Omdat we het niet wistenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef wdn het volgende:
En waarom hebben jullie MIJ niet gefeliciteerd?
quote:
Was wel gisteren(altijd 5 Juanri )quote:
Hoezo?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef wdn het volgende:
Staat anders in mijn profielquote:
Tja, alsnog gefeliciteerd. Ik heb mijn verjaardag niet in mijn profiel staan, dus toen het bijna zover was ging ik attention whoren.quote:
Je mag ons altijd meer vertellen hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef wdn het volgende:
Oh en sinds 2 januari werk in 22 jaar waar ik nu werk.
Ook iets waarmee jullie me niet feliciteerden.
Lijkt wel alsof jullie me niet willen kennen
Zie mijn profiel?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je mag ons altijd meer vertellen hoor
En 22 jaar al? Hoe oud ben je dan geworden?
Ik moet vaker profielen gaan bekijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Zie mijn profiel?
16.12.1968. You do the math
(is mijn eerste en enige werkgever tot nu toe)
wdn is ouder dan mijn vader.quote:
44 dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je mag ons altijd meer vertellen hoor
En 22 jaar al? Hoe oud ben je dan geworden?
Kloptquote:
Say what??quote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik moet vaker profielen gaan bekijken
[..]
wdn is ouder dan mijn vader.
Mijn vader was er vroeg bij.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
44 dus.
[..]
Klopt
[..]
Say what??
Gelukkig wel.quote:
Heh, grappig.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:37 schreef wdn het volgende:
Ik heb een vriendin (niet een relatie) die is op 16.12.1969 geboren
Oh dat is wel erg hardcorequote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heh, grappig.
Zeg, ik mag dan wel een watje zijn, maar videobanden heb ik ook nog wel hoor.
geneens cassettesquote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heh, grappig.
Zeg, ik mag dan wel een watje zijn, maar videobanden heb ik ook nog wel hoor.
Naja, dat super-VHS dan. Of weet ik veel hoe dat heette.
Zelfs al was ik nu 9 DAT zou ik dus NOOIT bekennen op een forumquote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Pokemon film op videoband bijvoorbeeld.De Reddertjes, een Luizenleven, etc
Tijdje terug alweerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef wdn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik het nog erger maken: De Nederlandse dub. Ahahaha.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Zelfs al was ik nu 9 DAT zou ik dus NOOIT bekennen op een forum
And we have a winnerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:48 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb hier een videoband van: The Super Mario Bros. Super Show! (TV Series 1989– ) - IMDb
pokemon of disney classics.. das nogal niet een verschilquote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Pokemon film op videoband bijvoorbeeld.De Reddertjes, een Luizenleven, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |