Even een willekeurige app installeren, alles gefixtquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:16 schreef Franknfurter het volgende:
Argh, al mijn apps crashen constant. Ook uit en aan zetten heeft geen nut, je ziet een startscherm en vervolgens zet ie ze vanzelf uit. Hopen dat ik vrijdag een nieuwe telefoon krijg want hier word ik echt gestoord van.
Ja heb dus net al een extra app geinstalleerd, doet precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even een willekeurige app installeren, alles gefixt
Verrotte iPhones bestaan nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja heb dus net al een extra app geinstalleerd, doet precies hetzelfdeLigt het nou aan mij of heb ik gewoon een verrotte iphone?
Gedaan ennnnn.. Nu zijn het alleen nog maar de spelletjes van teamlava (quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verrotte iPhones bestaan niet
Doe eens een reset. Hou de sleep/wake en powerbutton net zo lang samen vast totdat je het Apple logo weer ziet, dan kan je loslaten
Prima iPhonequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:24 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gedaan ennnnn.. Nu zijn het alleen nog maar de spelletjes van teamlava (, ja écht) die constant crashen, dus ik hoop dat het daaraan ligt. Heb sowieso vrijdag een afspraak bij de genius-bar (jezus, wie de fuck verzint het) en hoop dan mn wifi gerepareerd te krijgen.
Sluit je telefoon eens aan op je pc en dan via iTnues op herstel drukken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja heb dus net al een extra app geinstalleerd, doet precies hetzelfdeLigt het nou aan mij of heb ik gewoon een verrotte iphone?
iCloudquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef Mercan het volgende:
[..]
Sluit je telefoon eens aan op je pc en dan via iTnues op herstel drukken.
(vergeet niet een back-up te maken van je contacten en apps)
lolquote:
Ojaquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doet het niet als je geen wifi hebt
Netjes man. Volgende keer wel opletten héquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:33 schreef Agiath het volgende:
iPhone 5 was dus gejat in November, vandaag eindelijk bericht van de verzekering, flink bedrag teruggekregen!Dus vrijdag of maandag weer iPhone 5 halen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef De_Sosjaalist het volgende:
Sinds een paar dagen een iPhone; superproduct. Heb alleen nog een hoesje of iets anders ter bescherming nodig nu.
Eindelijk een telefoon met kleurenscherm en toegang tot Whatsapp.
Tofquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:33 schreef Agiath het volgende:
iPhone 5 was dus gejat in November, vandaag eindelijk bericht van de verzekering, flink bedrag teruggekregen!Dus vrijdag of maandag weer iPhone 5 halen
Wat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog stromend water en je hoort er helemaal bij!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, De_Sosjaalist dus. Quote-fuckup.
Dat wordt me toch wel een beetje te decadent en luxe hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog stromend water en je hoort er helemaal bij!
Je moet ook te snel naar de 20e eeuw willen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef De_Sosjaalist het volgende:
[..]
Dat wordt me toch wel een beetje te decadent en luxe hoor.
Ja, ik had anderhalf uur geleden nogal moeite om erin te komen. Wel gelukt uiteindelijk, na een kwartier prutsenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog iemand problemen met de ns hotspots in de trein? Ik kom net geen mogelijk ingelogd.
Regelmatig geprobeerd maar die hotspots zijn echt hopeloos, mijn internet op mijn telefoon is nog sneller met enkel GPRSquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog iemand problemen met de ns hotspots in de trein? Ik kom met geen mogelijk ingelogd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |