SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
quote:Apple says iOS Do Not Disturb glitch will fix itself after January 7th
Apple's iOS devices experienced a time-related bug on New Year's Day that caused the Do Not Disturb feature to fail to disable itself, and in a new support notice, the company writes that the issue will be resolved after January 7th. The issue caused devices using Do Not Disturb on iOS 6 to mute calls and notifications for longer than usual. Apple suggests manually disabling Do Not Disturb in the meantime to fix the problem — but hopefully the company addresses the problem with a permanent solution so it doesn't happen again next year.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Iemand nog een idee over hoe de flashlight uit te schakelen na een in t water gevallen 4s? Verder werkt ie weer prima. behalve de flash blijft branden![]()
![]()
Waarom is die TT zo verneukt
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Toch maar aangeschaftquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Saninl het volgende:
http://www.groupdeal.nl/1(...)&utm_content=1221992
Interessante deal??
Ik ben benieuwd...![]()
Lekker laten staanquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik wil de iPhone 5 bestellen middels contractverlening bij KPN alleen 1 ding snap ik niet helemaal. Als ik nu enkel het toestel lease en geen sms - minuut - data abo kies kan ik dan alsnog zelf bijv. een sim only afsluiten bij SimYo?
Hoop dat ik hier op de juiste plek van
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Data counter , maar dan een snelheid indicator in je statusbar,.. dit is in settings te vinden, ik zie liever op de homescreen, in de statusbar iets zoals dit up ***kb / down ***kb ... maar dat is er zeker niet?quote:Mai pben rai~!![]()
Waarom zou je een toestel willen leasen? Je weet dat je die weer moet inleveren toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil de iPhone 5 bestellen middels contractverlening bij KPN alleen 1 ding snap ik niet helemaal. Als ik nu enkel het toestel lease en geen sms - minuut - data abo kies kan ik dan alsnog zelf bijv. een sim only afsluiten bij SimYo?
Hoop dat ik hier op de juiste plek van![]()
Ja, weet ik. Omdat ik toch elke 2 jaar een nieuwe telefoon wil. En bij VF of T-Mobile moet ik +- ¤ 200,- betalen voor het toestel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je een toestel willen leasen? Je weet dat je die weer moet inleveren toch?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ja en nu betaal je voor niks?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Omdat ik toch elke 2 jaar een nieuwe telefoon wil. En bij VF of T-Mobile moet ik +- ¤ 200,- betalen voor het toestel.
Snap echt niet dat je daarvoor zou kiezen. Maar dat ben ik..![]()
Natuurlijk niet maar zoveel scheelt het niet en ik kan bij KPN m'n abo ook nog per maand bijstellen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en nu betaal je voor niks?
Snap echt niet dat je daarvoor zou kiezen. Maar dat ben ik..Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
DIG / Hi Toestelleasequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar zoveel scheelt het niet en ik kan bij KPN m'n abo ook nog per maand bijstellen.![]()
Hebben vanmiddag onze App gratis gemaakt in de store en we zien in onze statistieken dat mensen gewoon doelloos downloaden. Veel openen de app niet eens, toch benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen.
Gelukkig krijgen we wel veel positieve reacties zodat we niet het gevoel hebben dat we het allemaal voor niets hebben gedaan.
Ook enkele tips, ben blij dat ze het niet afkraken maar gewoon mooie kritiek geven. We zijn heel wat anders gewend van gebruikers. Zo blijkt wel dat iPhone mensen een fijn volkje is![]()
![]()
Damn, zien jullie dat allemaal?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:37 schreef Topicspace het volgende:
Hebben vanmiddag onze App gratis gemaakt in de store en we zien in onze statistieken dat mensen gewoon doelloos downloaden. Veel openen de app niet eens, toch benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen.
Gelukkig krijgen we wel veel positieve reacties zodat we niet het gevoel hebben dat we het allemaal voor niets hebben gedaan.
Ook enkele tips, ben blij dat ze het niet afkraken maar gewoon mooie kritiek geven. We zijn heel wat anders gewend van gebruikers. Zo blijkt wel dat iPhone mensen een fijn volkje is
Wat is het voor app? Had het geloof ik al eens gevraagd, maar vergeten
Een muziek app, wij creëren iedere donderdag een lijst met 100 meest afgespeelde clips op onze site.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Damn, zien jullie dat allemaal?
Wat is het voor app? Had het geloof ik al eens gevraagd, maar vergeten
En wij kunnen iedere stap volgen (daaruit maken we ook de lijst)
Standaard geeft Apple een status door als iemand de App opstart en ja/nee drukt bij push berichten.
Die kan je dan opslaan in een database.![]()
Ziek man, kan je niet stoppen zeker? Vind het helemaal niet fijn als die ontwikkelaars weten wat ik allemaal doequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:40 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Een muziek app, wij creëren iedere donderdag een lijst met 100 meest afgespeelde clips op onze site.
En wij kunnen iedere stap volgen (daaruit maken we ook de lijst)
Standaard geeft Apple een status door als iemand de App opstart en ja/nee drukt bij push berichten.
Die kan je dan opslaan in een database.
Post eens de naam/link van je app? Kijken of ik het gebruikOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat kan toch? Ik zie het terug in de video (00:36 - snelheid in statusbar). Of ik begrijp je nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:48 schreef KNAK het volgende:
[..]
Data counter , maar dan een snelheid indicator in je statusbar,.. dit is in settings te vinden, ik zie liever op de homescreen, in de statusbar iets zoals dit up ***kb / down ***kb ... maar dat is er zeker niet?.
Beter dan de vorige.quote:Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Naam/Link doe ik niet omdat ik niet wil spammen en dat nog niet echt nodig vind.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziek man, kan je niet stoppen zeker? Vind het helemaal niet fijn als die ontwikkelaars weten wat ik allemaal doe
Post eens de naam/link van je app? Kijken of ik het gebruik
Wij kunnen je wel volgen maar we weten niet wie je bent, dit zou ons namelijk ook te ver gaan en de lijst is opgebouwd uit "woede" voor een niet eerlijke manier van omgaan met data (omgekochte top40) dan zou het voor ons gevoel ook raar zijn om onze data te misbruiken.![]()
Heb het geinstalleerd. en nee, Data Counter heeft geen 'live' snelheid aanduiding in de status bar. Ik zoek wel eevn verder.. Cydia zit vol met dergelijk spul zie ik nu, alleen of dat alles een live snelheidsaanduiding geeft moet ik nog uitzoekenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat kan toch? Ik zie het terug in de video (00:36 - snelheid in statusbar). Of ik begrijp je niet.
[..]
Mai pben rai~!![]()
Argh, al mijn apps crashen constant. Ook uit en aan zetten heeft geen nut, je ziet een startscherm en vervolgens zet ie ze vanzelf uit. Hopen dat ik vrijdag een nieuwe telefoon krijg want hier word ik echt gestoord van.![]()
Ah oke. Ik heb momenteel helaas geen jailbreak dus kon het niet uittesten. Weet wel dat een dergelijke tweak bestaatquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb het geinstalleerd. en nee, Data Counter heeft geen 'live' snelheid aanduiding in de status bar. Ik zoek wel eevn verder.. Cydia zit vol met dergelijk spul zie ik nu, alleen of dat alles een live snelheidsaanduiding geeft moet ik nog uitzoeken.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb momenteel helaas geen jailbreak dus kon het niet uittesten. Weet wel dat een dergelijke tweak bestaat.
zoiets
edit:
Je had toch gelijk.. het is wel mogelijk met die applicatie,. alleen kreeg ik het niet te zien, springtomize zit in de weg met andere statusbar tweaks
edit2:![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door KNAK op 02-01-2013 23:25:38 ]Mai pben rai~!![]()
Even een willekeurige app installeren, alles gefixtquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:16 schreef Franknfurter het volgende:
Argh, al mijn apps crashen constant. Ook uit en aan zetten heeft geen nut, je ziet een startscherm en vervolgens zet ie ze vanzelf uit. Hopen dat ik vrijdag een nieuwe telefoon krijg want hier word ik echt gestoord van.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja heb dus net al een extra app geinstalleerd, doet precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even een willekeurige app installeren, alles gefixtLigt het nou aan mij of heb ik gewoon een verrotte iphone?
![]()
Verrotte iPhones bestaan nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja heb dus net al een extra app geinstalleerd, doet precies hetzelfdeLigt het nou aan mij of heb ik gewoon een verrotte iphone?
Doe eens een reset. Hou de sleep/wake en powerbutton net zo lang samen vast totdat je het Apple logo weer ziet, dan kan je loslatenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Gedaan ennnnn.. Nu zijn het alleen nog maar de spelletjes van teamlava (quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verrotte iPhones bestaan niet
Doe eens een reset. Hou de sleep/wake en powerbutton net zo lang samen vast totdat je het Apple logo weer ziet, dan kan je loslaten, ja écht) die constant crashen, dus ik hoop dat het daaraan ligt. Heb sowieso vrijdag een afspraak bij de genius-bar (jezus, wie de fuck verzint het) en hoop dan mn wifi gerepareerd te krijgen.
![]()
Prima iPhonequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:24 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gedaan ennnnn.. Nu zijn het alleen nog maar de spelletjes van teamlava (, ja écht) die constant crashen, dus ik hoop dat het daaraan ligt. Heb sowieso vrijdag een afspraak bij de genius-bar (jezus, wie de fuck verzint het) en hoop dan mn wifi gerepareerd te krijgen.
![]()
Genius bar zag er echt goed uit toen ik er was, nemen serieus de tijd voor jeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Sluit je telefoon eens aan op je pc en dan via iTnues op herstel drukken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja heb dus net al een extra app geinstalleerd, doet precies hetzelfdeLigt het nou aan mij of heb ik gewoon een verrotte iphone?
(vergeet niet een back-up te maken van je contacten en apps)Eskimo Joe![]()
iCloudquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef Mercan het volgende:
[..]
Sluit je telefoon eens aan op je pc en dan via iTnues op herstel drukken.
(vergeet niet een back-up te maken van je contacten en apps)
lolquote:Ojaquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doet het niet als je geen wifi hebt
iPhone 5 was dus gejat in November, vandaag eindelijk bericht van de verzekering, flink bedrag teruggekregen!Dus vrijdag of maandag weer iPhone 5 halen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Netjes man. Volgende keer wel opletten héquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:33 schreef Agiath het volgende:
iPhone 5 was dus gejat in November, vandaag eindelijk bericht van de verzekering, flink bedrag teruggekregen!Dus vrijdag of maandag weer iPhone 5 halen
![]()
![]()
Sinds een paar dagen een iPhone; superproduct. Heb alleen nog een hoesje of iets anders ter bescherming nodig nu.
Eindelijk een telefoon met kleurenscherm en toegang tot Whatsapp.
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef De_Sosjaalist het volgende:
Sinds een paar dagen een iPhone; superproduct. Heb alleen nog een hoesje of iets anders ter bescherming nodig nu.
Eindelijk een telefoon met kleurenscherm en toegang tot Whatsapp.
![]()
![]()
Tofquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:33 schreef Agiath het volgende:
.
2000 light years from home![]()
Wat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog stromend water en je hoort er helemaal bij!![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, De_Sosjaalist dus. Quote-fuckup.![]()
maar wat bedoel je met 'nu nog stromend water'. Of is dat een uitdrukking?![]()
![]()
Nog iemand problemen met de ns hotspots in de trein? Ik kom met geen mogelijk ingelogd.
[ Bericht 1% gewijzigd door RolStaart-Beer op 03-01-2013 15:12:56 ]![]()
Dat wordt me toch wel een beetje te decadent en luxe hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog stromend water en je hoort er helemaal bij!.
![]()
Je moet ook te snel naar de 20e eeuw willen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef De_Sosjaalist het volgende:
[..]
Dat wordt me toch wel een beetje te decadent en luxe hoor.
For great justice!![]()
Ja, ik had anderhalf uur geleden nogal moeite om erin te komen. Wel gelukt uiteindelijk, na een kwartier prutsenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog iemand problemen met de ns hotspots in de trein? Ik kom net geen mogelijk ingelogd..
![]()
Regelmatig geprobeerd maar die hotspots zijn echt hopeloos, mijn internet op mijn telefoon is nog sneller met enkel GPRSquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog iemand problemen met de ns hotspots in de trein? Ik kom met geen mogelijk ingelogd.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770![]()
Nieuwe iPhone 5 binnen gekregen, helemaal vergeten dat mijn micro sim van mijn iPhone 4 er niet eens in past![]()
![]()
Dat vliegt er niet af met een scherp bochtje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef einschtein het volgende:
Handig, zo'n iPhone-houder voor op de motor. In combinatie met Waze helemaal, geen problemen mee.
[ afbeelding ]
Nee, heb genoeg spelingquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat vliegt er niet af met een scherp bochtje?![]()
![]()
Heb de SIM-kaart zelf maar geknipt, en dat lijkt te werkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef So_Surreal het volgende:
Nieuwe iPhone 5 binnen gekregen, helemaal vergeten dat mijn micro sim van mijn iPhone 4 er niet eens in past![]()
![]()
hmm zit nooit in de trein, maar sinds ik laatst een update voor Ios deed, waar bij stond dat de problemen met de WIFI waren opgelost, kan ik op het werk ook geen verbinding meer krijgen met de hotspotquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
nerovetsrethca![]()
Heb mn iPhone nog geen 2 uur en kan niet eens updaten naar iOs 6.0.2. Meteen bricked in restore mode.Tadumtiedum.![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:10 schreef Djurres het volgende:
Heb mn iPhone nog geen 2 uur en kan niet eens updaten naar iOs 6.0.2. Meteen bricked in restore mode.![]()
Ik heb m opgehaald, nieuw, winkel. Kom thuis, hang m aan de PC, wil updaten, bricked hem tijdens het updaten. Wil gewoon geen iOS 6.0.2 op. Krijg de error -1.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Tadumtiedum.![]()
-1, nog nooit gezien
Doe gewoon OTA update trouwens.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Over The Air. Gewoon via je iPhone, geen PC gebruikenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Phone is bricked, lijkt geen software meer op te staan. Kom namelijk ook niet meer uit recovery.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Over The Air. Gewoon via je iPhone, geen PC gebruikenTadumtiedum.![]()
Waar kwam die foutmelding voor dan? Kan bijna niet dat je software weg isquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef Djurres het volgende:
[..]
Phone is bricked, lijkt geen software meer op te staan. Kom namelijk ook niet meer uit recovery.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bij het kopieren van de nieuwe software.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar kwam die foutmelding voor dan? Kan bijna niet dat je software weg is
Met de home en powerbutton reboot ie niet de 6.0.1 versie zeg maar..
Of, hoe moet dat anders dan?Tadumtiedum.![]()
Ik weet niet of TU al geupdate is voor iOS 6, maar die had een tooltje waarmee je je iPhone uit recovery kon krijgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef Djurres het volgende:
[..]
Bij het kopieren van de nieuwe software.
Met de home en powerbutton reboot ie niet de 6.0.1 versie zeg maar..
Of, hoe moet dat anders dan?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ben je je garantie kwijt als je dat gebruikt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet of TU al geupdate is voor iOS 6, maar die had een tooltje waarmee je je iPhone uit recovery kon krijgenTadumtiedum.![]()
Kunnen ze niet zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ben je je garantie kwijt als je dat gebruikt?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat maar gedaan, logo blijft iig al onnodig lang staan, duurt meestal wel even dus er is al iets goede hoop.quote:
Applelogo, verander in een springboard PLEASE
Tadumtiedum.![]()
Dfu mode > forced recoveryquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef Djurres het volgende:
[..]
Phone is bricked, lijkt geen software meer op te staan. Kom namelijk ook niet meer uit recovery.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Hang 'm aan de PC en druk op herstel.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dan kan hij alsnog in DFU hoor. Heb ik met mijn oude iPhone gedaan (m.b.v. TinyUmbrella).quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef Djurres het volgende:
[..]
Bricked in recovery, hij wil niet in DFU.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Heb hem net eindelijk in DFU gekregen. Nu nog een keer proberen te restoren via iTunes, dan nog een keer TU proberen, en anders weet ik het ook niet meer en ga ik terug naar de winkel morgen.Tadumtiedum.![]()
Dat ben ik de hele avond al aan het doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hang 'm aan de PC en druk op herstel.
Tadumtiedum.![]()
Blijkbaar doe je iets foutquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:14 schreef Djurres het volgende:
[..]
Dat ben ik de hele avond al aan het doenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee, want Apple geeft mij een error.quote:
Ik kan niet meer doen dan op Restore drukken.Tadumtiedum.![]()
Er is vrijwel voor elke error een fix. -1 heb ik alleen nog nooit gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:14 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nee, want Apple geeft mij een error.
Ik kan niet meer doen dan op Restore drukken.
Ik ook niet, heb internet al afgezocht, maar nietsch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is vrijwel voor elke error een fix. -1 heb ik alleen nog nooit gezienTadumtiedum.![]()
Geef iTunes eens een reinstallquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb internet al afgezocht, maar nietsch.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heb een oudere versie geprobeert, nieuwste versie is net geinstalleerd, 2 andere laptops en een andere desktop geprobeert.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geef iTunes eens een reinstall
Ik weet het niet meer.Tadumtiedum.![]()
![]()
En met TinyUmbrella wil hij niet uit Recovery.
Krijg dan een Null, zowel in recov mode als in dfu mode.
(Heb hem in dfu gekregen)
Tadumtiedum.![]()
Maybe found. Je heb dus een CDMA en een GSM, daar zit verschil in.
Waarschijnlijk faalt iTunes en wil hij de GSM uitvoering op mn phone drukken terwijl ik een CMDA phone heb. Nu dus even manually de goede firmware downloaden en proberen..Tadumtiedum.![]()
Terug geweest naar t-mobile, die hebben met apple gebeld en die hebben tot nu toe 4 meldingen gehad, over alle iPhone 5's in de hele wereld, wat voor zover bekend was bij Apple Nederland. Telefoon is terug gestuurd en heb direct een nieuwe phone gekregen met een hoesje als vergoeding voor het niet kunnen gebruiken van de telefoon.
Goede service, als zeg ik het zelf
Tadumtiedum.![]()
Ik heb er nu ook een, 5 32gb. Vraag me af wat kan ik qua accuduur verwachten? Zal er amper games op doen, vooral browsen, Facebook en muziek luisteren.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Een dag, denk ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb er nu ook een, 5 32gb. Vraag me af wat kan ik qua accuduur verwachten? Zal er amper games op doen, vooral browsen, Facebook en muziek luisteren.
Al kan ik er niet over oordelen want gebruik de mijne ook pas sinds vandaag
Tadumtiedum.![]()
Accu is gewoon altijd kut, ik heb sinds een ik iPhone heb (1, 3G, 4s, 5) nog nooit niet elke nacht moeten opladen.![]()
Alsnog beter dan Samsung, HTC, etc.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Accu is gewoon altijd kut, ik heb sinds een ik iPhone heb (1, 3G, 4s, 5) nog nooit niet elke nacht moeten opladen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
QFT.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vieze smerige lelijke plastic telefoons met hun geripte GUI
.
Tadumtiedum.![]()
Ja wat mij betreft is accuduur wel de volgende technologische doorbraak waar de mensheid naar smacht![]()
![]()
Het verschil is dat je met een iPhone een redelijk grote kans hebt om de dag door te komen met je accu, met een Samsung of HTC is die kans veel kleiner. Blijft allebei in de orde van een dag.2000 light years from home![]()
Een dag is prima. Haalde ik ook met m'n One X. Wel wennen aan het mini toetsenbordje vergeleken met swiftkey
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Verschil is niet zo heel groot met Samsung dacht ik.quote:Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dacht je verkeerd dan. Check de review op Tweakers:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Verschil is niet zo heel groot met Samsung dacht ik.
http://tweakers.net/revie(...)arde-prestaties.htmlTen percent faster with a sturdier frame![]()
Nou op die conclusie (van Arnoud) valt ook wel het en en ander op aan te merken hoor. Zie het eerste aantal replies van Cheetah op de eerste "reacties"-pagina volgend op de review.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef TC03 het volgende:
Dacht je verkeerd dan. Check de review op Tweakers:
http://tweakers.net/revie(...)arde-prestaties.html![]()
Ja en op phonereview is dat verschil kleiner. Maakt niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dacht je verkeerd dan. Check de review op Tweakers:
http://tweakers.net/revie(...)arde-prestaties.htmlTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Iemand uit omgeving Arnhem / Nijmegen die voor mij een originele iPhone 3Gs wil downgraden van iOS 6 naar iOS 5?
[ Bericht 4% gewijzigd door Mercan op 04-01-2013 17:05:05 ]Eskimo Joe![]()
Ennn ik heb een nieuwe gekregen, hij lag al klaar voor me toen ik de apple store binnen kwam, heel fijne service![]()
![]()
Link naar die review?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja en op phonereview is dat verschil kleiner. Maakt niet heel veel uit.2000 light years from home![]()
Apple doet goeie zaken met al die goede berichtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:43 schreef Franknfurter het volgende:
Ennn ik heb een nieuwe gekregen, hij lag al klaar voor me toen ik de apple store binnen kwam, heel fijne service
Ik kreeg ook een nieuwe. Schijnt dus dat er nu 4x een -1 melding gemaakt isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apple doet goeie zaken met al die goede berichten
Tadumtiedum.![]()
Een wat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een nieuwe. Schijnt dus dat er nu 4x een -1 melding gemaakt isTap tap tap![]()
Prijs jezelf exclusiefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een nieuwe. Schijnt dus dat er nu 4x een -1 melding gemaakt is
Foutmelding bij updaten van iPhonequote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Mja, had idd iets te maken met het GSM en CDMA verhaal wat ik vertelde, hij wil dan de verkeerde software update'n waardoor de baseband iets doet, waardoor hij bricked ofzo.quote:Tadumtiedum.![]()
Waarom zouden er uberhaubt CMDA telefoons in Europa verkocht worden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:04 schreef Djurres het volgende:
[..]
Mja, had idd iets te maken met het GSM en CDMA verhaal wat ik vertelde, hij wil dan de verkeerde software update'n waardoor de baseband iets doet, waardoor hij bricked ofzo.
Dat systeem gebruiken ze alleen maar in de VS en Japan ofzo toch?![]()
Krijg morgen m'n iPhone 5 binnenZal een verademing zijn tov de 4!
Seconde verschil in elke handeling ongeveerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Krijg morgen m'n iPhone 5 binnenZal een verademing zijn tov de 4!
Verademing dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Seconde verschil in elke handeling ongeveer
Mwa, heb echt geen klachten over de iPhone 4 hoor, komt prima mee met allee nogquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Eens, ik sla de 5s over en neem uiteindelijk de iphone 6 wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, heb echt geen klachten over de iPhone 4 hoor, komt prima mee met allee nog![]()
Mijne vertoont wat gebreken. Home knop werkt af en toe niet. Trilfunctie geld hetzelfde voor. Als ik de 4S had ik waarschijnlijk gewacht maar nu vind ik het de overstap wel waardquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, heb echt geen klachten over de iPhone 4 hoor, komt prima mee met allee nog
Méh. Apple TV werkt niet zo goed met mijn Sitecom N300 router. Kan ik ook wel begrijpen, hij kost nieuw 30 euro of zoin principe doet hij zijn werk altijd uitstekend.
![]()
![]()
Dat zou best kunnen. Maar ik weet zeker dat mijn volgende een TP-Link wordt. Hoor ik veel positiefs van, ook bij apple forums. En het is niet zo duur ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wndr3700. Beste router ever die k gehad heb![]()
![]()
Dan kan het het wel waard zijn inderdaad. Die van mij is echt gloednieuw nogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mijne vertoont wat gebreken. Home knop werkt af en toe niet. Trilfunctie geld hetzelfde voor. Als ik de 4S had ik waarschijnlijk gewacht maar nu vind ik het de overstap wel waard
Ik kwam zelfs van een 3GSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:36 schreef So_Surreal het volgende:
Wat een verschil in snelheid zeg, mijn nieuwe iPhone 5 in vergelijking met mijn 4.
![]()
Die had ik daarvan, daarbij ging de GPS chip stuk en de tril knop, waar hij uit het niets opeens begon te trillen.quote:
Bij mijn 4 is 2x de lock/power button stukgegaan.
Als mijn 5 ook weer dit soort kuren krijgt koop ik geen iPhone meer![]()
![]()
http://tweakers.net/revie(...)-scherm-en-meer.html
iPhone 5 is gewoon de beste.
3GS is echt een topdingetje voor die tijd hoor. Had echt zéér goede hardware. Mensen scheren de 3G en 3GS altijd over één kam omdat de naam en het uiterlijk (bijna) hetzelfde is, maar intern is de 3GS een compleet andere telefoon (bijna hetzelfde als de iPhone 4, maar dan met minder RAMquote:).
2000 light years from home![]()
Ff een 'domme' vraag: is tomtom een offline app of heb je een data verbinding nodig?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Offlinequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ff een 'domme' vraag: is tomtom een offline app of heb je een data verbinding nodig?![]()
Ligt het aan mij of is de facebook-app echt anus-traag (aan het worden)?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Iemand een goede youtube app?
Zelf gebruik ik Protube icm Bridge. Het downloaden van youtube zooi en ze met Bridge converten en ze in je ipod library plaatsen. Iemand die wat beters weet?
En facebook app is altijd traag geweest. Als het snel werkt/heeft gewerkt is dat per ongeluk geweest
Mai pben rai~!![]()
Een Product (RED) versie zou ik misschien wel kopen. Jammer dat ze dat alleen met iPods doen..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:50 schreef WatskeZegt het volgende:
Geef toe, zitten zieken concepts bij:
https://www.google.nl/sea(...)503&biw=1360&bih=667![]()
Net een iPhone 4 ontvangen van GSM Topdeal.nl voor mijn moeder. Er stond op de website dat er iOS 5.1 op zou staan. Dit is dus niet het geval, er staat 6.0.1 op. Nu kan ik deze dus helaas niet jailbreaken. Erg jammer dat er zulke foute informatie gegeven wordt op de site overigens.Ditismijnsig.![]()
http://gizmodo.com/597307(...)e-nexus-4-completely leuk leesvoer
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Mwah, de eerste versie, pakweg 2 jaar terug, voldeed eigenlijk prima, daarna kwam anderhalf jaar lang een zeer brak werkende versie en de huidige leek retesnel in vergelijking, maar sinds een paar weken lijkt die dichtgeslibt ofzo, iig weinig efficient...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef KNAK het volgende:
En facebook app is altijd traag geweest. Als het snel werkt/heeft gewerkt is dat per ongeluk geweestI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Misschien even verwijderen en weer opnieuw installeren? Dan schoon je de cache ook weer op, zou nog wel eens kunnen helpen denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, de eerste versie, pakweg 2 jaar terug, voldeed eigenlijk prima, daarna kwam anderhalf jaar lang een zeer brak werkende versie en de huidige leek retesnel in vergelijking, maar sinds een paar weken lijkt die dichtgeslibt ofzo, iig weinig efficient...For great justice!![]()
Toch schandalig voor een veredelde reader.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien even verwijderen en weer opnieuw installeren? Dan schoon je de cache ook weer op, zou nog wel eens kunnen helpen denk ik.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nah, sinds die grote update gaat het echt vlot, en bij mij gelukkig nog steeds.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef KNAK het volgende:
En facebook app is altijd traag geweest. Als het snel werkt/heeft gewerkt is dat per ongeluk geweestBy hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Het helpt wel: hij vliegt weer!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toch schandalig voor een veredelde reader.
For great justice!![]()
Valt reuze mee sinds ze besloten hebben de app weer native te maken. Uiteraard nog steeds niet een hele beste performance maar het verschil tussen de huidige app en zijn voorloper is extreem in mijn ogen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef KNAK het volgende:
En facebook app is altijd traag geweest. Als het snel werkt/heeft gewerkt is dat per ongeluk geweestIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Iemand enig idee hoe ik kan kijken in de US App Store? En kopen?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
US iTunes account aanmaken en daarmee inloggen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand enig idee hoe ik kan kijken in de US App Store? En kopen?
![]()
Kan alleen met een US CreditCard en adres, je kan wel kijken ( door in NL uit te loggen ), maar kopen kan alleen mits je een adres hebt in VSquote:Op maandag 7 januari 2013 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
US iTunes account aanmaken en daarmee inloggen.![]()
Je hebt toch ook iTunes us gift cards. Dus neem aan dat je daarop ook gewoon apps kan kopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
Kan alleen met een US CreditCard en adres, je kan wel kijken ( door in NL uit te loggen ), maar kopen kan alleen mits je een adres hebt in VS
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Dan maybe wel, maar die kan je niet in NL kopenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Je hebt toch ook iTunes us gift cards. Dus neem aan dat je daarop ook gewoon apps kan kopen.![]()
![]()
En waarschijnlijk ook niet gebruiken onder een iTunes account zonder adres in de USquote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dan maybe wel, maar die kan je niet in NL kopen![]()
![]()
Was toch ook iets dat als je US burger bent, maar voor je werk in NL woont, je niet gebruik mag maken van de series in Apple TVquote:Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook niet gebruiken onder een iTunes account zonder adres in de US![]()
Wat gebruik je als vervanging?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:07 schreef kikoooooo het volgende:
Al ruim 2 weken zonder iPhone
Ik word gekEskimo Joe![]()
Een Nokia e75quote:
Krijg m'n Exchange niet eens fatsoenlijk ingesteld dus heb ook geen contactenHeb nu constant m'n iPad bij me voor m'n contacten
![]()
Deze week komt m'n 5 hopelijk.![]()
Sterkte!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een Nokia e75
Krijg m'n Exchange niet eens fatsoenlijk ingesteld dus heb ook geen contactenHeb nu constant m'n iPad bij me voor m'n contacten
![]()
Deze week komt m'n 5 hopelijk.
(waar is je oude iPhone)Eskimo Joe![]()
http://www.itunescode.nl/itunes-gift-cards.php#usaquote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dan maybe wel, maar die kan je niet in NL kopen
Zijn gewoon te bestellen hoor.
Zo ook al paar keer aankopen gedaan in UK store voor een film die alleen daar in stond. (Wel met UK account dus.)
Dus goede controle is er niet op
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Dan is dat nieuw, althans waar ik het over had was in 2009quote:Op maandag 7 januari 2013 18:33 schreef Rainesz het volgende:
[..]
http://www.itunescode.nl/itunes-gift-cards.php#usa
Zijn gewoon te bestellen hoor.
Zo ook al paar keer aankopen gedaan in UK store voor een film die alleen daar in stond. (Wel met UK account dus.)
Dus goede controle is er niet op![]()
![]()
Jasmine is een heel fijne Youtube appquote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef KNAK het volgende:
Iemand een goede youtube app?
Zelf gebruik ik Protube icm Bridge. Het downloaden van youtube zooi en ze met Bridge converten en ze in je ipod library plaatsen. Iemand die wat beters weet?
En facebook app is altijd traag geweest. Als het snel werkt/heeft gewerkt is dat per ongeluk geweest![]()
![]()
Volgens mij begint mijn iPhone 4 een beetje af te takelen. 40% batterij, twee uur later (zonder gebruik) opeens uit, doe ik hem weer aan zegt hij dat de batterij leeg is, gooi ik hem aan de lader, start hij na even laden opeens aan met 42%.
Krijg de laatste tijd ook regelmatig opeens een zwart beeld met het appeltje en daarna opeens weer het unlockscherm.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik zou er voor een tientje gewoon een nieuwe accu in stoppen. Is nog geen vijf minuten werk en grote kans dat je iPhone weer als nieuw is.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij begint mijn iPhone 4 een beetje af te takelen. 40% batterij, twee uur later (zonder gebruik) opeens uit, doe ik hem weer aan zegt hij dat de batterij leeg is, gooi ik hem aan de lader, start hij na even laden opeens aan met 42%.
Krijg de laatste tijd ook regelmatig opeens een zwart beeld met het appeltje en daarna opeens weer het unlockscherm.![]()
Idd. En even zo'n pentalobe schroevendraaier halenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou er voor een tientje gewoon een nieuwe accu in stoppen. Is nog geen vijf minuten werk en grote kans dat je iPhone weer als nieuw is.![]()
Domme vraag als ik mijn Iphone 4 IOS 6.01 jailbreak kan ik dat dan ook weer makkelijk ongedaan maken? Wil ff kijken of jailbreak 'iets voor mij is'.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja. Gewoon op herstel drukken in iTunesquote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Domme vraag als ik mijn Iphone 4 IOS 6.01 jailbreak kan ik dat dan ook weer makkelijk ongedaan maken? Wil ff kijken of jailbreak 'iets voor mij is'.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Adressen kun je zo online vinden. En iTunes cards bestel je via http://www.itunescode.nl/quote:Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook niet gebruiken onder een iTunes account zonder adres in de US![]()
quote:ja, nou. maar ik schrok me wel de pleuris.quote:
en ik hoop dat alles een beetje op de cloud staat...
doet die ook whatsapp logs enzo?![]()
Idd, hoe krankzinnigquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Yup.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:33 schreef timbob het volgende:
[..]
[..]
ja, nou. maar ik schrok me wel de pleuris.
en ik hoop dat alles een beetje op de cloud staat...
doet die ook whatsapp logs enzo?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:36 schreef So_Surreal het volgende:
Wat een verschil in snelheid zeg, mijn nieuwe iPhone 5 in vergelijking met mijn 4Heb sinds zaterdag m'n iPhone 5. Ding is zoveel sneller
Vooral hoe snel de camera reageert, echt belachelijk snel vergeleken met de 4 hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeHeb sinds zaterdag m'n iPhone 5. Ding is zoveel sneller
Ik heb wel een witte genomen ipv mijn vorige die zwart was
Moet soms wel wennen aan het langere scherm op bij de knoppen te komen die rechts boven in het scherm zitten, ben linkshandig.![]()
Niet zo raar, de Facebook app houdt een flinke cache bij die het geheel gewoon flink trager maakt. En die cache is niet te verwijderen zonder de app te verwijderen. Erg onhandig.quote:For great justice!![]()
Volgens mij zei ik krankzinnig, dekt de lading volledig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet zo raar, de Facebook app houdt een flinke cache bij die het geheel gewoon flink trager maakt. En die cache is niet te verwijderen zonder de app te verwijderen. Erg onhandig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
http://www.iphoneclub.nl/(...)k-goedkopere-iphone/quote:Op maandag 7 januari 2013 01:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Een Product (RED) versie zou ik misschien wel kopen. Jammer dat ze dat alleen met iPods doen..What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Zou wel tof zijn als ze inderdaad meer kleuren als optie aanbieden.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
juist!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou wel tof zijn als ze inderdaad meer kleuren als optie aanbieden.
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
![]()
.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Ik zou alsnog voor wit gaan.
[ Bericht 3% gewijzigd door CherryLips op 08-01-2013 21:29:36 ]Tap tap tap![]()
denk dat rood mij ook wel schikt, anders inderdaad wit of zwart.quote:What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Vaak ziet het er heel goedkoop uit. En als je het echt graag wilt, kun je altijd nog zelf gaan modden![]()
![]()
Lelijk, liever dan 1 solide kleur
Opnieuw (laten)annodiseren kan zeker niet?
Ik ben nog meer dan tevreden met mijn 4S, snelheid en alles. Batterij zou leuk zijn als die wat beter kon, maar formaat is prima, ook qua scherm. Zag zaterdag iemand lopen met een note of iets anders, maar dat was echt belachelijk als telefoon.
Door mijn hoesje is hij wel net zo groot als de HTC van mijn vriendin met een huge scherm, maar hij is ook veilig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik voor een kleurtjequote:
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Waarom is de 4s nog zo FUCKING duur met een abo... betaal je bijna 50 per maand en je krijgt er bijna niks voor.
Fuck that, koop em wel los en sim only ,.. niet normaal meer man![]()
Prijzen gaan uberhaupt nergens meer over, en dan krijg je een naar verhuiding gecastreerde limiet bij tegenwoordig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja dat bedoel ik ... VROEGAH kreeg ik voor 45 euro 500 min en onbeperkt inet
NU krijg ik voor 50 euro 150 min en 500 mb![]()
![]()
Idd bullshit, heb nu ook simonly 100belminuten en 1000mb ¤13.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja dat bedoel ik ... VROEGAH kreeg ik voor 45 euro 500 min en onbeperkt inet
NU krijg ik voor 50 euro 150 min en 500 mbOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden, dan maar even hier vragen.
Wat ik wil is dat Whatsapp op het schermpje als de iPhone gelocked is, per chat slechts 1x een nieuw bericht laat zien. Dus ook al heeft Pietje 3 berichten gestuurd en Jantje 2, wil ik er van Pietje maar 1 zien en van Jantje maar 1 zien. Zodat ik in dit scherm overzicht hebt.
Kan ik dat instellen?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Bij mij komen die Facebook verjaardagen steeds weer terug in de agenda, ook al zet ik het elke keer uit.
Hoe haal ik dit er voorgoed uit ?![]()
Ik heb 125 belminuten, 4GB internet, onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vf klanten voor 17 euro per maand. Spot goedkoop: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb 125 belminuten, 4GB internet, onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vf klanten voor 17 euro per maand. Spot goedkoop: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434
Tap tap tap![]()
Wat zet je uit?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij komen die Facebook verjaardagen steeds weer terug in de agenda, ook al zet ik het elke keer uit.
Hoe haal ik dit er voorgoed uit ?
Je hebt Instellingen > Facebook > Agenda aan/uit
En je hebt Agenda > Agenda's > Facebook-activiteiten die je aan en uit kunt vinken![]()
Super!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb 125 belminuten, 4GB internet, onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vf klanten voor 17 euro per maand. Spot goedkoop: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434![]()
![]()
Hm, da's wel een kanjer van een aanbieding zeg. Scheelt me ruim de helft met T-Mobile nu. Jammer dat mijn abbo pas in juli opzegbaar is...quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Die van mij pas over anderhalf jaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hm, da's wel een kanjer van een aanbieding zeg. Scheelt me ruim de helft met T-Mobile nu. Jammer dat mijn abbo pas in juli opzegbaar is...
Tap tap tap![]()
Als ik op de agenda sta, ga linksboven naar 'Agenda's', scroll ik naar beneden naar het kopje Facebook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat zet je uit?
Je hebt Instellingen > Facebook > Agenda aan/uit
En je hebt Agenda > Agenda's > Facebook-activiteiten die je aan en uit kunt vinken
Daar wil ik Facebook activiteiten aan laten staan, maar de verjaardagen onder het kopje Facebook wil ik uit.
Als ik dit uitzet staat hij na een aantal dagen automatisch weer uit, en krijg ik steeds een dag van te voren van die pushberichten dat iemand jarig is de volgende dag![]()
![]()
Interessantquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb 125 belminuten, 4GB internet, onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vf klanten voor 17 euro per maand. Spot goedkoop: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434.
Jammer dat buitenland-data nog steeds zo duur is icm dat abo. Ik houd m'n huidige Bel+Sms+Web Smart-abo nog waar roaming voor 60 dagen per jaar in zit.
![]()
Mijn abonnement loopt in April af, dus ik kan gewoon via die link bestellen toch? Hij vraagt naar een actiecode..![]()
Op zich is het wel rendabel om even dubbele kosten te pakken als ik daarna een jaar lang 15 euro/maand ga betalen. Maar in mijn ervaring lopen die Vodafone aanbiedingen altijd wel ff (die ANWB aanbieding van een tijdje terug heeft ook maaaaanden gelopen) dus ik kijk het nog ff aan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij pas over anderhalf jaar![]()
Vraagje.. als ik met m`n iPhone 5 met de frontcam film komen alle filmpjes er gedraaid uit... 90graden, héél vervelend.(Als ik ze op de computer zet)
Is dat gewoon een iPhone 5 bug, of zie ik iets over het hoofd?.
De camera aan de achterkant werkt trouwens wél top.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 10:22:44 ]![]()
Dit is een topic geleden uitvoerig besproken: iOS spiegelt het beeld dat je van de frontcamera te zien krijgt. Hij filmt dus niet gespiegeld, maar de preview is gespiegeld. De reden hiervoor zit hem al in de benaming: je kunt de frontcamera dus als spiegel gebruiken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:21 schreef Braddie het volgende:
Vraagje.. als ik met m`n iPhone 5 met de frontcam film komen alle filmpjes er gedraaid uit... 90graden, héél vervelend.
Is dat gewoon een iPhone 5 bug, of zie ik iets over het hoofd?.
De rearcamera werkt trouwens wél top.![]()
Ik bedoel niet dat het letterlijk gespiegeld is, maar het is echt 90graden gedraait. Oftewel mijn filmpje ligt op z`n kant als ik het op de computer bekijk. Dat is enorm irritant. Want ik gebruik de frontcam nog wel eens D:quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit is een topic geleden uitvoerig besproken: iOS spiegelt het beeld dat je van de frontcamera te zien krijgt. Hij filmt dus niet gespiegeld, maar de preview is gespiegeld. De reden hiervoor zit hem al in de benaming: je kunt de frontcamera dus als spiegel gebruiken.![]()
M'n huidige abonnement is ook van Friends & Family, scheelde tien euro in de maand.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Op zich is het wel rendabel om even dubbele kosten te pakken als ik daarna een jaar lang 15 euro/maand ga betalen. Maar in mijn ervaring lopen die Vodafone aanbiedingen altijd wel ff (die ANWB aanbieding van een tijdje terug heeft ook maaaaanden gelopen) dus ik kijk het nog ff aan.Tap tap tap![]()
Ah, zo. Dat is geen bug; dat heeft te maken met de plaatsing van de sensorHet lukt dus nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mijn abonnement loopt in April af, dus ik kan gewoon via die link bestellen toch? Hij vraagt naar een actiecode..Hoe kom ik aan een code voor die friends & family actie?
![]()
Wat lelijk, dan denk je fatsoenlijk récht te kunnen filmen als je de iPhone recht houd.. maar nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, zo. Dat is geen bug; dat heeft te maken met de plaatsing van de sensor
[..]
Het lukt dus nietHoe kom ik aan een code voor die friends & family actie?
Moet ik hem dan ook gedraaid houden of zo?![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe kom ik aan een code voor die friends & family actie?![]()
Volgens mij moet je de code eerst naar jezelf verzenden en dan met die account het abonnement afsluiten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, zo. Dat is geen bug; dat heeft te maken met de plaatsing van de sensor
[..]
Het lukt dus nietHoe kom ik aan een code voor die friends & family actie?
Tap tap tap![]()
BAH. als ik de film met de rearfacing camera maar hem gewoon in portrait mode hou komen de filmpjes er óók gedraaid uit..
Hij kan alleen maar in landscape mode fatsoenlijk filmen (Het rare is dat de thumbnail op de computer wel gewoon recht is, maar als ik het filmpje open hij gedraaid is, maar dit is niet met elk filmpje zo...![]()
![]()
Doe ik altijdquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je portrait willen filmen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heb de 5 ongeveer 4 maandjes en de standbyknop is half kapot. Als ik aan de linkerkant druk doet hij het, de rechterkant van de knop is dood![]()
![]()
Dat was om te testen hoe en wat... leek me namelijk bij de rearfacing camera niet uit te maken... maar wel dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je portrait willen filmen?![]()
Wat kan je hier precies mee ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef alwaysonhold het volgende:
dm me voor mensen die een friends and family code willen
Ik las wel iets over korting op een sim only abonnement ?
Ik heb een losse iPhone 5 gekocht, mijn abo loopt af in maart.
Moet dus een nieuw SIM only, het, liefst op Vodafone netwerk.![]()
Je moet niet naar agenda maar naar instellingen en dan facebookquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als ik op de agenda sta, ga linksboven naar 'Agenda's', scroll ik naar beneden naar het kopje Facebook.
Daar wil ik Facebook activiteiten aan laten staan, maar de verjaardagen onder het kopje Facebook wil ik uit.
Als ik dit uitzet staat hij na een aantal dagen automatisch weer uit, en krijg ik steeds een dag van te voren van die pushberichten dat iemand jarig is de volgende dag
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik wou hem eerst niet kopen, maar kon deze aanbieding niet laten schieten.
Vanaf aanstaande vrijdag of zaterdag kan de 4s weg, en neemt de 5 zijn plaats in.Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Je hebt een pmquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef alwaysonhold het volgende:
dm me voor mensen die een friends and family code willen![]()
![]()
houdt lekkerder vast, liep hier laatst ook tegenaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je portrait willen filmen?
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Gebruikt iemand een data manager die ook werkt zonder dat je deze continue open moet laten staan (op de schtergrond)?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Thnx, heb mijn huidige iPhone 200 abonnement wat nog 3 maanden te gaan had, overgezet naar een SIM ¤37-, met Vodafone Altijd data voor 1 jaar, met kortingquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef alwaysonhold het volgende:
dm me voor mensen die een friends and family code willen¤19-, per maand nu
Wist ook niet dat ik mijn abonnement nu al over kon zetten, scheelt weer 3 maanden extra abonnementskosten betalen![]()
![]()
Wtf is dat Vodafone Family ding goedkoop als je kijkt naar andere abo's?
Nu betaal ik 23,- ofzo voor 170 bel OF sms + 1GB data
Met die: 17,28 voor 125 bel onbeperkt sms + 4GB data
(vodafone Simonly, begonnen als 1jr, nu al ff buiten abotijd zeg maar)
Is dat echt zo goedkoop??
[ Bericht 7% gewijzigd door Saninl op 09-01-2013 15:05:41 ]![]()
Wat te doen? Naar de Apple Store in Amsterdam dan maar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:46 schreef Amplifier het volgende:
Heb de 5 ongeveer 4 maandjes en de standbyknop is half kapot. Als ik aan de linkerkant druk doet hij het, de rechterkant van de knop is dood![]()
Yes, maak gebruik van je garantie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Wat te doen? Naar de Apple Store in Amsterdam dan maar?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Sinds ik op iOs 6.01 zit gaat alles zo verschrikkelijk traag op m'n iPhone 4s. Apps updaten duurt een eeuwigheid, foto's/muziek overzetten van iTunes naar telefoon gaat ook zo traag. Ook vaker vastlopers in whatsapp etc. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet in herken (ook iPhone 4S, met iOS 6.01). Geen duidelijk trager zijn t.o.v. iOS 5 ofzo, vastlopers van whatsapp heb ik überhaupt nog nooit mee gemaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:56 schreef Deventer__ het volgende:
Sinds ik op iOs 6.01 zit gaat alles zo verschrikkelijk traag op m'n iPhone 4s. Apps updaten duurt een eeuwigheid, foto's/muziek overzetten van iTunes naar telefoon gaat ook zo traag. Ook vaker vastlopers in whatsapp etc. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?![]()
Ik heb vandaag m'n externe accu binnen gekregen:
![]()
In ongeveer twee uurtjes zowel m'n iPhone als iPod touch opgeladen en het ding heeft nog steeds sap. Topaankoop voor die twee tientjes!![]()
waar gekocht??? en hoe heet die?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
In ongeveer twee uurtjes zowel m'n iPhone als iPod touch opgeladen en het ding heeft nog steeds sap. Topaankoop voor die twee tientjes!![]()
ja, is echt zo goedkoop. ik heb nu weer codes, ( waren op) dm me voor een code!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef Saninl het volgende:
Wtf is dat Vodafone Family ding goedkoop als je kijkt naar andere abo's?
[ afbeelding ]
Nu betaal ik 23,- ofzo voor 170 bel OF sms + 1GB data
Met die: 17,28 voor 125 bel onbeperkt sms + 4GB data
(vodafone Simonly, begonnen als 1jr, nu al ff buiten abotijd zeg maar)
Is dat echt zo goedkoop??![]()
Juli loopt m'n contract af bij Hi, dan kan ik in april verlengen toch?
Ik wil dan een iPhone 5, 64 gb, wit. Zijn die een beetje betaalbaar ondertussen? Heb nu een 4s, wit, 16gb
Worry is a misuse of imagination![]()
hoe kom jij bij 4gb? Er staat toch 500 mb?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb 125 belminuten, 4GB internet, onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vf klanten voor 17 euro per maand. Spot goedkoop: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Twee tientjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
In ongeveer twee uurtjes zowel m'n iPhone als iPod touch opgeladen en het ding heeft nog steeds sap. Topaankoop voor die twee tientjes!Waar?
Tap tap tap![]()
dan is de 5s er alquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Probability het volgende:
Juli loopt m'n contract af bij Hi, dan kan ik in april verlengen toch?
Ik wil dan een iPhone 5, 64 gb, wit. Zijn die een beetje betaalbaar ondertussen? Heb nu een 4s, wit, 16gb
![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)S_in_voorjaar__.htmlWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
kijk eens naar onder kerelquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:37 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
hoe kom jij bij 4gb? Er staat toch 500 mb?![]()
wajoooow, sorry man!quote:
"Inderdaad".quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:38 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
dan is de 5s er al![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)S_in_voorjaar__.htmlTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
we shall seequote:![]()
denk jij van niet dan?What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Deze is het: http://www.sw-box.com/Fas(...)Phone4-4S-White.htmlquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
waar gekocht??? en hoe heet die?![]()
Inderdaad. Het zal me niet verbazen in ieder gevalquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:43 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
we shall see![]()
denk jij van niet dan?.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
kijk dit is; http://www.iphoneclub.nl/(...)one-5s-en-ipad-mini/quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zal me niet verbazen in ieder geval.
opzich redelijk concept
Ik vind die iPhone mini (wat moet dat voorstellen uberhaupt?) en gekleurde iPhone maar niks.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:55 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
kijk dit is; http://www.iphoneclub.nl/(...)one-5s-en-ipad-mini/
opzich redelijk conceptTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dik propje die iPhone mini iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik vind die iPhone mini (wat moet dat voorstellen uberhaupt?) en gekleurde iPhone maar niks.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
klopt, die mini is wat te klein. Waarschijnlijk wordt de mini even groot als de 4s.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik vind die iPhone mini (wat moet dat voorstellen uberhaupt?) en gekleurde iPhone maar niks.
Dat gekleurde is opzich wel cool!
Kijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Bedankt voor deze gouden tip, net ook besteld. Kan het zeker gebruikenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://www.sw-box.com/Fas(...)Phone4-4S-White.html
Het was zelfs minder
By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
o die hoef ik niet per se hoor!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:38 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
dan is de 5s er al![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)S_in_voorjaar__.htmlWorry is a misuse of imagination![]()
Ik heb hetzelfde abo voor dezelfde prijs maar dan met 10 GB.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb 125 belminuten, 4GB internet, onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vf klanten voor 17 euro per maand. Spot goedkoop: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434Was t/m december 10 GB en nu blijkbaar 4 GB.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Is er een gratis manier om net zoals in whatsapp mijn sms geschiedenis uit mijn iphone op mijn pc te krijgen? Ik heb iexplorer oid gevonden maar dat programma kost geld![]()
4 Gig? Ik krijg de 500 MB nog niet eens op en heb een abo van een gig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde abo voor dezelfde prijs maar dan met 10 GB.Was t/m december 10 GB en nu blijkbaar 4 GB.
For great justice!![]()
same here! nutteloos! een beetje normaal gebruik, en ja ik e-mail en internet wel dagelijks op mijn telefoon met een gebruik van gemiddeld 250mb per maand.. heb ook 1GB in mijn abbonementquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
4 Gig? Ik krijg de 500 MB nog niet eens op en heb een abo van een gig.![]()
Mooi voor jou. Ik moet opletten om binnen die 1GB te blijven, dus 4GB is voor mij wel fijn. Zeker gezien die kleine meerwaarde over 500MBquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef gewoonmarik het volgende:
[..]
same here! nutteloos! een beetje normaal gebruik, en ja ik e-mail en internet wel dagelijks op mijn telefoon met een gebruik van gemiddeld 250mb per maand.. heb ook 1GB in mijn abbonement![]()
Paar keer aan de laptop hangen als UPC loopt te kutten, doet wonderenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
4 Gig? Ik krijg de 500 MB nog niet eens op en heb een abo van een gig.
Tap tap tap![]()
Er staat deze maand al 2.2GB op de iPhone 3G-teller. Daarom blijf ik nog even bij mijn onbeperkt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wtf doe jij allemaal?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:56 schreef Pheno het volgende:
Er staat deze maand al 2.2GB op de iPhone 3G-teller. Daarom blijf ik nog even bij mijn onbeperkt![]()
Alles wat de providers ondertussen verboden hebben door limieten weer terug in te voerenquote:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles wat de providers ondertussen verboden hebben door limieten weer terug in te voeren![]()
![]()
Dus het kan minder, maar dat doe ik pas als ik echt terug moet schroeven van ze. Dus als mijn huidige abo niet meer geldig is. Ik heb het stilzwijgend verlengd, dus ik hoor het wel wanneer ze me beu zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Maar ik ben dan nog wel benieuwd hoe je aan die hoeveelheid data komt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus het kan minder, maar dat doe ik pas als ik echt terug moet schroeven van ze. Dus als mijn huidige abo niet meer geldig is. Ik heb het stilzwijgend verlengd, dus ik hoor het wel wanneer ze me beu zijn.![]()
![]()
Video (trailers bekijken voordat ik ze online smijt op de gamessite), internetradio, dat soort dingen. is er al een torrentclient?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
Maar ik ben dan nog wel benieuwd hoe je aan die hoeveelheid data komt.
Ja die is er volgens mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Video (trailers bekijken voordat ik ze online smijt op de gamessite), internetradio, dat soort dingen. is er al een torrentclient?
Tap tap tap![]()
En hup, nog meer dataverkeer. Nee, zo ernstig ga ik het niet maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Paar keer radio luisteren en je zit zo door je gig een... Dat vond ik wel pijnlijk na het "verlengen" van mijn abonnement omdat ik ineens een limiet had...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
4 Gig? Ik krijg de 500 MB nog niet eens op en heb een abo van een gig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef Black-Death het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden, dan maar even hier vragen.
Wat ik wil is dat Whatsapp op het schermpje als de iPhone gelocked is, per chat slechts 1x een nieuw bericht laat zien. Dus ook al heeft Pietje 3 berichten gestuurd en Jantje 2, wil ik er van Pietje maar 1 zien en van Jantje maar 1 zien. Zodat ik in dit scherm overzicht hebt.
Kan ik dat instellen?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Klopt, maar als je streaming muziek wil luisteren en/of tetheren gaat het een stuk harder. Ik hoef niet per se 10 GB, maar 10 GB is in de praktijk gewoon onbeperkt, wat je ook doet, en dat bevalt me wel. Bijvoorbeeld bij een internetstoring thuis toch even die ene aflevering van een serie downloaden via 3G ofzo, toch fijn dat dat gewoon kan. En dat voor een zeer geringe prijs.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
4 Gig? Ik krijg de 500 MB nog niet eens op en heb een abo van een gig.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Via 3G downloaden zal je wel 100 jaar kostenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je streaming muziek wil luisteren en/of tetheren gaat het een stuk harder. Ik hoef niet per se 10 GB, maar 10 GB is in de praktijk gewoon onbeperkt, wat je ook doet, en dat bevalt me wel. Bijvoorbeeld bij een internetstoring thuis toch even die ene aflevering van een serie downloaden via 3G ofzo, toch fijn dat dat gewoon kan. En dat voor een zeer geringe prijs.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee, je kan notificaties op twee manieren instellen:quote:
1. In iOS. Dan is het app-specifiek en niet specifieker dan dat.
2. In de app zelf. Whatsapp heeft die mogelijkheid echter niet ingebouwd.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik haal thuis 600 KB/s met 3G dus dat valt best mee. In 720p duurt het dan ongeveer een uurtje. Prima te doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via 3G downloaden zal je wel 100 jaar kostenTen percent faster with a sturdier frame![]()
Ik haal met torrents gewoon 2 mb/s meestal over Wifiquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik haal thuis 600 KB/s met 3G dus dat valt best mee. In 720p duurt het dan ongeveer een uurtje. Prima te doen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik vind die iPhone mini (wat moet dat voorstellen uberhaupt?) en gekleurde iPhone maar niks.Dat is gewoon het formaat en uiterlijk van de iPhone 4(S), maar dan met een ander achterkantjequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dik propje die iPhone mini idd
People assume too much.![]()
Ik download altijd met nieuwsgroepen, niet dat dat relevant is alleen... Mijn punt is dat 500 KB/s als nood via 3G prima is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik haal met torrents gewoon 2 mb/s meestal over Wifi
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon het formaat en uiterlijk van de iPhone 4(S), maar dan met een ander achterkantje.
Het concept vind ik niks, sowieso een iPhone mini.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Balen dat Whapp dat niet heeft gedaan..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, je kan notificaties op twee manieren instellen:
1. In iOS. Dan is het app-specifiek en niet specifieker dan dat.
2. In de app zelf. Whatsapp heeft die mogelijkheid echter niet ingebouwd.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Het concept dat al die tijd hetzelfde is gebleven tot de iPhone 5 bedoel je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..].
Het concept vind ik niks, sowieso een iPhone mini.
Het concept van een 3,5 inch scherm?
Dat was toch het ideale formaat volgens Jobs?People assume too much.![]()
Apple's standpunt is dat de iPhone met één hand te bedienen moet zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:25 schreef very het volgende:
[..]
Het concept dat al die tijd hetzelfde is gebleven tot de iPhone 5 bedoel je?
Dat was toch het ideale formaat volgens Jobs?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Quote van Steve Jobs:quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple's standpunt is dat de iPhone met één hand te bedienen moet zijn.
3.5 inch handset size is the “sweet spot” for mobile phone design; big enough to produce detailed, legible graphics, but small enough to fit comfortably in the hand and pocket.”People assume too much.![]()
Nee hoor, daar doel ik niet op. Ik bedoel dat van al die apparaten uberhaupt een mini versie van verschijnt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:25 schreef very het volgende:
[..]
Het concept dat al die tijd hetzelfde is gebleven tot de iPhone 5 bedoel je?
Dat was toch het ideale formaat volgens Jobs?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dat IS de mini.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee hoor, daar doel ik niet op. Ik bedoel dat van al die apparaten uberhaupt een mini versie van verschijnt.
Nu is de iPhone 5 gewoon de "normale" en worden de iPhones met 3,5 Inch de mini's.
Als het gerucht waar is dan natuurlijkPeople assume too much.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je portrait willen filmen?quote:![]()
![]()
Iemand ervaring met chargers die niet van Apple zijn?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Ja. Vooral de nieuwe chargers zijn vaak van een enorme rukkwaliteit. Bij de 4/4s viel dat nog mee...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand ervaring met chargers die niet van Apple zijn?![]()
Prima ervaringen mee, gebruik nu ook namaak opladers voor de iPhone 5.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand ervaring met chargers die niet van Apple zijn?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Laatst een artikel over gezien dat het best onveilig isquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand ervaring met chargers die niet van Apple zijn?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wtfquote:
Volgens Schiller niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef very het volgende:
[..]
Dat IS de mini.
Nu is de iPhone 5 gewoon de "normale" en worden de iPhones met 3,5 Inch de mini's.
Als het gerucht waar is dan natuurlijkhttp://www.iphoneclub.nl/(...)budget-iphone-maken/quote:“At first, non-smartphones were popular in the Chinese market, now cheap smartphones are more popular and non-smartphones are out,” “Despite the popularity of cheap smartphones, this will never be the future of Apple’s products. In fact, although Apple’s market share of smartphones is just about 20%, we own the 75% of the profit.”![]()
Ach...we zullen het allemaal wel zien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Volgens Schiller niet.
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)budget-iphone-maken/
Ik vind iPhones ook veel te duur. Zo duur zelfs dat ik eigenlijk over wil stappen.
Maar ja...IOS is toch wel erg fijn, android hoef ik niet en WP8 is nog te jong.
Dus ik zou het alleen maar toejuichen.People assume too much.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: