Ja, toen woonde ik nog thuis en keek ik dat elke keer. En nee, mijn eerste TV was een kleuren CRT.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar als Wdn van 1968 is dan heeft hij de bazen Kooten en bie meegemaakten een zwart wit tv gehad ?
Nee hoorquote:
Ja, dat is waar ook.quote:
9/11 kan ik me heel slecht herinneren. Ik had ook nog niet echt besef van de actualiteiten en dergelijke.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook.
Robbie, kun jij je eigenlijk 9/11 herinneren?Ge was toen nog net 5.
ik had jou eigenlijk wel in de 20 geschatquote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik voel me nu al steeds ouder worden, en dat terwijl ik nog geen 20 ben
Ik was aan het werk en had FOK! open staan.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook.
Robbie, kun jij je eigenlijk 9/11 herinneren?Ge was toen nog net 5, bijna 6.
Wel jammer dat dat je je weinig van de pre 9/11 wereld kan herinneren.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
9/11 kan ik me heel slecht herinneren. Ik had ook nog niet echt besef van de actualiteiten en dergelijke.
Waarom datquote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik had jou eigenlijk wel in de 20 geschat
Zo lang geleden is de tijd van een goed Cartoon Network nou ook nog weer niet. Zoals ik al zei, die tv die nu stuk naast mij staat, daar zat ik echt veel te vaak achter.quote:
Oh ik keek het niet vaak. Maar tegenwoordig is DisneyXD/Nickelodeon echt bagger programma's aan het uitzendenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo lang geleden is de tijd van een goed Cartoon Network nou ook nog weer niet. Zoals ik al zei, die tv die nu stuk naast mij staat, daar zat ik echt veel te vaak achter.
Doe maar! SAO is gewoon leuk.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:01 schreef AnimeFan het volgende:
Ik had SAO gedropt bij ep. 12 maar zit nu weer verder te kijken..
De locatie van de batcave?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:03 schreef Arashimashou het volgende:
Robin houdt overigens iets voor ons achter.
Nee, iets met geen single zijn en gescoord hebben oid. In POL, dus misschien betekent het daar iets anders.quote:
Nickelodeon doet het de laatste tijd wel goed met de nieuwe Ninja Turtels en de Legende van Korra. Disney heeft prima Marvel (Avengers, Spiderman etc.) spul om uit te zenden. En Cartoon Network een andere grote tekenfilmzender heeft ook best goed spul in Batman, Young Justice en Thundercats. En dan noem ik nog niet eens dingen als Adventure Time en andere goeie tekenfilms waar ik geen hol van af weet. Het is nu beter gesteld met die zenders dan 5 jaar geleden.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:01 schreef AnimeFan het volgende:
Ik had SAO gedropt bij ep. 12 maar zit nu weer verder te kijken..
[..]
Oh ik keek het niet vaak. Maar tegenwoordig is DisneyXD/Nickelodeon echt bagger programma's aan het uitzenden![]()
Rot toch op gast... echt.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik voel me nu al steeds ouder worden, en dat terwijl ik nog geen 20 ben
Ik was me klaar aan het maken om braaf vakken te gaan vullen die middag toen ik het hoorde. Kwam er nog een vent in de winkel naar mij toe die zweerde dat het een plot was om de één of andere schatkist leeg te roven, vandaar dat het Pentagon is aangevallen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik was aan het werk en had FOK! open staan.
Zag het. Liep naar de keuken (waar we een TV hadden staan) en pakte de AB (commentaar van een collega: "wat doe je?") en was net op tijd om het 2de vliegtuig te zien inslaan.
We hebben met aardig wat man daar naar zitten kijken.
Ik mag niet eens meer zeggen hoe oud ik me voel...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Rot toch op gast... echt.
[..]
Ik was me klaar aan het maken om braaf vakken te gaan vullen die middag toen ik het hoorde. Kwam er nog een vent in de winkel naar mij toe die zweerde dat het een plot was om de één of andere schatkist leeg te roven, vandaar dat het Pentagon is aangevallen.
![]()
Ow en nog gefeliciteerd boys!
[ afbeelding ]
Ik was huiswerk maken, ondanks ik afgeleid was. Toen ik net thuis kwam stond RTL4 al op en zag ik de eerste tweede toren instorten.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef .Cake. het volgende:
Ik was me klaar aan het maken om braaf vakken te gaan vullen die middag toen ik het hoorde. Kwam er nog een vent in de winkel naar mij toe die zweerde dat het een plot was om de één of andere schatkist leeg te roven, vandaar dat het Pentagon is aangevallen.
Ik zag gisteren ochtend Transformer:Prime op Nickquote:Op zondag 6 januari 2013 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nickelodeon doet het de laatste tijd wel goed met de nieuwe Ninja Turtels en de Legende van Korra. Disney heeft prima Marvel (Avengers, Spiderman etc.) spul om uit te zenden. En Cartoon Network een andere grote tekenfilmzender heeft ook best goed spul in Batman, Young Justice en Thundercats. En dan noem ik nog niet eens dingen als Adventure Time en andere goeie tekenfilms waar ik geen hol van af weet. Het is nu beter gesteld met die zenders dan 5 jaar geleden.
en niet voor mij?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb de Pokemon Charmanderaflevering op videoband. Je mag me aanraken![]()
Gefeliciteerd Dakgoot! Een taart voor jou.
[ afbeelding ]
Neen. Want ik voel mij nog veel ouder!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer zeggen hoe oud ik me voel...
Eens alhoewel Disney eens moet kappen met alleen in het Nederlands uitzenden.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nickelodeon doet het de laatste tijd wel goed met de nieuwe Ninja Turtels en de Legende van Korra. Disney heeft prima Marvel (Avengers, Spiderman etc.) spul om uit te zenden. En Cartoon Network een andere grote tekenfilmzender heeft ook best goed spul in Batman, Young Justice en Thundercats. En dan noem ik nog niet eens dingen als Adventure Time en andere goeie tekenfilms waar ik geen hol van af weet. Het is nu beter gesteld met die zenders dan 5 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |