Dat vliegt er niet af met een scherp bochtje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef einschtein het volgende:
Handig, zo'n iPhone-houder voor op de motor. In combinatie met Waze helemaal, geen problemen mee.
[ afbeelding ]
Nee, heb genoeg spelingquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat vliegt er niet af met een scherp bochtje?
Heb de SIM-kaart zelf maar geknipt, en dat lijkt te werkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef So_Surreal het volgende:
Nieuwe iPhone 5 binnen gekregen, helemaal vergeten dat mijn micro sim van mijn iPhone 4 er niet eens in past
hmm zit nooit in de trein, maar sinds ik laatst een update voor Ios deed, waar bij stond dat de problemen met de WIFI waren opgelost, kan ik op het werk ook geen verbinding meer krijgen met de hotspotquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog iemand problemen met de ns hotspots in de trein? Ik kom met geen mogelijk ingelogd.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:10 schreef Djurres het volgende:
Heb mn iPhone nog geen 2 uur en kan niet eens updaten naar iOs 6.0.2. Meteen bricked in restore mode.
Ik heb m opgehaald, nieuw, winkel. Kom thuis, hang m aan de PC, wil updaten, bricked hem tijdens het updaten. Wil gewoon geen iOS 6.0.2 op. Krijg de error -1.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Over The Air. Gewoon via je iPhone, geen PC gebruikenquote:
Phone is bricked, lijkt geen software meer op te staan. Kom namelijk ook niet meer uit recovery.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Over The Air. Gewoon via je iPhone, geen PC gebruiken
Waar kwam die foutmelding voor dan? Kan bijna niet dat je software weg isquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef Djurres het volgende:
[..]
Phone is bricked, lijkt geen software meer op te staan. Kom namelijk ook niet meer uit recovery.
Bij het kopieren van de nieuwe software.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar kwam die foutmelding voor dan? Kan bijna niet dat je software weg is
Ik weet niet of TU al geupdate is voor iOS 6, maar die had een tooltje waarmee je je iPhone uit recovery kon krijgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef Djurres het volgende:
[..]
Bij het kopieren van de nieuwe software.
Met de home en powerbutton reboot ie niet de 6.0.1 versie zeg maar..
Of, hoe moet dat anders dan?
Ben je je garantie kwijt als je dat gebruikt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet of TU al geupdate is voor iOS 6, maar die had een tooltje waarmee je je iPhone uit recovery kon krijgen
Kunnen ze niet zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ben je je garantie kwijt als je dat gebruikt?
Dat maar gedaan, logo blijft iig al onnodig lang staan, duurt meestal wel even dus er is al iets goede hoop.quote:
Dfu mode > forced recoveryquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef Djurres het volgende:
[..]
Phone is bricked, lijkt geen software meer op te staan. Kom namelijk ook niet meer uit recovery.
Dan kan hij alsnog in DFU hoor. Heb ik met mijn oude iPhone gedaan (m.b.v. TinyUmbrella).quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef Djurres het volgende:
[..]
Bricked in recovery, hij wil niet in DFU.
Dat ben ik de hele avond al aan het doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hang 'm aan de PC en druk op herstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |