Beter havo dan vmbo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Havo is faal. Kun je beter gewoon vmbo of vwo doen, want havo is echt het zwarte schaap van het onderwijssysteem vind ik.(Misschien een wat vreemde woordkeuze, maar goed.)
Nu ik het zo bekijk, was het wel heel dom wat ik zei, beter vmbo dan havoquote:
* Blue_Panther_Ninja heeft VMBO-TL diploma op 2 Juli 2004 gekregen(1 jaar te vroeg)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Havo is faal. Kun je beter gewoon vmbo of vwo doen, want havo is echt het zwarte schaap van het onderwijssysteem vind ik.(Misschien een wat vreemde woordkeuze, maar goed.)
op het mbo heb je geneens leerarenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tsja, de leraar schijnt zich daar vooral op de achtergrond te houden.
Ik hoop dat deze opleiding je beter bevalt
Ik zit lekker op LOIquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
op het mbo heb je geneens leeraren
Wat doe je voor studie op LOI dan?quote:
MBO ICT-Beheer(ben als sinds half Mei 2005 bezig)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:22 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Wat doe je voor studie op LOI dan?
Ik ken iemand die VMBO TL op LOI doet.
Ze heeft 2 jaar de tijd voor alle vakken, en doet dit jaar alleen Biologie en Engels
Aha. Je kan hier checken hoeveel kans je hebt op een baan zie ik XDquote:
Goede site (en ruim voldoende dus)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Aha. Je kan hier checken hoeveel kans je hebt op een baan zie ik XD
http://studieroute.ecabo.(...)erder/opleiding/tab3
Ruim voldoende, mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Aha. Je kan hier checken hoeveel kans je hebt op een baan zie ik XD
http://studieroute.ecabo.(...)erder/opleiding/tab3
Dat heeft het mbo al gedaan. Het kwalijke is dat er geen verschil is. Hoewel ik vermoed dat mijn leraren op het mbo gemiddeld hoger opgeleid waren dan die ik op het hbo tegen kwam.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ervaring? Deel ze met me, bereid me maar voor op het hbo dan. Mijn oud-klasgenoten zeggen allemaal dat het behoorlijk zelfstandig is, en dat ze soms zelfs de jongsten van de klas zijn. De gemiddelde leerling in de klas daar is dan 23-24 en hun waren destijds 17-18.
Sorry, heb alleen ervaring met WO. Maar een vriend van mij die beide heeft gedaan zegt dat HBO veel praktischer is gericht. Op WO lopen de leeftijd nogal uiteen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ervaring? Deel ze met me, bereid me maar voor op het hbo dan. Mijn oud-klasgenoten zeggen allemaal dat het behoorlijk zelfstandig is, en dat ze soms zelfs de jongsten van de klas zijn. De gemiddelde leerling in de klas daar is dan 23-24 en hun waren destijds 17-18.
alle 3 de fims al gezienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef Kyubey het volgende:
Vanavond Kill Bill kijken. Hebben jullie hem ook gezien?
Verrader. Tamako wordt aots.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Love live! is beter dan AKB00048 Gr
waarschijnlijk aots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |