Zelfs die site wordt geblockeerd doro school, maar ik kan wel gewoon normaal op 4chanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,mijn bookmarks data(wanneer een site was toegevoegd) zijn helemaal verneukt!Door Firefox nog wel en waarschijnlijk nieuwe distro installatie!Google chrome is zelfs dubbel
Senran Kagura anime
Ik heb inderdaad heel wat in te halen(volgend week donderdag+vrijdag toch maar een super marathon houden?48 uur lang heel weinig slapen?)
Wut??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zelfs die site wordt geblockeerd doro school, maar ik kan wel gewoon normaal op 4chan
Nee, maar ik stream dan ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef AnimeFan het volgende:
Worden jullie ook doodgegooid met Crunchyroll trials?
Ik weiger het te gebruiken hoor
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef AnimeFan het volgende:
Worden jullie ook doodgegooid met Crunchyroll trials?
Ik weiger het te gebruiken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 08-01-2013 15:00:23 ]
Snel ninja edit!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef .Cake. het volgende:
Sssshht, straks hoort Robin je nog. Krijgen we die discussie weer!
?quote:
Hibari is beste ninja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:02 schreef outcast_within het volgende:
Je blijft ze tegenkomen de onhandige bukakkes [ afbeelding ]
fixedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef .Cake. het volgende:
Sssshht, straks hoort Robin je nog. Krijgen we die discussie weer!
Wat deed je eerst ook al weer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gestopt met mijn opleiding, nu in augustus hbo rechten doen
Mbo niveau 4, juridisch medewerker in de uitstroom richting openbaar bestuur. De inhoud van de opleiding sprak me wel aan, en was ook wel boeiend, maar het mbo zelf.. Ik voelde me er gewoon niet thuis. Ik heb echt behoefte aan die zelfstandigheid en volwassenheid die het hbo biedtquote:
21+ toets gedaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mbo niveau 4, juridisch medewerker in de uitstroom richting openbaar bestuur. De inhoud van de opleiding sprak me wel aan, en was ook wel boeiend, maar het mbo zelf.. Ik voelde me er gewoon niet thuis. Ik heb echt behoefte aan die zelfstandigheid en volwassenheid die het hbo biedt
Ha haha hahahahahahahahahahahahahahahahaha... Sorry denk niet dat je die zult vinden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb echt behoefte aan die zelfstandigheid en volwassenheid die het hbo biedt
Ervaring? Deel ze met me, bereid me maar voor op het hbo dan. Mijn oud-klasgenoten zeggen allemaal dat het behoorlijk zelfstandig is, en dat ze soms zelfs de jongsten van de klas zijn. De gemiddelde leerling in de klas daar is dan 23-24 en hun waren destijds 17-18.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ha haha hahahahahahahahahahahahahahahahaha... Sorry denk niet dat je die zult vinden.
Tsja, de leraar schijnt zich daar vooral op de achtergrond te houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ervaring? Deel ze met me, bereid me maar voor op het hbo dan. Mijn oud-klasgenoten zeggen allemaal dat het behoorlijk zelfstandig is, en dat ze soms zelfs de jongsten van de klas zijn. De gemiddelde leerling in de klas daar is dan 23-24 en hun waren destijds 17-18.
Havo is faal. Kun je beter gewoon vmbo of vwo doen, want havo is echt het zwarte schaap van het onderwijssysteem vind ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
* Blue_Panther_Ninja wilde ooit havo doen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Havo is faal. Kun je beter gewoon vmbo of vwo doen, want havo is echt het zwarte schaap van het onderwijssysteem vind ik.(Misschien een wat vreemde woordkeuze, maar goed.)
De opleiding zelf beviel me wel, de school, docenten, leerlingen en leeromgevingen niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tsja, de leraar schijnt zich daar vooral op de achtergrond te houden.
Ik hoop dat deze opleiding je beter bevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |