8 was fantastisch, ik wacht nog even op Funimation voordat ik 10 binnen haal, Crispin Freeman als Alucard.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:44 schreef Qunix het volgende:
[sage]_Hellsing_Ultimate_OVA_-_10_[720p-AAC][4B4C84C5].mkv![]()
![]()
DE LAATSTE!
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef Kyubey het volgende:
Fucking held, sowieso.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Hmmmm.... voor mij niet dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kyubey het volgende:
He Dakgoot als je een nieuwe anime nodig hebt, Milky Holmes lijkt me wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
waarom is dit voor mij geschikt?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kyubey het volgende:
He Dakgoot als je een nieuwe anime nodig hebt, Milky Holmes lijkt me wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
Omdat moe.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
waarom is dit voor mij geschikt?
Kom op, je kon dit niet typen en tegelijkertijd je gezicht in de plooi houdenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
waarom is dit voor mij geschikt?
Alsjemenou, geen detective hentai!? Wauw, dit is denk ik de eerste anime met 'milky' in de titel die ik ooit tegen ben gekomen die geen hentai is. Choquerend!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hentai, wel ecchi.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsjemenou, geen detective hentai!? Wauw, dit is denk ik de eerste anime met 'milky' in de titel die ik ooit gezien heb die geen hentai. Choquerend!
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet slecht. Als je me nu vertelt dat ze allemaal afgrijselijk sterven, ga ik hem kijken.
De enige goeie moéblobs zijn lijdende moéblobs.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet slecht. Als je me nu vertelt dat ze allemaal afgrijselijk sterven, ga ik hem kijken.
De enige goeie moéblobs zijn lijdende moéblobs.![]()
bs, er komt sowieso een S2.quote:
Er is een die ik zeker ga kijken, en dat is K-ON 2.5quote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef .Cake. het volgende:
Shiiiit, ik ben nog steeds niet zeker van wat ik zal gaan doen op Animees. Rekening houdend met dat ik nog niets gezien heb, welke lijkt jullie het leukste?
Tamako Market,
Maoyuu Maou Yuusha
Sasami-san@Ganbaranai
Kotoura-San
Van die vier lijkt Sasami-san@Ganbaranai mij zelf het leukste, maar jullie moeten het ook willen lezen dus ik dacht what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf-mutes en vraag het even.
Wat kan je aanraden behalve K-ON?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er is een die ik zeker ga kijken, en dat is K-ON 2.5
Boeie! Verhaal is ook tof! Ook de OST.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het CGI daarentegen...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |