SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
GefeuliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 1ste animes waren in Januari/Februari 1992(wel Franstalig dub)![]()
Eindelijk 7000 posts![]()
JJBA ep 13 RAWDit is nu een verkapt Supertux is jarig topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit is nu een verkapt Supertux is jarig topic.Nu weet ik wie Supertux is,maar check mijn profiel voor mijn echte naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Reambo is ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nu weet ik wie Supertux is,maar check mijn profiel voor mijn echte naam![]()
![]()
Reambo is ook goedOh ja net zoals die beroemde acteurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En president![]()
Kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh ja net zoals die beroemde acteur
En president
quote:
*rent even weg*quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en een afkorting voor waarlijk, verrassend, uitgesloten (want Japan).
Nog lekkerder uit Chiaki Omigawa's mond.
Eindelijk 7000 posts![]()
JJBA ep 13 RAWFeli.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
dankquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zag het op Tokyo MX stream!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 05-01-2013 02:42:47 ]
Binnenkort heb je dus geen zulke dingen meer op huidige manier(1x raden waarom en wie)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:58 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(classic)
Oh Japan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 05-01-2013 07:17:49 ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Eens! Kwam wel iets trager op gang.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef .Cake. het volgende:
Damn, ik begin er een beetje spijt van te krijgen dat ik Robotics;Notes niet heb gekozen voor Animees. Deze serie is goed!
Achteraf gezien best tragisch. Het was als een tentoonstelling van Satoshi Kon's oeuvre, een oeuvre dat in ieder geval vooralsnog incompleet blijft. Wij zullen de film waarvoor de detective een kaartje kocht voorlopig niet kunnen zien. Terwijl ze bij Madhouse dingen als BTOOOM! zullen blijven maken in plaats van iets ambitieus als Yume Miru Kikai.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:43 schreef .Cake. het volgende:
Net Paprika afgekeken... ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen met hoe onnavolgbaar die film is. Raar zeker, maar niet slecht! Ik hou er wel van als mijn anime dit soort gekke experimenten uitvoert. Zelfde reden dat ik Summer Wars ook zo leuk vond, al die random shit die mensen bedenken!
De cameo's van Kon's andere films op het einde was ook wel leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Perfect Blue, Millenium Actress en Tokyo Godfathers)
Ah de railgun ova, van de week nog gezien jammergenoeg te weinig satenquote:
Shinsekay Yori is geweldig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het was al wel bekend dat de samenleving in Shinsekai Yori messed up is, maar deze episode legde het er nog eens dik boven op hoe messed up het is. Eindelijk weer een toffe episode, ik hoop dat het vanaf nu ook wat leuker blijft.
Ja klopt, maar nu gaat 'ie lekker! Het is niet alleen het verhaal, het zijn ook dingen als hoe realistisch AR enzo verwerkt zijn in de serie, wat zeker wel de richting is waar we heen zullen gaan over een jaar of tien/vijftien (weet niet precies meer wanneer R;N zich afspeelt). Plus het ziet er gewoon goed uit. En de verwerking van die internetspraak van die Frau is ook grappig, iets dergelijks was ook in Steins;Gate, maakt het nt eventjes wat leuker. Relateren enzo, jwz!quote:
Verklaar je nader, ik vond het namelijk redelijke saaie episodes hebben die echt nergens over gingen. Dit is niet een verhaal wat je in 12/13 eps er door heen kan rushen, dus zelfs die eps zullen uiteindelijk wel hun bijdrage hebben gehad, maar dat kan ik er nu nog niet uit halen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Shinsekay Yori is geweldig.
[..]
Ja klopt, maar nu gaat 'ie lekker! Het is niet alleen het verhaal, het zijn ook dingen als hoe realistisch AR enzo verwerkt zijn in de serie, wat zeker wel de richting is waar we heen zullen gaan over een jaar of tien/vijftien (weet niet precies meer wanneer R;N zich afspeelt). Plus het ziet er gewoon goed uit. En de verwerking van die internetspraak van die Frau is ook grappig, iets dergelijks was ook in Steins;Gate, maakt het nt eventjes wat leuker. Relateren enzo, jwz!
Toegegeven, de vorige aflevering was inderdaad beetje saai, maar die daarvoor vond ik juist weer erg goed. Deze serie gaat langzaam zoals je zelf zegt en elke aflevering draagt bij aan de opbouw van deze wereld. Jij was niet tot de conclusie gekomen dat deze wereld zo messed up is als hij is zonder al die nuances die we terugzien. Daar gaat redelijk wat tijd inzitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Verklaar je nader, ik vond het namelijk redelijke saaie episodes hebben die echt nergens over gingen. Dit is niet een verhaal wat je in 12/13 eps er door heen kan rushen, dus zelfs die eps zullen uiteindelijk wel hun bijdrage hebben gehad, maar dat kan ik er nu nog niet uit halen.
Maoyuu Maou Yuusha. Gisteren is episode 1 geaired.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*lekkere dutje gedaan*
[..]
Niemand weet naam van die anime??
Nu je het zegt, het wisselt zich wel af in de episodes. De ene episode vertelt je meer, en de andere episode brengt dat dan weer in beeld. Ik heb het licht weer gezien hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Toegegeven, de vorige aflevering was inderdaad beetje saai, maar die daarvoor vond ik juist weer erg goed. Deze serie gaat langzaam zoals je zelf zegt en elke aflevering draagt bij aan de opbouw van deze wereld. Jij was niet tot de conclusie gekomen dat deze wereld zo messed up is als hij is zonder al die nuances die we terugzien. Daar gaat redelijk wat tijd inzitten.
Aha, hier de manga dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maoyuu Maou Yuusha. Gisteren is episode 1 geaired.
[..]
Nu je het zegt, het wisselt zich wel af in de episodes. De ene episode vertelt je meer, en de andere episode brengt dat dan weer in beeld. Ik heb het licht weer gezien hoor..
Blij dat ik je van dienst kon zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het wisselt zich wel af in de episodes. De ene episode vertelt je meer, en de andere episode brengt dat dan weer in beeld. Ik heb het licht weer gezien hoor..
YUUUP! (sorry, net storage wars gekeken tijdens het eten)quote:
is goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Blij dat ik je van dienst kon zijn
[..]
YUUUP! (sorry, net storage wars gekeken tijdens het eten)
De manga schijnt mooier te zijn dan de anime. Misschien dat ik m vanavond nog check.
Nu eerst anderhalf uur Nekomonogatari! Ik wens niet gestoord te worden
Ik wist de naamquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*lekkere dutje gedaan*
[..]
Niemand weet naam van die anime??
quote:The protagonist, Kidou Eita, is a high school freshman with excellent grades and a disdain for love. He used to live a regular school life with his childhood friend, Harusaki Chiwa, a girl who's nearly a sister to him, but then one day the school's most beautiful girl, Natsukawa Masuzu, confesses to him. However, her true desire is only to fool the eyes of other and pretend to be a couple. With a certain secret of his in Masuzu's hands, Eita is forced to play along… But a fierce battle over Eita begins as his ex-girlfriend, Himeka, and his fianc, Ai, join the fray!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |