Sushi besteld dus ik moet nog even wachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo lekker gewokt net tijd voor muh animes
http://myanimelist.net/anime/9260/Kizumonogatariquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef .Cake. het volgende:
Aan het einde van Nekomonogatari Black, na de aftiteling... seizoen twee van de Monogatari series?
Weet iemand wat ze daar precies mee bedoelen? Vervolg op Bakemonogatari en Nekomonogatari White?
Ja die wist ik, maar daar wordt geen vermelding van gemaakt aan het einde van Nekomonogatari.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime/9260/Kizumonogatari
KORE WA ZOMBIEquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waar ben ik nou weer in beland
[ afbeelding ]
S1 was "leuk", maar S2 heb ik gedropt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waar ben ik nou weer in beland
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
S1 was "leuk", maar S2 heb ik gedropt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus even voor de duidelijkheid.... Ik heb maandag nog vakantie
Dat is Zenmonogatari.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja die wist ik, maar daar wordt geen vermelding van gemaakt aan het einde van Nekomonogatari.
Ze hebben het specifiek over nieuwe arcs met alle meisjes.
Nu al? Ik wacht nog steeds tot gg klaar is met (of begint aan) afleveringen 23 en 24 van Jormungand.quote:
Ik moet de laatste nog zien... Maar dit is een zeer fijne wegkijkanimequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nu al? Ik wacht nog steeds tot gg klaar is met (of begint aan) afleveringen 23 en 24 van Jormungand.
Goede cliffhanger in de laatste epsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moet de laatste nog zien... Maar dit is een zeer fijne wegkijkanime
Oh fuck,gainaxing animequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm tamako market wordt gesubt door
Commie
Doki
Hadena
Dat word of Doki of commie hopelijk is doki sneller deze keer.
En dit is het seizoen van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dankequote:Op zondag 6 januari 2013 00:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
WTF,je bent 8 jaar en 1 dag jonger dan mij![]()
Feli![]()
![]()
Aha die trucquote:
Ik werd volwassen toen ik 19 wasquote:
Gratz!!!!quote:
Gratz!!!!!!quote:
Omdat we het niet wistenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef wdn het volgende:
En waarom hebben jullie MIJ niet gefeliciteerd?
quote:
Was wel gisteren(altijd 5 Juanri )quote:
Hoezo?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef wdn het volgende:
En waarom hebben jullie MIJ niet gefeliciteerd?
Staat anders in mijn profielquote:
Tja, alsnog gefeliciteerd. Ik heb mijn verjaardag niet in mijn profiel staan, dus toen het bijna zover was ging ik attention whoren.quote:
Je mag ons altijd meer vertellen hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef wdn het volgende:
Oh en sinds 2 januari werk in 22 jaar waar ik nu werk.
Ook iets waarmee jullie me niet feliciteerden.
Lijkt wel alsof jullie me niet willen kennen
Zie mijn profiel?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je mag ons altijd meer vertellen hoor
En 22 jaar al? Hoe oud ben je dan geworden?
Ik moet vaker profielen gaan bekijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Zie mijn profiel?
16.12.1968. You do the math
(is mijn eerste en enige werkgever tot nu toe)
wdn is ouder dan mijn vader.quote:
44 dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je mag ons altijd meer vertellen hoor
En 22 jaar al? Hoe oud ben je dan geworden?
Kloptquote:
Say what??quote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik moet vaker profielen gaan bekijken
[..]
wdn is ouder dan mijn vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |