Blijkbaar doe je iets foutquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:14 schreef Djurres het volgende:
[..]
Dat ben ik de hele avond al aan het doen
Nee, want Apple geeft mij een error.quote:
Er is vrijwel voor elke error een fix. -1 heb ik alleen nog nooit gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:14 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nee, want Apple geeft mij een error.
Ik kan niet meer doen dan op Restore drukken.
Ik ook niet, heb internet al afgezocht, maar nietsch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is vrijwel voor elke error een fix. -1 heb ik alleen nog nooit gezien
Geef iTunes eens een reinstallquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb internet al afgezocht, maar nietsch.
Heb een oudere versie geprobeert, nieuwste versie is net geinstalleerd, 2 andere laptops en een andere desktop geprobeert.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geef iTunes eens een reinstall
Een dag, denk ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb er nu ook een, 5 32gb. Vraag me af wat kan ik qua accuduur verwachten? Zal er amper games op doen, vooral browsen, Facebook en muziek luisteren.
Alsnog beter dan Samsung, HTC, etc.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Accu is gewoon altijd kut, ik heb sinds een ik iPhone heb (1, 3G, 4s, 5) nog nooit niet elke nacht moeten opladen.
QFT.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vieze smerige lelijke plastic telefoons met hun geripte GUI
.
Verschil is niet zo heel groot met Samsung dacht ik.quote:
Dacht je verkeerd dan. Check de review op Tweakers:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Verschil is niet zo heel groot met Samsung dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |