Nou op die conclusie (van Arnoud) valt ook wel het en en ander op aan te merken hoor. Zie het eerste aantal replies van Cheetah op de eerste "reacties"-pagina volgend op de review.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef TC03 het volgende:
Dacht je verkeerd dan. Check de review op Tweakers:
http://tweakers.net/revie(...)arde-prestaties.html
Ja en op phonereview is dat verschil kleiner. Maakt niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dacht je verkeerd dan. Check de review op Tweakers:
http://tweakers.net/revie(...)arde-prestaties.html
Link naar die review?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja en op phonereview is dat verschil kleiner. Maakt niet heel veel uit.
Apple doet goeie zaken met al die goede berichtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:43 schreef Franknfurter het volgende:
Ennn ik heb een nieuwe gekregen, hij lag al klaar voor me toen ik de apple store binnen kwam, heel fijne service
Ik kreeg ook een nieuwe. Schijnt dus dat er nu 4x een -1 melding gemaakt isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apple doet goeie zaken met al die goede berichten
Een wat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een nieuwe. Schijnt dus dat er nu 4x een -1 melding gemaakt is
Prijs jezelf exclusiefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een nieuwe. Schijnt dus dat er nu 4x een -1 melding gemaakt is
Foutmelding bij updaten van iPhonequote:
Mja, had idd iets te maken met het GSM en CDMA verhaal wat ik vertelde, hij wil dan de verkeerde software update'n waardoor de baseband iets doet, waardoor hij bricked ofzo.quote:
Waarom zouden er uberhaubt CMDA telefoons in Europa verkocht worden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:04 schreef Djurres het volgende:
[..]
Mja, had idd iets te maken met het GSM en CDMA verhaal wat ik vertelde, hij wil dan de verkeerde software update'n waardoor de baseband iets doet, waardoor hij bricked ofzo.
Seconde verschil in elke handeling ongeveerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Krijg morgen m'n iPhone 5 binnenZal een verademing zijn tov de 4!
Verademing dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Seconde verschil in elke handeling ongeveer
Mwa, heb echt geen klachten over de iPhone 4 hoor, komt prima mee met allee nogquote:
Eens, ik sla de 5s over en neem uiteindelijk de iphone 6 wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, heb echt geen klachten over de iPhone 4 hoor, komt prima mee met allee nog
Mijne vertoont wat gebreken. Home knop werkt af en toe niet. Trilfunctie geld hetzelfde voor. Als ik de 4S had ik waarschijnlijk gewacht maar nu vind ik het de overstap wel waardquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, heb echt geen klachten over de iPhone 4 hoor, komt prima mee met allee nog
Dat zou best kunnen. Maar ik weet zeker dat mijn volgende een TP-Link wordt. Hoor ik veel positiefs van, ook bij apple forums. En het is niet zo duur ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wndr3700. Beste router ever die k gehad heb
Dan kan het het wel waard zijn inderdaad. Die van mij is echt gloednieuw nogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mijne vertoont wat gebreken. Home knop werkt af en toe niet. Trilfunctie geld hetzelfde voor. Als ik de 4S had ik waarschijnlijk gewacht maar nu vind ik het de overstap wel waard
Ik kwam zelfs van een 3GSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:36 schreef So_Surreal het volgende:
Wat een verschil in snelheid zeg, mijn nieuwe iPhone 5 in vergelijking met mijn 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |