ULTRA MIRACELU SING TIMEUU!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb de Pokemon Charmanderaflevering op videoband. Je mag me aanraken![]()
Gefeliciteerd Dakgoot! Een taart voor jou.
[ afbeelding ]
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
De tsundere café episode (seizoen 2 episode 4 dacht ik) vond ik het leukstquote:Op zondag 6 januari 2013 15:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
De zwembad/beach episode kan natuurlijk niet missen in kora wa zombie
Dat vind ik erg goed aan Cartoon Network. Je kunt er zelf bepalen of je ondertitels gebruikt of geen ondertitels, Nederlands of Engels... een pracht-systeem. Bij Disney ergerde ik me daar vooral aan toen ze de Avengers in het Nederlands begonnen uit te zenden en het seizoen daarop Engels met Nederlandse ondertitels.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens alhoewel Disney eens moet kappen met alleen in het Nederlands uitzenden.
Ik wel de originele taal kunnen kiezen
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De tsundere café episode (seizoen 2 episode 4 dacht ik) vond ik het leukst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nami vroeger en nu.
Hmmm... het lijkt iig erg op Frau gericht te zijn,quote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef Qunix het volgende:
Robotics;Notes
Geen idee of het een OVA is of een film oid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch, ik ben enorm geboeid door het mysterie en hoop dat ze op deze manier verder gaan met die serie!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILER: spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw seizoen he...quote:
[ Bericht 27% gewijzigd door Qunix op 06-01-2013 19:30:43 ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Is het voorbarig Maoyuu Maou Yuusha nu al te laten vallen? Het lijkt nu vooral de plaats in te nemen van mijn periodieke ecchi serie waar ik de eerste drie afleveringen van kijk om vervolgens op de [censored] blue-rays te wachten die ik vervolgens vergeet en voor in dit seizoen denk ik dat ik nog wel een troeperigere ecchi serie kan vinden om te zien en te vergeten. .
Hoe kun je dit nou zeggenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste serie dit seizoen Minami-ke tadaima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ah, ik ben erg benieuwd.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:56 schreef .Cake. het volgende:
Nieuwe film van de maker van Hoshi wo Ou kodomo en 5 centimeters per second, genaamd Kotonoha no Niwa.
Gaat over liefde in de traditionele Japanse betekenis, uit de tijd voordat er kanji bestonden, maar wel in een moderne setting. Komt ergens het eerste half jaar van 2013 uit, dus tegen het einde van het jaar kunnen wij hem zien denk ik?
Ben benieuwd
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wed dat er veel plot in zit en het vergelijkbaar is met Legend of the Galactic Heroes. Het moet alleen nog even op gang komen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het plot is al in beweging ik vind het alleen niet bijster interessant.
Ik wilde net zeggenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar... maar... dat is niet Natsume.
[ afbeelding ]
Google doet me geloven dat het een serie genaamd Afterschool Charisma is. Heb ik nu een grap verpest?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en wat vond je van het einde
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ah bedanktquote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Google doet me geloven dat het een serie genaamd Afterschool Charisma is. Heb ik nu een grap verpest?
En dan kun je meteen door met seizoen 2quote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boku wa Tomodachi ga Sukunai is zooooo tof haha, al een tijdje niet meer zo hard gelachen
mah niggaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boku wa Tomodachi ga Sukunai is zooooo tof haha, al een tijdje niet meer zo hard gelachen
Wil ik zien!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:56 schreef .Cake. het volgende:
Nieuwe film van de maker van Hoshi wo Ou kodomo en 5 centimeters per second, genaamd Kotonoha no Niwa.
Gaat over liefde in de traditionele Japanse betekenis, uit de tijd voordat er kanji bestonden, maar wel in een moderne setting. Komt ergens het eerste half jaar van 2013 uit, dus tegen het einde van het jaar kunnen wij hem zien denk ik?
Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |