Nou op die conclusie (van Arnoud) valt ook wel het en en ander op aan te merken hoor. Zie het eerste aantal replies van Cheetah op de eerste "reacties"-pagina volgend op de review.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef TC03 het volgende:
Dacht je verkeerd dan. Check de review op Tweakers:
http://tweakers.net/revie(...)arde-prestaties.html
Ja en op phonereview is dat verschil kleiner. Maakt niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dacht je verkeerd dan. Check de review op Tweakers:
http://tweakers.net/revie(...)arde-prestaties.html
Link naar die review?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja en op phonereview is dat verschil kleiner. Maakt niet heel veel uit.
Apple doet goeie zaken met al die goede berichtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:43 schreef Franknfurter het volgende:
Ennn ik heb een nieuwe gekregen, hij lag al klaar voor me toen ik de apple store binnen kwam, heel fijne service
Ik kreeg ook een nieuwe. Schijnt dus dat er nu 4x een -1 melding gemaakt isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apple doet goeie zaken met al die goede berichten
Een wat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een nieuwe. Schijnt dus dat er nu 4x een -1 melding gemaakt is
Prijs jezelf exclusiefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een nieuwe. Schijnt dus dat er nu 4x een -1 melding gemaakt is
Foutmelding bij updaten van iPhonequote:
Mja, had idd iets te maken met het GSM en CDMA verhaal wat ik vertelde, hij wil dan de verkeerde software update'n waardoor de baseband iets doet, waardoor hij bricked ofzo.quote:
Waarom zouden er uberhaubt CMDA telefoons in Europa verkocht worden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:04 schreef Djurres het volgende:
[..]
Mja, had idd iets te maken met het GSM en CDMA verhaal wat ik vertelde, hij wil dan de verkeerde software update'n waardoor de baseband iets doet, waardoor hij bricked ofzo.
Seconde verschil in elke handeling ongeveerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Krijg morgen m'n iPhone 5 binnenZal een verademing zijn tov de 4!
Verademing dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Seconde verschil in elke handeling ongeveer
Mwa, heb echt geen klachten over de iPhone 4 hoor, komt prima mee met allee nogquote:
Eens, ik sla de 5s over en neem uiteindelijk de iphone 6 wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, heb echt geen klachten over de iPhone 4 hoor, komt prima mee met allee nog
Mijne vertoont wat gebreken. Home knop werkt af en toe niet. Trilfunctie geld hetzelfde voor. Als ik de 4S had ik waarschijnlijk gewacht maar nu vind ik het de overstap wel waardquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, heb echt geen klachten over de iPhone 4 hoor, komt prima mee met allee nog
Dat zou best kunnen. Maar ik weet zeker dat mijn volgende een TP-Link wordt. Hoor ik veel positiefs van, ook bij apple forums. En het is niet zo duur ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wndr3700. Beste router ever die k gehad heb
Dan kan het het wel waard zijn inderdaad. Die van mij is echt gloednieuw nogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mijne vertoont wat gebreken. Home knop werkt af en toe niet. Trilfunctie geld hetzelfde voor. Als ik de 4S had ik waarschijnlijk gewacht maar nu vind ik het de overstap wel waard
Ik kwam zelfs van een 3GSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:36 schreef So_Surreal het volgende:
Wat een verschil in snelheid zeg, mijn nieuwe iPhone 5 in vergelijking met mijn 4
Die had ik daarvan, daarbij ging de GPS chip stuk en de tril knop, waar hij uit het niets opeens begon te trillen.quote:
3GS is echt een topdingetje voor die tijd hoor. Had echt zéér goede hardware. Mensen scheren de 3G en 3GS altijd over één kam omdat de naam en het uiterlijk (bijna) hetzelfde is, maar intern is de 3GS een compleet andere telefoon (bijna hetzelfde als de iPhone 4, maar dan met minder RAMquote:
Offlinequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ff een 'domme' vraag: is tomtom een offline app of heb je een data verbinding nodig?
Een Product (RED) versie zou ik misschien wel kopen. Jammer dat ze dat alleen met iPods doen..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:50 schreef WatskeZegt het volgende:
Geef toe, zitten zieken concepts bij:
https://www.google.nl/sea(...)503&biw=1360&bih=667
Mwah, de eerste versie, pakweg 2 jaar terug, voldeed eigenlijk prima, daarna kwam anderhalf jaar lang een zeer brak werkende versie en de huidige leek retesnel in vergelijking, maar sinds een paar weken lijkt die dichtgeslibt ofzo, iig weinig efficient...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef KNAK het volgende:
En facebook app is altijd traag geweest. Als het snel werkt/heeft gewerkt is dat per ongeluk geweest
Misschien even verwijderen en weer opnieuw installeren? Dan schoon je de cache ook weer op, zou nog wel eens kunnen helpen denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, de eerste versie, pakweg 2 jaar terug, voldeed eigenlijk prima, daarna kwam anderhalf jaar lang een zeer brak werkende versie en de huidige leek retesnel in vergelijking, maar sinds een paar weken lijkt die dichtgeslibt ofzo, iig weinig efficient...
Toch schandalig voor een veredelde reader.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien even verwijderen en weer opnieuw installeren? Dan schoon je de cache ook weer op, zou nog wel eens kunnen helpen denk ik.
Nah, sinds die grote update gaat het echt vlot, en bij mij gelukkig nog steeds.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef KNAK het volgende:
En facebook app is altijd traag geweest. Als het snel werkt/heeft gewerkt is dat per ongeluk geweest
Het helpt wel: hij vliegt weer!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toch schandalig voor een veredelde reader.
Valt reuze mee sinds ze besloten hebben de app weer native te maken. Uiteraard nog steeds niet een hele beste performance maar het verschil tussen de huidige app en zijn voorloper is extreem in mijn ogen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef KNAK het volgende:
US iTunes account aanmaken en daarmee inloggen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand enig idee hoe ik kan kijken in de US App Store? En kopen?
Kan alleen met een US CreditCard en adres, je kan wel kijken ( door in NL uit te loggen ), maar kopen kan alleen mits je een adres hebt in VSquote:Op maandag 7 januari 2013 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
US iTunes account aanmaken en daarmee inloggen.
Je hebt toch ook iTunes us gift cards. Dus neem aan dat je daarop ook gewoon apps kan kopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
Kan alleen met een US CreditCard en adres, je kan wel kijken ( door in NL uit te loggen ), maar kopen kan alleen mits je een adres hebt in VS
Dan maybe wel, maar die kan je niet in NL kopenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Je hebt toch ook iTunes us gift cards. Dus neem aan dat je daarop ook gewoon apps kan kopen.
En waarschijnlijk ook niet gebruiken onder een iTunes account zonder adres in de USquote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dan maybe wel, maar die kan je niet in NL kopen
Was toch ook iets dat als je US burger bent, maar voor je werk in NL woont, je niet gebruik mag maken van de series in Apple TVquote:Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook niet gebruiken onder een iTunes account zonder adres in de US
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |