day the school's most beautiful girl, Natsukawa Masuzu, confesses to him. However, her true desire is only to fool the eyes of other and pretend to be a couple. With a certain secret of his in Masuzu's hands, Eita is forced to play along… But a fierce battle over Eita begins as his ex-girlfriend, Himeka, and his fianc, Ai, join the fray!!
Moest het je even laten wetenquote:
Sushi besteld dus ik moet nog even wachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo lekker gewokt net tijd voor muh animes
http://myanimelist.net/anime/9260/Kizumonogatariquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef .Cake. het volgende:
Aan het einde van Nekomonogatari Black, na de aftiteling... seizoen twee van de Monogatari series?
Weet iemand wat ze daar precies mee bedoelen? Vervolg op Bakemonogatari en Nekomonogatari White?
Ja die wist ik, maar daar wordt geen vermelding van gemaakt aan het einde van Nekomonogatari.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime/9260/Kizumonogatari
KORE WA ZOMBIEquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waar ben ik nou weer in beland
[ afbeelding ]
S1 was "leuk", maar S2 heb ik gedropt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waar ben ik nou weer in beland
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
S1 was "leuk", maar S2 heb ik gedropt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus even voor de duidelijkheid.... Ik heb maandag nog vakantie
Dat is Zenmonogatari.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja die wist ik, maar daar wordt geen vermelding van gemaakt aan het einde van Nekomonogatari.
Ze hebben het specifiek over nieuwe arcs met alle meisjes.
Nu al? Ik wacht nog steeds tot gg klaar is met (of begint aan) afleveringen 23 en 24 van Jormungand.quote:
Ik moet de laatste nog zien... Maar dit is een zeer fijne wegkijkanimequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nu al? Ik wacht nog steeds tot gg klaar is met (of begint aan) afleveringen 23 en 24 van Jormungand.
Goede cliffhanger in de laatste epsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moet de laatste nog zien... Maar dit is een zeer fijne wegkijkanime
Oh fuck,gainaxing animequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm tamako market wordt gesubt door
Commie
Doki
Hadena
Dat word of Doki of commie hopelijk is doki sneller deze keer.
En dit is het seizoen van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dankequote:Op zondag 6 januari 2013 00:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
WTF,je bent 8 jaar en 1 dag jonger dan mij![]()
Feli![]()
![]()
Aha die trucquote:
Ik werd volwassen toen ik 19 wasquote:
Gratz!!!!quote:
Gratz!!!!!!quote:
Omdat we het niet wistenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef wdn het volgende:
En waarom hebben jullie MIJ niet gefeliciteerd?
quote:
Was wel gisteren(altijd 5 Juanri )quote:
Hoezo?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef wdn het volgende:
Staat anders in mijn profielquote:
Tja, alsnog gefeliciteerd. Ik heb mijn verjaardag niet in mijn profiel staan, dus toen het bijna zover was ging ik attention whoren.quote:
Je mag ons altijd meer vertellen hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef wdn het volgende:
Oh en sinds 2 januari werk in 22 jaar waar ik nu werk.
Ook iets waarmee jullie me niet feliciteerden.
Lijkt wel alsof jullie me niet willen kennen
Zie mijn profiel?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je mag ons altijd meer vertellen hoor
En 22 jaar al? Hoe oud ben je dan geworden?
Ik moet vaker profielen gaan bekijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Zie mijn profiel?
16.12.1968. You do the math
(is mijn eerste en enige werkgever tot nu toe)
wdn is ouder dan mijn vader.quote:
44 dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je mag ons altijd meer vertellen hoor
En 22 jaar al? Hoe oud ben je dan geworden?
Kloptquote:
Say what??quote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik moet vaker profielen gaan bekijken
[..]
wdn is ouder dan mijn vader.
Mijn vader was er vroeg bij.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
44 dus.
[..]
Klopt
[..]
Say what??
Gelukkig wel.quote:
Heh, grappig.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:37 schreef wdn het volgende:
Ik heb een vriendin (niet een relatie) die is op 16.12.1969 geboren
Oh dat is wel erg hardcorequote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heh, grappig.
Zeg, ik mag dan wel een watje zijn, maar videobanden heb ik ook nog wel hoor.
geneens cassettesquote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heh, grappig.
Zeg, ik mag dan wel een watje zijn, maar videobanden heb ik ook nog wel hoor.
Naja, dat super-VHS dan. Of weet ik veel hoe dat heette.
Zelfs al was ik nu 9 DAT zou ik dus NOOIT bekennen op een forumquote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Pokemon film op videoband bijvoorbeeld.De Reddertjes, een Luizenleven, etc
Tijdje terug alweerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef wdn het volgende:
Laat ik het nog erger maken: De Nederlandse dub. Ahahaha.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Zelfs al was ik nu 9 DAT zou ik dus NOOIT bekennen op een forum
And we have a winnerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:48 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb hier een videoband van: The Super Mario Bros. Super Show! (TV Series 1989– ) - IMDb
pokemon of disney classics.. das nogal niet een verschilquote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Pokemon film op videoband bijvoorbeeld.De Reddertjes, een Luizenleven, etc
Ja, toen woonde ik nog thuis en keek ik dat elke keer. En nee, mijn eerste TV was een kleuren CRT.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar als Wdn van 1968 is dan heeft hij de bazen Kooten en bie meegemaakten een zwart wit tv gehad ?
Nee hoorquote:
Ja, dat is waar ook.quote:
9/11 kan ik me heel slecht herinneren. Ik had ook nog niet echt besef van de actualiteiten en dergelijke.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook.
Robbie, kun jij je eigenlijk 9/11 herinneren?Ge was toen nog net 5.
ik had jou eigenlijk wel in de 20 geschatquote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik voel me nu al steeds ouder worden, en dat terwijl ik nog geen 20 ben
Ik was aan het werk en had FOK! open staan.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook.
Robbie, kun jij je eigenlijk 9/11 herinneren?Ge was toen nog net 5, bijna 6.
Wel jammer dat dat je je weinig van de pre 9/11 wereld kan herinneren.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
9/11 kan ik me heel slecht herinneren. Ik had ook nog niet echt besef van de actualiteiten en dergelijke.
Waarom datquote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik had jou eigenlijk wel in de 20 geschat
Zo lang geleden is de tijd van een goed Cartoon Network nou ook nog weer niet. Zoals ik al zei, die tv die nu stuk naast mij staat, daar zat ik echt veel te vaak achter.quote:
Oh ik keek het niet vaak. Maar tegenwoordig is DisneyXD/Nickelodeon echt bagger programma's aan het uitzendenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo lang geleden is de tijd van een goed Cartoon Network nou ook nog weer niet. Zoals ik al zei, die tv die nu stuk naast mij staat, daar zat ik echt veel te vaak achter.
Doe maar! SAO is gewoon leuk.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:01 schreef AnimeFan het volgende:
Ik had SAO gedropt bij ep. 12 maar zit nu weer verder te kijken..
De locatie van de batcave?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:03 schreef Arashimashou het volgende:
Robin houdt overigens iets voor ons achter.
Nee, iets met geen single zijn en gescoord hebben oid. In POL, dus misschien betekent het daar iets anders.quote:
Nickelodeon doet het de laatste tijd wel goed met de nieuwe Ninja Turtels en de Legende van Korra. Disney heeft prima Marvel (Avengers, Spiderman etc.) spul om uit te zenden. En Cartoon Network een andere grote tekenfilmzender heeft ook best goed spul in Batman, Young Justice en Thundercats. En dan noem ik nog niet eens dingen als Adventure Time en andere goeie tekenfilms waar ik geen hol van af weet. Het is nu beter gesteld met die zenders dan 5 jaar geleden.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:01 schreef AnimeFan het volgende:
Ik had SAO gedropt bij ep. 12 maar zit nu weer verder te kijken..
[..]
Oh ik keek het niet vaak. Maar tegenwoordig is DisneyXD/Nickelodeon echt bagger programma's aan het uitzenden![]()
Rot toch op gast... echt.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik voel me nu al steeds ouder worden, en dat terwijl ik nog geen 20 ben
Ik was me klaar aan het maken om braaf vakken te gaan vullen die middag toen ik het hoorde. Kwam er nog een vent in de winkel naar mij toe die zweerde dat het een plot was om de n of andere schatkist leeg te roven, vandaar dat het Pentagon is aangevallen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik was aan het werk en had FOK! open staan.
Zag het. Liep naar de keuken (waar we een TV hadden staan) en pakte de AB (commentaar van een collega: "wat doe je?") en was net op tijd om het 2de vliegtuig te zien inslaan.
We hebben met aardig wat man daar naar zitten kijken.
Ik mag niet eens meer zeggen hoe oud ik me voel...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Rot toch op gast... echt.
[..]
Ik was me klaar aan het maken om braaf vakken te gaan vullen die middag toen ik het hoorde. Kwam er nog een vent in de winkel naar mij toe die zweerde dat het een plot was om de n of andere schatkist leeg te roven, vandaar dat het Pentagon is aangevallen.
![]()
Ow en nog gefeliciteerd boys!
[ afbeelding ]
Ik was huiswerk maken, ondanks ik afgeleid was. Toen ik net thuis kwam stond RTL4 al op en zag ik de eerste tweede toren instorten.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef .Cake. het volgende:
Ik was me klaar aan het maken om braaf vakken te gaan vullen die middag toen ik het hoorde. Kwam er nog een vent in de winkel naar mij toe die zweerde dat het een plot was om de n of andere schatkist leeg te roven, vandaar dat het Pentagon is aangevallen.
Ik zag gisteren ochtend Transformer:Prime op Nickquote:Op zondag 6 januari 2013 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nickelodeon doet het de laatste tijd wel goed met de nieuwe Ninja Turtels en de Legende van Korra. Disney heeft prima Marvel (Avengers, Spiderman etc.) spul om uit te zenden. En Cartoon Network een andere grote tekenfilmzender heeft ook best goed spul in Batman, Young Justice en Thundercats. En dan noem ik nog niet eens dingen als Adventure Time en andere goeie tekenfilms waar ik geen hol van af weet. Het is nu beter gesteld met die zenders dan 5 jaar geleden.
en niet voor mij?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb de Pokemon Charmanderaflevering op videoband. Je mag me aanraken![]()
Gefeliciteerd Dakgoot! Een taart voor jou.
[ afbeelding ]
Neen. Want ik voel mij nog veel ouder!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer zeggen hoe oud ik me voel...
Eens alhoewel Disney eens moet kappen met alleen in het Nederlands uitzenden.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nickelodeon doet het de laatste tijd wel goed met de nieuwe Ninja Turtels en de Legende van Korra. Disney heeft prima Marvel (Avengers, Spiderman etc.) spul om uit te zenden. En Cartoon Network een andere grote tekenfilmzender heeft ook best goed spul in Batman, Young Justice en Thundercats. En dan noem ik nog niet eens dingen als Adventure Time en andere goeie tekenfilms waar ik geen hol van af weet. Het is nu beter gesteld met die zenders dan 5 jaar geleden.
ULTRA MIRACELU SING TIMEUU!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb de Pokemon Charmanderaflevering op videoband. Je mag me aanraken![]()
Gefeliciteerd Dakgoot! Een taart voor jou.
[ afbeelding ]
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
De tsundere caf episode (seizoen 2 episode 4 dacht ik) vond ik het leukstquote:Op zondag 6 januari 2013 15:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
De zwembad/beach episode kan natuurlijk niet missen in kora wa zombie
Dat vind ik erg goed aan Cartoon Network. Je kunt er zelf bepalen of je ondertitels gebruikt of geen ondertitels, Nederlands of Engels... een pracht-systeem. Bij Disney ergerde ik me daar vooral aan toen ze de Avengers in het Nederlands begonnen uit te zenden en het seizoen daarop Engels met Nederlandse ondertitels.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens alhoewel Disney eens moet kappen met alleen in het Nederlands uitzenden.
Ik wel de originele taal kunnen kiezen
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De tsundere caf episode (seizoen 2 episode 4 dacht ik) vond ik het leukst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nami vroeger en nu.
Hmmm... het lijkt iig erg op Frau gericht te zijn,quote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef Qunix het volgende:
Robotics;Notes
Geen idee of het een OVA is of een film oid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch, ik ben enorm geboeid door het mysterie en hoop dat ze op deze manier verder gaan met die serie!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILER: spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw seizoen he...quote:
[ Bericht 27% gewijzigd door Qunix op 06-01-2013 19:30:43 ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Is het voorbarig Maoyuu Maou Yuusha nu al te laten vallen? Het lijkt nu vooral de plaats in te nemen van mijn periodieke ecchi serie waar ik de eerste drie afleveringen van kijk om vervolgens op de [censored] blue-rays te wachten die ik vervolgens vergeet en voor in dit seizoen denk ik dat ik nog wel een troeperigere ecchi serie kan vinden om te zien en te vergeten. .
Hoe kun je dit nou zeggenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste serie dit seizoen Minami-ke tadaima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ah, ik ben erg benieuwd.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:56 schreef .Cake. het volgende:
Nieuwe film van de maker van Hoshi wo Ou kodomo en 5 centimeters per second, genaamd Kotonoha no Niwa.
Gaat over liefde in de traditionele Japanse betekenis, uit de tijd voordat er kanji bestonden, maar wel in een moderne setting. Komt ergens het eerste half jaar van 2013 uit, dus tegen het einde van het jaar kunnen wij hem zien denk ik?
Ben benieuwd
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wed dat er veel plot in zit en het vergelijkbaar is met Legend of the Galactic Heroes. Het moet alleen nog even op gang komen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het plot is al in beweging ik vind het alleen niet bijster interessant.
Ik wilde net zeggenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar... maar... dat is niet Natsume.
[ afbeelding ]
Google doet me geloven dat het een serie genaamd Afterschool Charisma is. Heb ik nu een grap verpest?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en wat vond je van het einde
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ah bedanktquote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Google doet me geloven dat het een serie genaamd Afterschool Charisma is. Heb ik nu een grap verpest?
En dan kun je meteen door met seizoen 2quote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boku wa Tomodachi ga Sukunai is zooooo tof haha, al een tijdje niet meer zo hard gelachen
mah niggaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boku wa Tomodachi ga Sukunai is zooooo tof haha, al een tijdje niet meer zo hard gelachen
Wil ik zien!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:56 schreef .Cake. het volgende:
Nieuwe film van de maker van Hoshi wo Ou kodomo en 5 centimeters per second, genaamd Kotonoha no Niwa.
Gaat over liefde in de traditionele Japanse betekenis, uit de tijd voordat er kanji bestonden, maar wel in een moderne setting. Komt ergens het eerste half jaar van 2013 uit, dus tegen het einde van het jaar kunnen wij hem zien denk ik?
Ben benieuwd
8 was fantastisch, ik wacht nog even op Funimation voordat ik 10 binnen haal, Crispin Freeman als Alucard.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:44 schreef Qunix het volgende:
[sage]_Hellsing_Ultimate_OVA_-_10_[720p-AAC][4B4C84C5].mkv![]()
![]()
DE LAATSTE!
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef Kyubey het volgende:
Fucking held, sowieso.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Hmmmm.... voor mij niet dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kyubey het volgende:
He Dakgoot als je een nieuwe anime nodig hebt, Milky Holmes lijkt me wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
waarom is dit voor mij geschikt?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kyubey het volgende:
He Dakgoot als je een nieuwe anime nodig hebt, Milky Holmes lijkt me wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
Omdat moe.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
waarom is dit voor mij geschikt?
Kom op, je kon dit niet typen en tegelijkertijd je gezicht in de plooi houdenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
waarom is dit voor mij geschikt?
Alsjemenou, geen detective hentai!? Wauw, dit is denk ik de eerste anime met 'milky' in de titel die ik ooit tegen ben gekomen die geen hentai is. Choquerend!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hentai, wel ecchi.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsjemenou, geen detective hentai!? Wauw, dit is denk ik de eerste anime met 'milky' in de titel die ik ooit gezien heb die geen hentai. Choquerend!
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet slecht. Als je me nu vertelt dat ze allemaal afgrijselijk sterven, ga ik hem kijken.
De enige goeie moblobs zijn lijdende moblobs.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet slecht. Als je me nu vertelt dat ze allemaal afgrijselijk sterven, ga ik hem kijken.
De enige goeie moblobs zijn lijdende moblobs.![]()
bs, er komt sowieso een S2.quote:
Er is een die ik zeker ga kijken, en dat is K-ON 2.5quote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef .Cake. het volgende:
Shiiiit, ik ben nog steeds niet zeker van wat ik zal gaan doen op Animees. Rekening houdend met dat ik nog niets gezien heb, welke lijkt jullie het leukste?
Tamako Market,
Maoyuu Maou Yuusha
Sasami-san@Ganbaranai
Kotoura-San
Van die vier lijkt Sasami-san@Ganbaranai mij zelf het leukste, maar jullie moeten het ook willen lezen dus ik dacht what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf-mutes en vraag het even.
Wat kan je aanraden behalve K-ON?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er is een die ik zeker ga kijken, en dat is K-ON 2.5
Boeie! Verhaal is ook tof! Ook de OST.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het CGI daarentegen...
[ afbeelding ]
Ik ga Sasami en Tamako kijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef .Cake. het volgende:
Shiiiit, ik ben nog steeds niet zeker van wat ik zal gaan doen op Animees. Rekening houdend met dat ik nog niets gezien heb, welke lijkt jullie het leukste?
Tamako Market,
Maoyuu Maou Yuusha
Sasami-san@Ganbaranai
Kotoura-San
Van die vier lijkt Sasami-san@Ganbaranai mij zelf het leukste, maar jullie moeten het ook willen lezen dus ik dacht what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf-mutes en vraag het even.
SPOILER: zo maar wat gifjes van HellsingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door Qunix op 07-01-2013 21:58:38 ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Qunix het volgende:
Zelfs de ending van Hellsing Ultimate is goed!
Een anime van 10 episodes in 6 jaar tijd.Slechts een vraag.SPOILER: zo maar wat gifjes van HellsingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnen de "Duitsers"?
Altijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slechts een vraag.
Winnen de "Duitsers"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vraag, ik zou zeggen... Check it!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slechts een vraag.
Winnen de "Duitsers"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Stuur maar opquote:Op zondag 6 januari 2013 10:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
O ja, jij was gisteren jarig he?![]()
[ afbeelding ]
Dankquote:
Je kiest je eigen bijnaam niet dat doen anderen voor je supertux-flash. Als je zo genoemd wil worden neem je net als Klipflap zij die niet genoemd mag worden Kyubey een nieuwe gebruikersnaam.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dank
Robin,lees dit even(de rest ook)
oh gutquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kiest je eigen bijnaam niet dat doen anderen voor je supertux-flash. Als je zo genoemd wil worden neem je net als Klipflap zij die niet genoemd mag worden Kyubey een nieuwe gebruikersnaam.
Also noem mij vanaf nu SHAZAM!
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Qunix het volgende:
Zelfs de ending van Hellsing Ultimate is goed!
Een anime van 10 episodes in 6 jaar tijd.das wel brutalSPOILER: zo maar wat gifjes van HellsingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schmetterling einzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
hallo lelouche vi britanniaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kiest je eigen bijnaam niet dat doen anderen voor je supertux-flash. Als je zo genoemd wil worden neem je net als Klipflap zij die niet genoemd mag worden Kyubey een nieuwe gebruikersnaam.
Also noem mij vanaf nu SHAZAM!
Want jij hebt de gave om naar een nummer te luisteren en, indien je het goed hoort en het geen live-versie is, direct te weten welke artiest het is en wat de titel van het nummer is?quote:
Alleen als er niemand doorheen praat vermoed ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Want jij hebt de gave om naar een nummer te luisteren en, indien je het goed hoort en het geen live-versie is, direct te weten welke artiest het is en wat de titel van het nummer is?
[ afbeelding ]
Beetje aan het scrollen op school komt dit tevoorschijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:02 schreef outcast_within het volgende:
Je blijft ze tegenkomen de onhandige bukakkes [ afbeelding ]
ffffffuuuuuuuuu hier ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beetje aan het scrollen op school komt dit tevoorschijn
Zelfs die site wordt geblockeerd doro school, maar ik kan wel gewoon normaal op 4chanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,mijn bookmarks data(wanneer een site was toegevoegd) zijn helemaal verneukt!Door Firefox nog wel en waarschijnlijk nieuwe distro installatie!Google chrome is zelfs dubbel
Senran Kagura anime
Ik heb inderdaad heel wat in te halen(volgend week donderdag+vrijdag toch maar een super marathon houden?48 uur lang heel weinig slapen?)
Wut??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zelfs die site wordt geblockeerd doro school, maar ik kan wel gewoon normaal op 4chan
Nee, maar ik stream dan ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef AnimeFan het volgende:
Worden jullie ook doodgegooid met Crunchyroll trials?
Ik weiger het te gebruiken hoor
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef AnimeFan het volgende:
Worden jullie ook doodgegooid met Crunchyroll trials?
Ik weiger het te gebruiken hoor
[ Bericht 11% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 08-01-2013 15:00:23 ]
Snel ninja edit!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef .Cake. het volgende:
Sssshht, straks hoort Robin je nog. Krijgen we die discussie weer!
?quote:
Hibari is beste ninja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:02 schreef outcast_within het volgende:
Je blijft ze tegenkomen de onhandige bukakkes [ afbeelding ]
fixedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef .Cake. het volgende:
Sssshht, straks hoort Robin je nog. Krijgen we die discussie weer!
Wat deed je eerst ook al weer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gestopt met mijn opleiding, nu in augustus hbo rechten doen
Mbo niveau 4, juridisch medewerker in de uitstroom richting openbaar bestuur. De inhoud van de opleiding sprak me wel aan, en was ook wel boeiend, maar het mbo zelf.. Ik voelde me er gewoon niet thuis. Ik heb echt behoefte aan die zelfstandigheid en volwassenheid die het hbo biedtquote:
21+ toets gedaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mbo niveau 4, juridisch medewerker in de uitstroom richting openbaar bestuur. De inhoud van de opleiding sprak me wel aan, en was ook wel boeiend, maar het mbo zelf.. Ik voelde me er gewoon niet thuis. Ik heb echt behoefte aan die zelfstandigheid en volwassenheid die het hbo biedt
Ha haha hahahahahahahahahahahahahahahahaha... Sorry denk niet dat je die zult vinden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb echt behoefte aan die zelfstandigheid en volwassenheid die het hbo biedt
Ervaring? Deel ze met me, bereid me maar voor op het hbo dan. Mijn oud-klasgenoten zeggen allemaal dat het behoorlijk zelfstandig is, en dat ze soms zelfs de jongsten van de klas zijn. De gemiddelde leerling in de klas daar is dan 23-24 en hun waren destijds 17-18.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ha haha hahahahahahahahahahahahahahahahaha... Sorry denk niet dat je die zult vinden.
Tsja, de leraar schijnt zich daar vooral op de achtergrond te houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ervaring? Deel ze met me, bereid me maar voor op het hbo dan. Mijn oud-klasgenoten zeggen allemaal dat het behoorlijk zelfstandig is, en dat ze soms zelfs de jongsten van de klas zijn. De gemiddelde leerling in de klas daar is dan 23-24 en hun waren destijds 17-18.
Havo is faal. Kun je beter gewoon vmbo of vwo doen, want havo is echt het zwarte schaap van het onderwijssysteem vind ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
* Blue_Panther_Ninja wilde ooit havo doen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Havo is faal. Kun je beter gewoon vmbo of vwo doen, want havo is echt het zwarte schaap van het onderwijssysteem vind ik.(Misschien een wat vreemde woordkeuze, maar goed.)
De opleiding zelf beviel me wel, de school, docenten, leerlingen en leeromgevingen niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tsja, de leraar schijnt zich daar vooral op de achtergrond te houden.
Ik hoop dat deze opleiding je beter bevalt
Beter havo dan vmbo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Havo is faal. Kun je beter gewoon vmbo of vwo doen, want havo is echt het zwarte schaap van het onderwijssysteem vind ik.(Misschien een wat vreemde woordkeuze, maar goed.)
Nu ik het zo bekijk, was het wel heel dom wat ik zei, beter vmbo dan havoquote:
* Blue_Panther_Ninja heeft VMBO-TL diploma op 2 Juli 2004 gekregen(1 jaar te vroeg)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
op het mbo heb je geneens leerarenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tsja, de leraar schijnt zich daar vooral op de achtergrond te houden.
Ik hoop dat deze opleiding je beter bevalt
Ik zit lekker op LOIquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
op het mbo heb je geneens leeraren
Wat doe je voor studie op LOI dan?quote:
MBO ICT-Beheer(ben als sinds half Mei 2005 bezig)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:22 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Wat doe je voor studie op LOI dan?
Ik ken iemand die VMBO TL op LOI doet.
Ze heeft 2 jaar de tijd voor alle vakken, en doet dit jaar alleen Biologie en Engels
Aha. Je kan hier checken hoeveel kans je hebt op een baan zie ik XDquote:
Goede site (en ruim voldoende dus)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Aha. Je kan hier checken hoeveel kans je hebt op een baan zie ik XD
http://studieroute.ecabo.(...)erder/opleiding/tab3
Ruim voldoende, mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Aha. Je kan hier checken hoeveel kans je hebt op een baan zie ik XD
http://studieroute.ecabo.(...)erder/opleiding/tab3
Dat heeft het mbo al gedaan. Het kwalijke is dat er geen verschil is. Hoewel ik vermoed dat mijn leraren op het mbo gemiddeld hoger opgeleid waren dan die ik op het hbo tegen kwam.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ervaring? Deel ze met me, bereid me maar voor op het hbo dan. Mijn oud-klasgenoten zeggen allemaal dat het behoorlijk zelfstandig is, en dat ze soms zelfs de jongsten van de klas zijn. De gemiddelde leerling in de klas daar is dan 23-24 en hun waren destijds 17-18.
Sorry, heb alleen ervaring met WO. Maar een vriend van mij die beide heeft gedaan zegt dat HBO veel praktischer is gericht. Op WO lopen de leeftijd nogal uiteen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
alle 3 de fims al gezienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef Kyubey het volgende:
Vanavond Kill Bill kijken. Hebben jullie hem ook gezien?
Verrader. Tamako wordt aots.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Love live! is beter dan AKB00048 Gr
waarschijnlijk aots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |