8 was fantastisch, ik wacht nog even op Funimation voordat ik 10 binnen haal, Crispin Freeman als Alucard.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:44 schreef Qunix het volgende:
[sage]_Hellsing_Ultimate_OVA_-_10_[720p-AAC][4B4C84C5].mkv![]()
![]()
DE LAATSTE!
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef Kyubey het volgende:
Fucking held, sowieso.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Hmmmm.... voor mij niet dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kyubey het volgende:
He Dakgoot als je een nieuwe anime nodig hebt, Milky Holmes lijkt me wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
waarom is dit voor mij geschikt?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kyubey het volgende:
He Dakgoot als je een nieuwe anime nodig hebt, Milky Holmes lijkt me wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
Omdat moe.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
waarom is dit voor mij geschikt?
Kom op, je kon dit niet typen en tegelijkertijd je gezicht in de plooi houdenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
waarom is dit voor mij geschikt?
Alsjemenou, geen detective hentai!? Wauw, dit is denk ik de eerste anime met 'milky' in de titel die ik ooit tegen ben gekomen die geen hentai is. Choquerend!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hentai, wel ecchi.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsjemenou, geen detective hentai!? Wauw, dit is denk ik de eerste anime met 'milky' in de titel die ik ooit gezien heb die geen hentai. Choquerend!
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet slecht. Als je me nu vertelt dat ze allemaal afgrijselijk sterven, ga ik hem kijken.
De enige goeie moéblobs zijn lijdende moéblobs.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet slecht. Als je me nu vertelt dat ze allemaal afgrijselijk sterven, ga ik hem kijken.
De enige goeie moéblobs zijn lijdende moéblobs.![]()
bs, er komt sowieso een S2.quote:
Er is een die ik zeker ga kijken, en dat is K-ON 2.5quote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef .Cake. het volgende:
Shiiiit, ik ben nog steeds niet zeker van wat ik zal gaan doen op Animees. Rekening houdend met dat ik nog niets gezien heb, welke lijkt jullie het leukste?
Tamako Market,
Maoyuu Maou Yuusha
Sasami-san@Ganbaranai
Kotoura-San
Van die vier lijkt Sasami-san@Ganbaranai mij zelf het leukste, maar jullie moeten het ook willen lezen dus ik dacht what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf-mutes en vraag het even.
Wat kan je aanraden behalve K-ON?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er is een die ik zeker ga kijken, en dat is K-ON 2.5
Boeie! Verhaal is ook tof! Ook de OST.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het CGI daarentegen...
[ afbeelding ]
Ik ga Sasami en Tamako kijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef .Cake. het volgende:
Shiiiit, ik ben nog steeds niet zeker van wat ik zal gaan doen op Animees. Rekening houdend met dat ik nog niets gezien heb, welke lijkt jullie het leukste?
Tamako Market,
Maoyuu Maou Yuusha
Sasami-san@Ganbaranai
Kotoura-San
Van die vier lijkt Sasami-san@Ganbaranai mij zelf het leukste, maar jullie moeten het ook willen lezen dus ik dacht what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf-mutes en vraag het even.
SPOILER: zo maar wat gifjes van HellsingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door Qunix op 07-01-2013 21:58:38 ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Qunix het volgende:
Zelfs de ending van Hellsing Ultimate is goed!
Een anime van 10 episodes in 6 jaar tijd.Slechts een vraag.SPOILER: zo maar wat gifjes van HellsingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnen de "Duitsers"?
Altijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slechts een vraag.
Winnen de "Duitsers"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vraag, ik zou zeggen... Check it!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slechts een vraag.
Winnen de "Duitsers"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Stuur maar opquote:Op zondag 6 januari 2013 10:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
O ja, jij was gisteren jarig he?![]()
[ afbeelding ]
Dankquote:
Je kiest je eigen bijnaam niet dat doen anderen voor je supertux-flash. Als je zo genoemd wil worden neem je net als Klipflap zij die niet genoemd mag worden Kyubey een nieuwe gebruikersnaam.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dank
Robin,lees dit even(de rest ook)
oh gutquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kiest je eigen bijnaam niet dat doen anderen voor je supertux-flash. Als je zo genoemd wil worden neem je net als Klipflap zij die niet genoemd mag worden Kyubey een nieuwe gebruikersnaam.
Also noem mij vanaf nu SHAZAM!
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Qunix het volgende:
Zelfs de ending van Hellsing Ultimate is goed!
Een anime van 10 episodes in 6 jaar tijd.das wel brutalSPOILER: zo maar wat gifjes van HellsingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schmetterling einzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
hallo lelouche vi britanniaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kiest je eigen bijnaam niet dat doen anderen voor je supertux-flash. Als je zo genoemd wil worden neem je net als Klipflap zij die niet genoemd mag worden Kyubey een nieuwe gebruikersnaam.
Also noem mij vanaf nu SHAZAM!
Want jij hebt de gave om naar een nummer te luisteren en, indien je het goed hoort en het geen live-versie is, direct te weten welke artiest het is en wat de titel van het nummer is?quote:
Alleen als er niemand doorheen praat vermoed ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Want jij hebt de gave om naar een nummer te luisteren en, indien je het goed hoort en het geen live-versie is, direct te weten welke artiest het is en wat de titel van het nummer is?
[ afbeelding ]
Beetje aan het scrollen op school komt dit tevoorschijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:02 schreef outcast_within het volgende:
Je blijft ze tegenkomen de onhandige bukakkes [ afbeelding ]
ffffffuuuuuuuuu hier ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beetje aan het scrollen op school komt dit tevoorschijn
Zelfs die site wordt geblockeerd doro school, maar ik kan wel gewoon normaal op 4chanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,mijn bookmarks data(wanneer een site was toegevoegd) zijn helemaal verneukt!Door Firefox nog wel en waarschijnlijk nieuwe distro installatie!Google chrome is zelfs dubbel
Senran Kagura anime
Ik heb inderdaad heel wat in te halen(volgend week donderdag+vrijdag toch maar een super marathon houden?48 uur lang heel weinig slapen?)
Wut??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zelfs die site wordt geblockeerd doro school, maar ik kan wel gewoon normaal op 4chan
Nee, maar ik stream dan ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef AnimeFan het volgende:
Worden jullie ook doodgegooid met Crunchyroll trials?
Ik weiger het te gebruiken hoor
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef AnimeFan het volgende:
Worden jullie ook doodgegooid met Crunchyroll trials?
Ik weiger het te gebruiken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 08-01-2013 15:00:23 ]
Snel ninja edit!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef .Cake. het volgende:
Sssshht, straks hoort Robin je nog. Krijgen we die discussie weer!
?quote:
Hibari is beste ninja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:02 schreef outcast_within het volgende:
Je blijft ze tegenkomen de onhandige bukakkes [ afbeelding ]
fixedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef .Cake. het volgende:
Sssshht, straks hoort Robin je nog. Krijgen we die discussie weer!
Wat deed je eerst ook al weer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gestopt met mijn opleiding, nu in augustus hbo rechten doen
Mbo niveau 4, juridisch medewerker in de uitstroom richting openbaar bestuur. De inhoud van de opleiding sprak me wel aan, en was ook wel boeiend, maar het mbo zelf.. Ik voelde me er gewoon niet thuis. Ik heb echt behoefte aan die zelfstandigheid en volwassenheid die het hbo biedtquote:
21+ toets gedaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mbo niveau 4, juridisch medewerker in de uitstroom richting openbaar bestuur. De inhoud van de opleiding sprak me wel aan, en was ook wel boeiend, maar het mbo zelf.. Ik voelde me er gewoon niet thuis. Ik heb echt behoefte aan die zelfstandigheid en volwassenheid die het hbo biedt
Ha haha hahahahahahahahahahahahahahahahaha... Sorry denk niet dat je die zult vinden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb echt behoefte aan die zelfstandigheid en volwassenheid die het hbo biedt
Ervaring? Deel ze met me, bereid me maar voor op het hbo dan. Mijn oud-klasgenoten zeggen allemaal dat het behoorlijk zelfstandig is, en dat ze soms zelfs de jongsten van de klas zijn. De gemiddelde leerling in de klas daar is dan 23-24 en hun waren destijds 17-18.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ha haha hahahahahahahahahahahahahahahahaha... Sorry denk niet dat je die zult vinden.
Tsja, de leraar schijnt zich daar vooral op de achtergrond te houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ervaring? Deel ze met me, bereid me maar voor op het hbo dan. Mijn oud-klasgenoten zeggen allemaal dat het behoorlijk zelfstandig is, en dat ze soms zelfs de jongsten van de klas zijn. De gemiddelde leerling in de klas daar is dan 23-24 en hun waren destijds 17-18.
Havo is faal. Kun je beter gewoon vmbo of vwo doen, want havo is echt het zwarte schaap van het onderwijssysteem vind ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
* Blue_Panther_Ninja wilde ooit havo doen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Havo is faal. Kun je beter gewoon vmbo of vwo doen, want havo is echt het zwarte schaap van het onderwijssysteem vind ik.(Misschien een wat vreemde woordkeuze, maar goed.)
De opleiding zelf beviel me wel, de school, docenten, leerlingen en leeromgevingen niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tsja, de leraar schijnt zich daar vooral op de achtergrond te houden.
Ik hoop dat deze opleiding je beter bevalt
Beter havo dan vmbo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Havo is faal. Kun je beter gewoon vmbo of vwo doen, want havo is echt het zwarte schaap van het onderwijssysteem vind ik.(Misschien een wat vreemde woordkeuze, maar goed.)
Nu ik het zo bekijk, was het wel heel dom wat ik zei, beter vmbo dan havoquote:
* Blue_Panther_Ninja heeft VMBO-TL diploma op 2 Juli 2004 gekregen(1 jaar te vroeg)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
op het mbo heb je geneens leerarenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tsja, de leraar schijnt zich daar vooral op de achtergrond te houden.
Ik hoop dat deze opleiding je beter bevalt
Ik zit lekker op LOIquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
op het mbo heb je geneens leeraren
Wat doe je voor studie op LOI dan?quote:
MBO ICT-Beheer(ben als sinds half Mei 2005 bezig)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:22 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Wat doe je voor studie op LOI dan?
Ik ken iemand die VMBO TL op LOI doet.
Ze heeft 2 jaar de tijd voor alle vakken, en doet dit jaar alleen Biologie en Engels
Aha. Je kan hier checken hoeveel kans je hebt op een baan zie ik XDquote:
Goede site (en ruim voldoende dus)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Aha. Je kan hier checken hoeveel kans je hebt op een baan zie ik XD
http://studieroute.ecabo.(...)erder/opleiding/tab3
Ruim voldoende, mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Aha. Je kan hier checken hoeveel kans je hebt op een baan zie ik XD
http://studieroute.ecabo.(...)erder/opleiding/tab3
Dat heeft het mbo al gedaan. Het kwalijke is dat er geen verschil is. Hoewel ik vermoed dat mijn leraren op het mbo gemiddeld hoger opgeleid waren dan die ik op het hbo tegen kwam.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ervaring? Deel ze met me, bereid me maar voor op het hbo dan. Mijn oud-klasgenoten zeggen allemaal dat het behoorlijk zelfstandig is, en dat ze soms zelfs de jongsten van de klas zijn. De gemiddelde leerling in de klas daar is dan 23-24 en hun waren destijds 17-18.
Sorry, heb alleen ervaring met WO. Maar een vriend van mij die beide heeft gedaan zegt dat HBO veel praktischer is gericht. Op WO lopen de leeftijd nogal uiteen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
alle 3 de fims al gezienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef Kyubey het volgende:
Vanavond Kill Bill kijken. Hebben jullie hem ook gezien?
Verrader. Tamako wordt aots.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Love live! is beter dan AKB00048 Gr
waarschijnlijk aots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |