Alsjemenou, geen detective hentai!? Wauw, dit is denk ik de eerste anime met 'milky' in de titel die ik ooit tegen ben gekomen die geen hentai is. Choquerend!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kyubey het volgende:
He Dakgoot als je een nieuwe anime nodig hebt, Milky Holmes lijkt me wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
Geen hentai, wel ecchi.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsjemenou, geen detective hentai!? Wauw, dit is denk ik de eerste anime met 'milky' in de titel die ik ooit gezien heb die geen hentai. Choquerend!
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet slecht. Als je me nu vertelt dat ze allemaal afgrijselijk sterven, ga ik hem kijken.
De enige goeie moéblobs zijn lijdende moéblobs.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet slecht. Als je me nu vertelt dat ze allemaal afgrijselijk sterven, ga ik hem kijken.
De enige goeie moéblobs zijn lijdende moéblobs.![]()
bs, er komt sowieso een S2.quote:
Er is een die ik zeker ga kijken, en dat is K-ON 2.5quote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef .Cake. het volgende:
Shiiiit, ik ben nog steeds niet zeker van wat ik zal gaan doen op Animees. Rekening houdend met dat ik nog niets gezien heb, welke lijkt jullie het leukste?
Tamako Market,
Maoyuu Maou Yuusha
Sasami-san@Ganbaranai
Kotoura-San
Van die vier lijkt Sasami-san@Ganbaranai mij zelf het leukste, maar jullie moeten het ook willen lezen dus ik dacht what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf-mutes en vraag het even.
Wat kan je aanraden behalve K-ON?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er is een die ik zeker ga kijken, en dat is K-ON 2.5
Boeie! Verhaal is ook tof! Ook de OST.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het CGI daarentegen...
[ afbeelding ]
Ik ga Sasami en Tamako kijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef .Cake. het volgende:
Shiiiit, ik ben nog steeds niet zeker van wat ik zal gaan doen op Animees. Rekening houdend met dat ik nog niets gezien heb, welke lijkt jullie het leukste?
Tamako Market,
Maoyuu Maou Yuusha
Sasami-san@Ganbaranai
Kotoura-San
Van die vier lijkt Sasami-san@Ganbaranai mij zelf het leukste, maar jullie moeten het ook willen lezen dus ik dacht what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf-mutes en vraag het even.
SPOILER: zo maar wat gifjes van HellsingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door Qunix op 07-01-2013 21:58:38 ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Qunix het volgende:
Zelfs de ending van Hellsing Ultimate is goed!
Een anime van 10 episodes in 6 jaar tijd.Slechts een vraag.SPOILER: zo maar wat gifjes van HellsingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnen de "Duitsers"?
Altijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slechts een vraag.
Winnen de "Duitsers"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vraag, ik zou zeggen... Check it!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slechts een vraag.
Winnen de "Duitsers"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Stuur maar opquote:Op zondag 6 januari 2013 10:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
O ja, jij was gisteren jarig he?![]()
[ afbeelding ]
Dankquote:
Je kiest je eigen bijnaam niet dat doen anderen voor je supertux-flash. Als je zo genoemd wil worden neem je net als Klipflap zij die niet genoemd mag worden Kyubey een nieuwe gebruikersnaam.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dank
Robin,lees dit even(de rest ook)
oh gutquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kiest je eigen bijnaam niet dat doen anderen voor je supertux-flash. Als je zo genoemd wil worden neem je net als Klipflap zij die niet genoemd mag worden Kyubey een nieuwe gebruikersnaam.
Also noem mij vanaf nu SHAZAM!
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Qunix het volgende:
Zelfs de ending van Hellsing Ultimate is goed!
Een anime van 10 episodes in 6 jaar tijd.das wel brutalSPOILER: zo maar wat gifjes van HellsingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schmetterling einzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |