Mijn vader was er vroeg bij.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
44 dus.
[..]
Klopt
[..]
Say what??
Gelukkig wel.quote:
Heh, grappig.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:37 schreef wdn het volgende:
Ik heb een vriendin (niet een relatie) die is op 16.12.1969 geboren
Oh dat is wel erg hardcorequote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heh, grappig.
Zeg, ik mag dan wel een watje zijn, maar videobanden heb ik ook nog wel hoor.
geneens cassettesquote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heh, grappig.
Zeg, ik mag dan wel een watje zijn, maar videobanden heb ik ook nog wel hoor.
Naja, dat super-VHS dan. Of weet ik veel hoe dat heette.
Zelfs al was ik nu 9 DAT zou ik dus NOOIT bekennen op een forumquote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Pokemon film op videoband bijvoorbeeld.De Reddertjes, een Luizenleven, etc
Tijdje terug alweerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef wdn het volgende:
En waarom hebben jullie MIJ niet gefeliciteerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik het nog erger maken: De Nederlandse dub. Ahahaha.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Zelfs al was ik nu 9 DAT zou ik dus NOOIT bekennen op een forum
And we have a winnerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:48 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb hier een videoband van: The Super Mario Bros. Super Show! (TV Series 1989– ) - IMDb
pokemon of disney classics.. das nogal niet een verschilquote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Pokemon film op videoband bijvoorbeeld.De Reddertjes, een Luizenleven, etc
Ja, toen woonde ik nog thuis en keek ik dat elke keer. En nee, mijn eerste TV was een kleuren CRT.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar als Wdn van 1968 is dan heeft hij de bazen Kooten en bie meegemaakten een zwart wit tv gehad ?
Nee hoorquote:
Ja, dat is waar ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |