Het lukt dus nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mijn abonnement loopt in April af, dus ik kan gewoon via die link bestellen toch? Hij vraagt naar een actiecode..
Wat lelijk, dan denk je fatsoenlijk récht te kunnen filmen als je de iPhone recht houd.. maar nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, zo. Dat is geen bug; dat heeft te maken met de plaatsing van de sensor
[..]
Het lukt dus nietHoe kom ik aan een code voor die friends & family actie?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe kom ik aan een code voor die friends & family actie?
Volgens mij moet je de code eerst naar jezelf verzenden en dan met die account het abonnement afsluiten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, zo. Dat is geen bug; dat heeft te maken met de plaatsing van de sensor
[..]
Het lukt dus nietHoe kom ik aan een code voor die friends & family actie?
Doe ik altijdquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je portrait willen filmen?
Dat was om te testen hoe en wat... leek me namelijk bij de rearfacing camera niet uit te maken... maar wel dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat kan je hier precies mee ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef alwaysonhold het volgende:
dm me voor mensen die een friends and family code willen
Je moet niet naar agenda maar naar instellingen en dan facebookquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als ik op de agenda sta, ga linksboven naar 'Agenda's', scroll ik naar beneden naar het kopje Facebook.
Daar wil ik Facebook activiteiten aan laten staan, maar de verjaardagen onder het kopje Facebook wil ik uit.
Als ik dit uitzet staat hij na een aantal dagen automatisch weer uit, en krijg ik steeds een dag van te voren van die pushberichten dat iemand jarig is de volgende dag
Je hebt een pmquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef alwaysonhold het volgende:
houdt lekkerder vast, liep hier laatst ook tegenaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Thnx, heb mijn huidige iPhone 200 abonnement wat nog 3 maanden te gaan had, overgezet naar een SIM ¤37-, met Vodafone Altijd data voor 1 jaar, met kortingquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat te doen? Naar de Apple Store in Amsterdam dan maar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:46 schreef Amplifier het volgende:
Heb de 5 ongeveer 4 maandjes en de standbyknop is half kapot. Als ik aan de linkerkant druk doet hij het, de rechterkant van de knop is dood
Yes, maak gebruik van je garantie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Wat te doen? Naar de Apple Store in Amsterdam dan maar?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet in herken (ook iPhone 4S, met iOS 6.01). Geen duidelijk trager zijn t.o.v. iOS 5 ofzo, vastlopers van whatsapp heb ik überhaupt nog nooit mee gemaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:56 schreef Deventer__ het volgende:
Sinds ik op iOs 6.01 zit gaat alles zo verschrikkelijk traag op m'n iPhone 4s. Apps updaten duurt een eeuwigheid, foto's/muziek overzetten van iTunes naar telefoon gaat ook zo traag. Ook vaker vastlopers in whatsapp etc. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
waar gekocht??? en hoe heet die?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb vandaag m'n externe accu binnen gekregen:
[ afbeelding ]
In ongeveer twee uurtjes zowel m'n iPhone als iPod touch opgeladen en het ding heeft nog steeds sap. Topaankoop voor die twee tientjes!
ja, is echt zo goedkoop. ik heb nu weer codes, ( waren op) dm me voor een code!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef Saninl het volgende:
Wtf is dat Vodafone Family ding goedkoop als je kijkt naar andere abo's?
[ afbeelding ]
Nu betaal ik 23,- ofzo voor 170 bel OF sms + 1GB data
Met die: 17,28 voor 125 bel onbeperkt sms + 4GB data
(vodafone Simonly, begonnen als 1jr, nu al ff buiten abotijd zeg maar)
Is dat echt zo goedkoop??
hoe kom jij bij 4gb? Er staat toch 500 mb?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb 125 belminuten, 4GB internet, onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vf klanten voor 17 euro per maand. Spot goedkoop: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |